Ik geloof de belgen die ik spreek/ heb gesproken eerderquote:Op maandag 27 november 2006 19:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee is het niet, vraag dat maar eens in het belgisch voetbal topic hier op fok
Vrienden van joden, net zo erg!quote:Op maandag 27 november 2006 19:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee is het niet, vraag dat maar eens in het belgisch voetbal topic hier op fok
quote:Op maandag 27 november 2006 21:08 schreef denthemen het volgende:
Jorien zit ook bij psv op de tribune, dus het is een jood, een boer en een kameraad
Die van brussel zijn de grootste joodse tyfuslijers die er bestaanquote:
dat mag je niet zeggen, dan wordt je post ge-deletequote:Op maandag 27 november 2006 22:10 schreef BiMeWet het volgende:
Gadverdamme stelletje neprotterdammers ik wil hier geen gelul over joden meer
Ow jah, nee.. De hel, de horror. Wil je mij niet meer zo erg beledigenquote:Op maandag 27 november 2006 22:10 schreef BiMeWet het volgende:
Gadverdamme stelletje neprotterdammers ik wil hier geen gelul over joden meer
hij heeft kabouterorenquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:02 schreef zevenkamp het volgende:
http://i7.photobucket.com(...)lle/Wesleymietje.jpg
hehe
quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:02 schreef zevenkamp het volgende:
hehe
ze hadden beter neer kunnen zetten, ik krijg geel, ik krijg rood, ik ben wesley Sneijder, ik ben jood.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:02 schreef zevenkamp het volgende:
hehe
Dan draai ik me nog effe om, rijden rond 10.30 weg, na de drukte.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:29 schreef mister_popcorn het volgende:
je bent ergens het woordje tyfus vergeten luni...![]()
boohhhh donderdagochtend staat ik om 0500 op, dat zijn toch geen tijden meer. En dat alles om zonder kaartje richting france te gaan. Gelul.![]()
Wat een humor zeg. Erg goed geschreven ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:02 schreef zevenkamp het volgende:
hehe
conditioneel en qua wedstrijdritme op flinke achterstandquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Vlaar weer volledig hersteld.
quote:Feyenoord doet klemmend beroep op fans
Uitgegeven: 28 november 2006 12:58
ROTTERDAM - Feyenoord maakt zich zorgen voor de komende uitwedstrijd in het UEFA-bekertoernooi tegen AS Nancy, donderdag in Frankrijk. De Rotterdamse club is bang voor ongeregeldheden rondom het duel. Ruim 1200 fans hebben bij de reguliere verkoopkanalen een kaartje voor de wedstrijd in het Stade Marcel Picot aangeschaft.
Feyenoord en de officiële supportersvereniging deden dinsdag op diverse websites een klemmend beroep op het gezonde verstand van de meereizende aanhangers. Beide partijen roepen de fans op zich niet te misdragen.
"Feyenoord en haar supporters hebben bij de UEFA al geen beste naam. Het imago van club en fans is er na de wedstrijd tegen Blackburn Rovers ook niet beter op geworden."
De UEFA kondigde na het duel afgelopen donderdag in De Kuip (0-0) een onderzoek aan. Sommige toeschouwers gooiden bekers met bier en andere voorwerpen naar spelers van de Engelse ploeg. Ook werd regelmatig vuurwerk in het stadion afgestoken. Feyenoord kondigde nadien harde maatregelen tegen de boosdoeners aan.
Misdragingen
De Rotterdamse club staat er door eerdere misdragingen van de eigen aanhang in Basel (december 2004) en in De Kuip tegen Sporting Lissabon (voorjaar 2005) niet best op bij de UEFA. Vorig jaar diende Feyenoord de thuiswedstrijd in de eerste UEFA-bekerronde tegen Rapid Boekarest zonder publiek te spelen naar aanleiding van de rellen in het duel met de Portugese ploeg.
Feyenoord vreest dat de UEFA bij nieuwe ongeregeldheden in Nancy of in het stadion weer een forse straf uitspreekt. Volgens de Rotterdamse clubleiding is bovendien in Frankrijk na de recente rellen bij het duel tussen Paris Saint Germain en Hapoel Tel Aviv, waarbij een Franse supporter door een politieagent werd doodgeschoten, sprake van een verhoogd spanningsveld.
Feyenoord heeft aan alle 1280 supporters die via de club een kaartje hebben gekocht een e-mail met nadere informatie gestuurd. Hoewel het duel nog niet is uitverkocht, heeft AS Nancy de kaartverkoop inmiddels stopgezet. Feyenoord raadt supporters die geen kaart hebben "ten strengste" af naar Frankrijk te vertrekken.
We zijn alleen door als Basel en Krakow gelijkspelen en wij winnen. Anders niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:32 schreef Erasmusch het volgende:
We zijn toch helemaal niet door als we winnen? Dan kan Nancy nog op 7 komen en Krakau op 6
De hilariteitquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:02 schreef zevenkamp het volgende:
hehe
En hop naar je nieuwe jobquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgen ff ontslag nemen op mijn werk, en dan donderdag op weg naar Frankrijk!
Mooie planning!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgen ff ontslag nemen op mijn werk
Morgenmiddag tekenen, en dan ff terug naar mijn huidige job om voor 1 dec op te zeggen, aangezien ik donderdag en vrijdag vrij ben...quote:
verliezenquote:Erwin Koeman kan morgenavond in Nancy geen beroep doen op Theo Lucius en Dwight Tiendalli. Beide spelers blijven geblesseerd in Rotterdam achter. Ook Patrick Lodewijks vliegt woensdagochtend niet met de selectie mee.
Zijn plaats wordt ingenomen door resereve doelman Erwin Mulder. Royston Drenthe, wiens inzetbaarheid in het UEFA Cup-duel ook nog op losse schroeven stond na de knieklachten waarmee hij de afgelopen dagen kampte, is wel tijdig hersteld om de reis naar Frankrijk te maken.
Feyenoord vertrekt in de loop van woensdagochtend per charter naar Nancy. Erwin Koeman heeft 18 spelers bij zich voor het UEFA Cup-duel.
quote:Bosvelt bezig aan laatste seizoen
Uitgegeven: 29 november 2006 09:12
AMSTERDAM - Paul Bosvelt heeft definitief besloten om aan het eind van dit seizoen een punt te zetten achter zijn voetballoopbaan. Dat zegt de 36-jarige middenvelder woensdag tegenover De Telegraaf. Voorzitter Koos Formsma heeft nog geprobeerd de speler op andere gedachten te brengen, maar Bosvelt bleef bij zijn besluit zijn contract niet meer te verlengen.
Bosvelt zegt afgelopen maand de knoop echt te hebben doorgehakt. "Ik werd geveld door een fikse griep, zat aan de antibiotica en merkte dat het tegenwoordig toch wat meer tijd vergt om weer op niveau terug te komen." Hij vindt het fijn om te kunnen stoppen nu hij zich nog fit voelt. "Het ergste lijkt me om te spelen vanwege mijn naam en niets meer toe te voegen."
Formsma, de opvolger van Riemer van der Velde, heeft aangegeven Bosvelt graag voor de club te willen behouden. De 24-voudig international ziet dat wel zitten. "Maar daar komen we later op terug. Ik ambieer het trainerschap nog niet en moet kijken wat ik eventueel wel zou willen en kunnen doen."
Bosvelt, die zijn profcarrière in 1989 begon, verruilde medio vorig jaar Manchester City voor de Friese club. Daarvoor kwam hij uit voor Go Ahead Eagles, FC Twente en Feyenoord. Met die laatste club veroverde hij in 2002 de Uefa Cup.
www.clubmetro.nlquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand de metro gelezen? Wat staat er precies in over morgen?
quote:ROTTERDAM (ANP) - Feyenoord is woensdaochtend zonder Theo Lucius en Dwight Tiendalli naar Frankrijk afgereisd waar het donderdag voor de UEFA-beker uitkomt tegen AS Nancy. Beide spelers blijven geblesseerd in Rotterdam achter.
Ook Patrick Lodewijks is thuisgebleven. Zijn plaats wordt ingenomen door reserve-doelman Erwin Mulder. Royston Drenthe, wiens inzetbaarheid onzeker was vanwege de knieklachten waarmee hij de afgelopen dagen kampte, is wel tijdig hersteld.
quote:Slechte reputatie snelt Feyenoord-fans vooruit
Door ADRIANNE DE KONING
ROTTERDAM - Feyenoord roept het meereizende legioen op zich te gedragen in Nancy, uit angst dat de UEFA...
FOTO PROSHOTS....een forse straf oplegt bij problemen met supporters. De Franse stad kijkt met enige vrees uit naar de invasie van Rotterdamse supporters morgen. Hun slechte reputatie is de fans vooruitgesneld.
,,Het bastion van het hooliganisme in Nederland,’’ wordt Feyenoord in de regionale krant L’Est Républicain genoemd. ,,Het zijn geen lieverdjes,’’ schrijft de krant, die het heeft over de weinig flatteuze reputatie van de club van Zuid.
Ook bij de UEFA hebben de Rotterdamse club en haar supporters geen beste naam, zo weet Feyenoord. ,,Het imago van club en fans is er niet beter op geworden na de wedstrijd tegen Blackburn Rovers.’’ Het glas bier dat naar aanvaller Pedersen werd gegooid werd vooral in de Engelse tabloids breed uitgemeten. De Europese bond onderzoekt dit incident.
,,Ongeregeldheden in de stad, of in en rond het stadion kunnen verregaande gevolgen hebben voor de club,’’ schrijft Feyenoord in een brief aan de meereizende supporters. ,,Gebruik je gezond verstand,’’ is de oproep.
Volgens supporterscoördinator Ton Strooband vreest Nancy vooral de honderden fans die niet via Feyenoord hun kaartjes hebben gekocht. Strooband ontdekte zelf in Nancy hoe makkelijk het was kaartjes te kopen. ,,Zonder probleem konden we aan tweehonderd kaarten komen.’’
Tussen deze ’losse’ supporters kunnen fans zitten die een stadionverbod hebben. ,,Wij weten niet wie dit zijn. De Fransen ook niet. Het zijn natuurlijk niet per definitie supporters die kwade bedoelingen hebben. Maar het valt niet uit te sluiten.’’
Uit veiligheidsoverwegingen is de verkoop nu gestaakt. In totaal zouden zeker 2500 supporters ruim 400 kilometer afleggen voor een ’mini-vakantie’ in Nancy, veelal in de eigen auto. Strooband: ,,Zo’n wedstrijd is vaak een excuus voor een leuk uitje. Nancy heeft een groot, mooi plein. Veel supporters zullen daar naar toe trekken. Qua publiek én stadion lijkt Nancy exact op Heereveen. De supporters zijn heel ontspannen.’’
Dit geldt mogelijk niet voor de Franse politie, die extra gespannen is na het incident in Parijs waarbij een Franse supporter werd doodgeschoten door een agent. ,,Maar we zijn niet in Parijs,’’ citeert de Franse krant een supporter. ,,Het is een plezier om naar Picot (het stadion van AS Nancy) te gaan.’’
Copyright
op feyenoord.nl staat dat ze niet mee spelenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Op Rijnmond waren ze nog positief over de kansen van Lucius.
iddquote:Op woensdag 29 november 2006 13:42 schreef Luni het volgende:
Ik heb godverdomme zin in morgen!
quote:Kolkka: 'Ik heb me de zondebok gevoeld'
29/11/2006 8 :50
Joonas Kolkka is sinds kort basisspeler bij Feyenoord, maar voordat het zover was, had de Finse aanvaller nogal wat scepsis te overwinnen in Rotterdam-Zuid. 'Je merkte aan alles dat ze hier niet zo op mij zaten te wachten', legt de 32-jarige international uit in de nieuwe Voetbal International.
'Feyenoord heeft zonder meer de beste, meest fanatieke en trouwste supporters van Nederland, maar die floten mij wél uit. (...) Alles is hier heftiger. PSV, Willem II, Panathinaikos, Borussia Mönchengladbach of Crystal Palace; ze hebben allemaal een eigen identiteit maar niet zoals Feyenoord. Het is hier - hoe zal ik het zeggen - anders.'
Op een typisch Finse manier, dat wil zeggen hard werken, goed voor je lichaam zorgen en met beide benen op de grond blijven staan, hoopt Kolkka de harten van de Feyenoord-fans te kunnen winnen.
'Met PSV, Panathinaikos en Feyenoord staan er toch drie topclubs achter mijn naam en dat voor een voetballer zoals ik, die niet bovengetalenteerd is. Ik ben vrij allround, maar voor de echte top kom ik tekort. Dat is geen schande.'
www.vi.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |