+2 ChrisJXquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:41 schreef ChrisJX het volgende:
Ovide!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:48 schreef Nesle het volgende:
Is dat nieuw trouwens, de hele puntentelling van het topic meenemen?
Ja, en de hele week in de aanbieding samen met drie gratis AKQ-spaarzegels!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:48 schreef Nesle het volgende:
Is dat nieuw trouwens, de hele puntentelling van het topic meenemen?
Tommy en nog een vage naam die ik niet heb kunnen onthoudenquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:48 schreef ChrisJX het volgende:
Om in de tekenfilms te blijven:
Seabert heeft twee beste vriendjes, die altijd bij hem in de buurt zijn. Hoe heten deze twee lieden?
Nx Laura, Aura heet het meske. vdvorst +2 dusquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:51 schreef vdvorst het volgende:
tommie en aura dacht ik, zoiets in ieder geval;)
gaaf programma man:D
o ja Aura!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:51 schreef vdvorst het volgende:
tommie en aura dacht ik, zoiets in ieder geval;)
gaaf programma man:D
Lienekien +2quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Poten en hydrocultuur.
Openingspost zegt: Vragensteller beslistquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Lienekien geeft binnen een minuut het complete antwoord, als het gebruikelijker is om vipergts de punten te geven zeggen jullie het maar, ik ben nieuw in dit spel
lijkt me terecht dat Lien de punten krijgt in dit gevalquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Lienekien geeft binnen een minuut het complete antwoord, als het gebruikelijker is om vipergts de punten te geven zeggen jullie het maar, ik ben nieuw in dit spel
Ja!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:19 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Squeeze?
Dat vind ik heel verdacht!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:26 schreef vdvorst het volgende:
tempted?
Misschien kun je wat minder kletsen en wat beter opletten. Er is al een nieuwe vraag gesteld.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:30 schreef vdvorst het volgende:
ben benieuwd, als ik nog mee kan doen, ga zo pokeren
Welk koninkrijk, of is dat deel van de vraag?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:27 schreef vipergts het volgende:
Waar reed in 1899 de eerste electrische trein in het koningrijk
En ik zeg jouw: je bron klopt niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:33 schreef vipergts het volgende:
Dat zal vast wel kloppen, maar het is niet goed
Mja...maar die benaming gebruikt men al 60 jaar niet meer ofsoquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:43 schreef vipergts het volgende:
Ik had niet voor niets koninkrijk neergezet
De vanille plant?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:46 schreef wyccie het volgende:
Van welk soort bloem is vanille afkomstig?
Ja, de orchidee is goed!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:53 schreef vdvorst het volgende:
vanille orchidee ofzoiets?
laats nog ergens gelezen, zit wel vanille in de naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |