Idd....10 seconde wachten is te veel gevraagd tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die Peugeot 307 rijdt gewoon knal door rood hoor!
En er staan bordjes omheen van 1 auto per keer!
Tjongejonge, is dat nou zo moeilijk te bedenken?quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:22 schreef ACT-F het volgende:
Waarom niet gewoon een flitspaal?
Lul ik slap? Of heb jij geen kaas gegeten van wet- en regelgeving?quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:00 schreef __________ het volgende:
Wat lul je slap ? Er is een poller en daar staat een stoplicht bij als waarschuwing. Dit soort dingen bestaan al JAREN. Ook in andere vormen zoals slagbomen. Ik heb werkelijk geen flauw idee waarop jullie kneusjes denken te baseren dat elk proefproces die dingen gaat verbieden.
Op zich ben ik wel tegen verkeersdrempels, pollers, en dat soort shit trouwens.
Een flitspaal ontmoedigt je wel om door te rijden als het licht op rood staat net zoals een poller. Alleen zijn de consequenties bij een flitspaal minder dan een poller als het rode licht genegeerd wordt. Waarom een zwaardere middel toepassen als er een lichtere middel voorhanden is die hetzelfde doet?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:29 schreef Kiegie het volgende:
Tjongejonge, is dat nou zo moeilijk te bedenken?
Een flitspaal gebruik je om de snelheid van automobilisten omlaag te krijgen (en om wat geld uit hun blijkbaar te volle zakken te kloppen). Een poller gebruik je om de aantrekkelijkheid van de sluiproute te verminderen.
In dit geval wil men de hoeveelheid sluipverkeer verminderen.
Nou, ACT-F, ik zou zeggen, ga je gang.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor ze, want 1 proefproces is voldoende om pollers uit het straatbeeld te laten verdwijnen. Kennelijk hebben ze nog niet de 'verkeerde' getroffen die hier juridische stappen tegen gaat ondernemen.
Jaja, en als er een flitspaal staat, is het weer een onnodige geldmachine van de heer Spee, die niets meer is dan een struikrover en blablablaquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:39 schreef ACT-F het volgende:
Een flitspaal ontmoedigt je wel om door te rijden als het licht op rood staat net zoals een poller. Alleen zijn de consequenties bij een flitspaal minder dan een poller als het rode licht genegeerd wordt. Waarom een zwaardere middel toepassen als er een lichtere middel voorhanden is die hetzelfde doet?
Ik ga het niet bewust opzoeken, maar als het me overkomt dan wist ik het wel. Bovendien woon ik er 200 km vandaan, dus ik heb er weinig last vanquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:41 schreef Kiegie het volgende:
Nou, ACT-F, ik zou zeggen, ga je gang.
Je weet nu waar er een staat, spring in je auto en verbaas ons allen met je daadkracht!
![]()
Tuurlijk, als de A4 er was, dan was dit geheel onnodig geweest. Waarom moeten de onderhandelingen ruim 40 jaar duren?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:46 schreef Kiegie het volgende:
Jaja, en als er een flitspaal staat, is het weer een onnodige geldmachine van de heer Spee, die niets meer is dan een struikrover en blablabla
Heb jij wel eens een toeritdoseringsinstallatie op de oprit van een snelweg gezien? Daar staan ook flitspalen...en niet voor de snelheid. Oh ja....flitsinstallaties worden al jaren gebruikt om door rood licht rijders te flitsen. Dus je argument dat flitspalen alleen voor snelheid zijn gaat niet op.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:29 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Tjongejonge, is dat nou zo moeilijk te bedenken?
Een flitspaal gebruik je om de snelheid van automobilisten omlaag te krijgen (en om wat geld uit hun blijkbaar te volle zakken te kloppen). Een poller gebruik je om de aantrekkelijkheid van de sluiproute te verminderen.
In dit geval wil men de hoeveelheid sluipverkeer verminderen.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:46 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Jaja, en als er een flitspaal staat, is het weer een onnodige geldmachine van de heer Spee, die niets meer is dan een struikrover en blablabla
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |