Met een boor van 4 cm. doorsnee?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:56 schreef sjimz het volgende:
boormachine?
Jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Met een boor van 4 cm. doorsnee?
de opmerking van het boren is niet domquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:00 schreef UZN het volgende:
Ik wist gewoon dat er zo'n domme boor opmerking zou komen.... Denk je nioet dat ik met een boor van 4 cm doorsnee de hele bak in puin plet. Als zulke dikke boren uberhaupt al bestaan.
Smelten is ook geen optie. A. Ik moet 15 gaten boren. Ben na 2 vast al zo high als een konijn. B dat geeft nou niet echt een mooi afgerond gat.
Plaatje?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:58 schreef opgebaarde het volgende:
Je kan op je boormachine zo'n speciale boor zetten. Ik heb er hier een met een 8 cm doorsnee
Ik heb vaak genoeg gaten geboord in plastic met zo'n gatenboor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:00 schreef UZN het volgende:
Ik wist gewoon dat er zo'n domme boor opmerking zou komen.... Denk je nioet dat ik met een boor van 4 cm doorsnee de hele bak in puin plet. Als zulke dikke boren uberhaupt al bestaan.
Smelten is ook geen optie. A. Ik moet 15 gaten boren. Ben na 2 vast al zo high als een konijn. B dat geeft nou niet echt een mooi afgerond gat.
*mompelmompeldommeboor?dommedoos...*quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:00 schreef UZN het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:06 schreef UZN het volgende:
Hij hoeft niet goed te zijn. Als ik hiermee klaar ben gebruik ik hem waarschijnlijk nooit meer. Kan je zo'n 'grotedaten' boor gewoon op een standaard boormachine zetten?
Gaten van 4 cm zeg je? De firma Bofors maakt daar ook een geschikt apparaatje voor...quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:06 schreef sjimz het volgende:
Jongens kom nou eens met andere oplossingen dan boren want dat was voor de TS geen optie![]()
nee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:06 schreef UZN het volgende:
Hij hoeft niet goed te zijn. Als ik hiermee klaar ben gebruik ik hem waarschijnlijk nooit meer. Kan je zo'n 'grotedaten' boor gewoon op een standaard boormachine zetten?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:11 schreef Alecks het volgende:
[..]
Gaten van 4 cm zeg je? De firma Bofors maakt ook een geschikt apparaatje voor...
Met een gaten boor en dan heel langzaam moet gewoon kunnen lukken. En wat high worden aangaat doe je het even buiten of de ramen open TSquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:00 schreef UZN het volgende:
Inderdaad, een vlinderboor (beter bekend tegenwoordig als speedboor) werkt ook.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:11 schreef grassiekuik het volgende:
het kan zelfs wel met een vlinderboor
wat voor slangen heb je?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:54 schreef UZN het volgende:
Ik heb een aantal plasic bakken gekocht bij de xenos. Nu wil ik graag een gat in het deksel boren van zo'n 4 cm doorsnee. Heeft iemand enig idee hoe ik dit mooi zou kunnen doen? Met een stanly mes gaat niet lukken. Het plasic is redelijk stevig (Maar ook niet echt dik ofzo) en het moet een mooi afgewerkt gat worden.
Voor de nieuwschierigen, het worden 'huisjes' voor mijn slangen. Er komt wat vochtig spul in te liggen zodat ze erin kunnen kruipen als ze daar behoefte aan hebben. Later worden het ook legdoosjes./
da's niet waar. Die moet 15 gaten maken geen 7quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:11 schreef Alecks het volgende:
Brighteyes: een zeven gaten zaag is een zaag, geen boor...![]()
Maar dat is inderdaad wat ik voor ogen had toen ik de ¤ 5,- setjes bij de aanbiedingenbak van de bouwmarkt bedoelde. Volgens mij heten die dingen zeven gaten zagen omdat ze na zeven gaten bot zijn..(Ben zelf de gelukkige bezitter van een setje). Voor de TS ruim voldoende.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gatenzaag
[afbeelding]
Als het een typfout is, ok...quote:
TS bedoelt denk ik Plessik ...typ-foutjequote:Op vrijdag 24 november 2006 15:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als het een typfout is, ok...![]()
Maar om dan 3x dezelfde typfout te maken..![]()
Daarom vraag ik me af of dit één of ander merk is ofzo?
Ik ben zojuist even naar zo'n bouwmarkt geweest. Ik heb dit zien liggen maar volgens de medewerker zou hiermee 'het plastic om me oren vliegen'. Verder had hij niets waarmee het zou kunnen (is een kleine bouwmarkt bij mij op de hoek).quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:11 schreef Alecks het volgende:
Brighteyes: een zeven gaten zaag is een zaag, geen boor...![]()
Maar dat is inderdaad wat ik voor ogen had toen ik de ¤ 5,- setjes bij de aanbiedingenbak van de bouwmarkt bedoelde. Volgens mij heten die dingen zeven gaten zagen omdat ze na zeven gaten bot zijn..(Ben zelf de gelukkige bezitter van een setje). Voor de TS ruim voldoende.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gatenzaag
[afbeelding]
Ik heb diverse slangen. Alleen geen Boa's. Wel een python. Volgend jaar wil ik gaan kweken in ieder geval met 2 korenslangen die dan 3 jaar zijn. En heel misschien met haakneuzen. Ik denk dat het vrouwtje nog iets te licht is als het kweekseisoen begint. Dan wordt het volgend jaar. Hetzelfde voor mijn tenuria's.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:31 schreef T42 het volgende:
[..]
wat voor slangen heb je?als het boa's zijn verkoop je er ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |