Met een boor van 4 cm. doorsnee?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:56 schreef sjimz het volgende:
boormachine?
Jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Met een boor van 4 cm. doorsnee?
de opmerking van het boren is niet domquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:00 schreef UZN het volgende:
Ik wist gewoon dat er zo'n domme boor opmerking zou komen.... Denk je nioet dat ik met een boor van 4 cm doorsnee de hele bak in puin plet. Als zulke dikke boren uberhaupt al bestaan.
Smelten is ook geen optie. A. Ik moet 15 gaten boren. Ben na 2 vast al zo high als een konijn. B dat geeft nou niet echt een mooi afgerond gat.
Plaatje?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:58 schreef opgebaarde het volgende:
Je kan op je boormachine zo'n speciale boor zetten. Ik heb er hier een met een 8 cm doorsnee
Ik heb vaak genoeg gaten geboord in plastic met zo'n gatenboor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:00 schreef UZN het volgende:
Ik wist gewoon dat er zo'n domme boor opmerking zou komen.... Denk je nioet dat ik met een boor van 4 cm doorsnee de hele bak in puin plet. Als zulke dikke boren uberhaupt al bestaan.
Smelten is ook geen optie. A. Ik moet 15 gaten boren. Ben na 2 vast al zo high als een konijn. B dat geeft nou niet echt een mooi afgerond gat.
*mompelmompeldommeboor?dommedoos...*quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:00 schreef UZN het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:06 schreef UZN het volgende:
Hij hoeft niet goed te zijn. Als ik hiermee klaar ben gebruik ik hem waarschijnlijk nooit meer. Kan je zo'n 'grotedaten' boor gewoon op een standaard boormachine zetten?
Gaten van 4 cm zeg je? De firma Bofors maakt daar ook een geschikt apparaatje voor...quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:06 schreef sjimz het volgende:
Jongens kom nou eens met andere oplossingen dan boren want dat was voor de TS geen optie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |