abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:50:35 #201
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44660329
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Doe ze een proces aan!
Ik vraag me inderdaad af hoelang 't duurt voordat gemeentes 'n proces aan hun broek krijgen voor letselschade.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_44661112
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:06 schreef rashudo het volgende:
Misschien is het idee om de lanceerinstallatie wat af te zwakken aan kracht?
Misschien een idee om er een flitspaal neer te zetten? Net als bij de toeritdosering op opritten van snelwegen. Is wat minder desastreus...het is nu wachten op de eerste dode die gaat vallen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:52:24 #203
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44661740
D'r zijn al auto's gesignaleerd die over de kop zijn geslagen door zo'n ding. Je kunt inderdaad dus wachten op de eerste dode.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_44661777
Is dan toch echt je eigen schuld...
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:57:33 #205
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44661849
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:54 schreef CasB het volgende:
Hangt ervanaf hoe je 'eigen schuld' definieert, he.

Kijk, als ik naar aanleiding van jouw post bij je thuis kom en je een kleun voor je bek verkoop, dan kan ik natuurlijk ook volhouden dat dat 'je eigen schuld' is. Had je maar niet in dit topic moeten posten.
pi_44661983
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:54 schreef CasB het volgende:
Ja, dat kan je op zo veel dingen zeggen..
pi_44663102
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:57 schreef gronk het volgende:

[..]

Hangt ervanaf hoe je 'eigen schuld' definieert, he.

Kijk, als ik naar aanleiding van jouw post bij je thuis kom en je een kleun voor je bek verkoop, dan kan ik natuurlijk ook volhouden dat dat 'je eigen schuld' is. Had je maar niet in dit topic moeten posten.
Maar als ergens het verkeerslicht op rood staat en duidelijk staat aangegeven dat je moet stoppen omdat er iets in de grond zit waar je auto niet echt tegenkan, en je toch zo stom bent om (hard) door te rijden...tja...
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:01:36 #208
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44664619
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:55 schreef CasB het volgende:

[..]

Maar als ergens het verkeerslicht op rood staat en duidelijk staat aangegeven dat je moet stoppen omdat er iets in de grond zit waar je auto niet echt tegenkan, en je toch zo stom bent om (hard) door te rijden...tja...
Om het in een andere context te plaatsen: welk gedeelte van '"Be conservative in what you do; be liberal in what you accept from others.' begrijp je niet?

[ Bericht 6% gewijzigd door gronk op 22-12-2006 19:09:15 ]
pi_44665745
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:55 schreef CasB het volgende:

[..]

Je zit daar met je duffe hoofd en de auto voor je trekt op....jij ook...totaal die borden niet gezien...je vindt het al knap dat je de weg kan vinden....terwijl je optrekt zie je het stoplicht op oranje en dan snel op rood springen...als er al oranje opzit...je geeft nog wat gas bij en ineens zitten je voortanden niet meer in je kaak maar in je stuur...of je breekt je nek omdat je auto kantelt...eigen schuld...het lijkt goddomme wel een doodstraf voor een overtreding....compleet krankzinnig dat de overheid zulke (straf)maatregelen mag nemen...of het moet zijn om andere levens te redden...maar daar is hier geen sprake van.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:12:31 #210
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_44671008
Paaltjes die omhoog gaan Een stuk wegdek dat omlaag gaat

Als ze er in flikkeren, dan wordt deze met bestuurder en al tot een pakketje verwerkt en komt het wegdek weer naar boven als hij klaar is
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:13:07 #211
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44671026
Ik krijg eigenlijk steeds meer sympathie voor uitkeringstrekkers die met 'n busje door de voorgevel van de plaatselijke sociale dienst rijden.
pi_44671288
Hoe gaat dat eigenlijk als er een ambulance in de rij staat? Blijft dat paaltje dan ook netjes omhoog staan?
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:34:54 #213
24533 ACT-F
pi_44671561
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:24 schreef LoggedIn het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk als er een ambulance in de rij staat? Blijft dat paaltje dan ook netjes omhoog staan?
Die moet keurig achter aansluiten
pi_44673269
Zou eens een keertje echt fout gaan. Nu zijn de bestuurders er nog aardig vanaf gekomen, maar het is afwachten tot er iemand in het ziekenhuis beland. Idioot die pollers. Het wordt tijd voor een rechtzaak.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jed1Gam op 23-12-2006 00:57:56 ]
pi_44673382
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:01 schreef gronk het volgende:

[..]

Om het in een andere context te plaatsen: welk gedeelte van '"Be conservative in what you do; be liberal in what you accept from others.' begrijp je niet?
Ik stel voor dat we preventief alle voorwerpen waar je je tegen aan gort kan rijden neer halen.
Alle bomen langs wegen om. Geen lantaarnpalen meer binnen 40m van de rand van de weg.
Geen verkeersborden en snelwegportalen... Want stel je voor dat iemand te hard rijdt, slipt en tegen een bord aan knalt .
Ow, nog beter, ook alle andere weggebruikers moeten weg. Want als je door rood rijdt en je krijgt van rechts een 10tonner die naar binnen rijdt ben je ook dood .

Kortom, totale bullshit. Zoals ik eerder zei. Dat object staat standaard omhoog. Als je alle potentieel gevaarlijke objecten moet verwijderen terwijl deze duidelijk aangegeven zijn met borden EN stoplichten en er nog steeds over heen rijdt ben je gewoon een achterlijke koe en hoor je niet eens op de weg thuis .
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:12 schreef ACT-F het volgende:
Paaltjes die omhoog gaan Een stuk wegdek dat omlaag gaat

Als ze er in flikkeren, dan wordt deze met bestuurder en al tot een pakketje verwerkt en komt het wegdek weer naar boven als hij klaar is
Dat paaltje gaat omlaag. Als het groen is. Het knalt echt niet met een vaartje van een springveer omhoog zodra er iemand door rood rijdt.
pi_44673394
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:13 schreef gronk het volgende:
Ik krijg eigenlijk steeds meer sympathie voor uitkeringstrekkers die met 'n busje door de voorgevel van de plaatselijke sociale dienst rijden.
Want? .
Jij voelt je wel verwant met dit uitschot van de maatschappij?
pi_44673470
Ik weet niet of dit filmpje al gepost is, maar dit ziet er toch als een aardige naaistreek uit.
http://www.youtube.com/watch?v=YEdo_h3s8aA&mode=related&search=
pi_44673538
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:00 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik weet niet of dit filmpje al gepost is, maar dit ziet er toch als een aardige naaistreek uit.
http://www.youtube.com/watch?v=YEdo_h3s8aA&mode=related&search=
Die Peugeot 307 rijdt gewoon knal door rood hoor!
En er staan bordjes omheen van 1 auto per keer!
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:06:32 #219
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44673544
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 00:55 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Want? .
Jij voelt je wel verwant met dit uitschot van de maatschappij?

Allereerst, even 'n persoonlijke noot: Heerlijk, weer zo'n kneus die denkt dat hij nooit werkloos zal worden. Of dat hij nooit 'n RSI krijgt, 'n verkeersongeval krijgt of stomweg uitglijdt terwijl-ie onder de douche vandaan komt en z'n arm blesseert, en daardoor een tijdje de ziektewet in gaat. En 'n potentieel WAO-slachtoffer wordt

Anyway, mijn niet-zo-bescheiden mening (maar dat had je natuurlijk al wel door) is, dat 'n overheid die niet te beroerd is om haar onderdanen materieel en fysiek toe te takelen als ze zich niet aan 'de wet' houden, die verdient 't gewoon om net zo hard terug te worden gepakt als ze zelf de mist ingaan. En aangezien 't UWV een instantie is waar behoorlijk wordt afgekneusd, waar medewerkers hun eigen incompetentie verschuilen achter dubieuze beleidsregels, vind ik 't niet meer dan terecht dat mensen 't recht in eigen handen nemen.

En natuurlijk vind ik 't jammer dat zoiets dubbel geld kost. Maar ja, da's de keerzijde van 'regels zijn regels', he?
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:07:49 #220
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44673558
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:06 schreef bleiblei het volgende:

En er staan bordjes omheen van 1 auto per keer!
Ow, jij bent in staat om met 50 km/u bordjes vanaf 100 meter afstand te lezen
pi_44673587
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:06 schreef gronk het volgende:

[..]

Allereerst, even 'n persoonlijke noot: Heerlijk, weer zo'n kneus die denkt dat hij nooit werkloos zal worden. Of dat hij nooit 'n RSI krijgt, 'n verkeersongeval krijgt of stomweg uitglijdt terwijl-ie onder de douche vandaan komt en z'n arm blesseert, en daardoor een tijdje de ziektewet in gaat. En 'n potentieel WAO-slachtoffer wordt
Nee hoor, denk ik helemaal niet. Al zou ik niet mijn busje in bij die lui binnen parkeren maar gewoon op zoek gaan naar een baan die ik wel kan doen.

En over die schade, dit kan dan ook niet zeg je:
http://www.youtube.com/watch?v=VMxEo3sHvvA&mode=related&search= ?
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:09:51 #222
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44673588
quote:

Ik stel voor dat we preventief alle voorwerpen waar je je tegen aan gort kan rijden neer halen.
Ah, U is een trollende mongool. Case closed.
pi_44673604
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:07 schreef gronk het volgende:

[..]

Ow, jij bent in staat om met 50 km/u bordjes vanaf 100 meter afstand te lezen
Nee, maar ik ben wel in staat om een rood stoplicht te herkennen .
Verder lijkt het me redelijk onwaarschijnlijk (al ken ik de precieze situatie niet) dat er niet een x aantal meter daarvoor al een bordje hangt met dat er zoon poller in grond zit.
pi_44673641
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:09 schreef gronk het volgende:

[..]

Ah, U is een trollende mongool. Case closed.
Nee, jij bent een mongool die niet logisch nadenkt. .
Want is dat nu heel anders? Die poller staat standaard omhoog. Er staat zelfs een stoplicht voor.
Nogmaals... Als jij dat stoplicht EN al die bordjes mist ben je een mafketel die geen rijbewijs hoort te hebben.

Mee eens?
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:14:01 #225
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44673648
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:11 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Nee, maar ik ben wel in staat om een rood stoplicht te herkennen .
Maar het begrip 'remweg' is blijkbaar te hoog begrepen voor je?
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:15:10 #226
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44673670
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:13 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Nee, jij bent een mongool die niet logisch nadenkt. .
Nee hoor, ik denk hartstikke logisch na. Regels zijn regels, en als de overheid zich niet aan de regels houdt, dan moet ze gestraft worden. It's a dirty job, but someone's gotta to do it.
pi_44673682
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:14 schreef gronk het volgende:

[..]

Maar het begrip 'remweg' is blijkbaar te hoog begrepen voor je?
Heb je wel eens geteld hoe lang het duurt van rood tot het ding in beweging komt? 3 sec.
Zeg 4 seconde voordat het ding hoog genoeg is dat je em raakt zeg 5 seconde tussen oranje en hitting time. Reken dan maar eens uit hoeveel remweg je in die 5sec hebt .
pi_44673693
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:15 schreef gronk het volgende:

[..]

Nee hoor, ik denk hartstikke logisch na. Regels zijn regels, en als de overheid zich niet aan de regels houdt, dan moet ze gestraft worden. It's a dirty job, but someone's gotta to do it.
En aan welke regel houdt de overheid zich niet aan?
Moeten ze (nogmaals komtie weer) de achterlijken in deze maatschappij altijd beschermen voor hun stupiditeiten? Waar trek je de grens tussen dit is te gek en dit niet?
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:17:50 #229
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44673716
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:13 schreef bleiblei het volgende:

Want is dat nu heel anders? Die poller staat standaard omhoog. Er staat zelfs een stoplicht voor.
Nogmaals... Als jij dat stoplicht EN al die bordjes mist ben je een mafketel die geen rijbewijs hoort te hebben.
Ik wacht met smart op de onvermijdelijke huilie-post op 't moment dat jouw auto 'ns een keer gespiest wordt op 'n poller
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:18:51 #230
24533 ACT-F
pi_44673735
quote:
Dat paaltje gaat omlaag. Als het groen is. Het knalt echt niet met een vaartje van een springveer omhoog zodra er iemand door rood rijdt.
Goh, je zou toch denken dat de bedenker van de poller het liefst ziet dat de bestuurder gespiest wordt, zodat hij het nooooit meer doet.
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:19:34 #231
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44673748
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:16 schreef bleiblei het volgende:

En aan welke regel houdt de overheid zich niet aan?
Bij mijn weten is het UWV nog altijd onderdeel van de overheid, want daar had ik 't in mijn voorbeeld over.

En kijk maar eens op de SZW-site over de hoeveelheid klachten die bij 't UWV binnenkomen

en dat zijn dan alleen nog maar de mensen die 'n klacht indienen, die door het UWV geregistreerd wordt. Want registeren kunnen die kneuzen niet
pi_44673757
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:18 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Goh, je zou toch denken dat de bedenker van de poller het liefst ziet dat de bestuurder gespiest wordt, zodat hij het nooooit meer doet.
Als de bedenker dat zou willen had het ding wel een iets ander design gehad en wassie iets sneller omhoog geschoten.
pi_44673767
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:19 schreef gronk het volgende:

[..]

Bij mijn weten is het UWV nog altijd onderdeel van de overheid, want daar had ik 't in mijn voorbeeld over.

En kijk maar eens op de SZW-site over de hoeveelheid klachten die bij 't UWV binnenkomen
We hebben het hier over een fucking poller niet over het UWV .
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:22:00 #234
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44673793
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:20 schreef bleiblei het volgende:

[..]

We hebben het hier over een fucking poller niet over het UWV .
Le-zen. Overheid is overheid.
quote:

Want? .
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:22:17 #235
24533 ACT-F
pi_44673796
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:20 schreef bleiblei het volgende:
Als de bedenker dat zou willen had het ding wel een iets ander design gehad en wassie iets sneller omhoog geschoten.
Waarom niet gewoon een flitspaal?
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:22:56 #236
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44673810
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:22 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Daar kreeg de gemeenteambtenaar die dit in z'n portefeuille had niet zo'n stijve plasser van.
pi_44673820
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:17 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik wacht met smart op de onvermijdelijke huilie-post op 't moment dat jouw auto 'ns een keer gespiest wordt op 'n poller
Mwah, ik denk dat ik wel nuchter genoeg ben om te zeggen dat ik stom geweest ben.
Ja ik heb ooit een haakse bocht gemist omdat ik een geel bord gemist had met daarop de mededeling dat ze ivm. wegwerkzaamheden in een oprit naar de snelweg een bocht van 90 graden hadden gelegd (letterlijk 90 graden dus). Ik ben de laatste die de schuld naar de overheid of wegwerkers schuif.

Ik ga ook niet zeiken als ik een boete krijg. Eigen schuld dikke bult.

En zo hoort het. Als je zo stom of scheel bent dat je zoiets mist. Is het lame om de schuld naar een ander te schuiven. Heb dan de ballen om je eigen verantwoordelijkheid te nemen.
pi_44673828
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:22 schreef gronk het volgende:

[..]

Le-zen. Overheid is overheid.
[..]
Ofwel, je kan niet winnen en zoekt een uitvlucht in een totaal ander onderwerp .
pi_44673842
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:22 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Weet ik veel... Dan zijn de filmpjes niet leuk om naar te kijken .
jaja, ik weet, lame excuus... maar ik zou het echt niet weten. .
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:25:34 #240
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44673846
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:23 schreef bleiblei het volgende:

En zo hoort het. Als je zo stom of scheel bent dat je zoiets mist. Is het lame om de schuld naar een ander te schuiven. Heb dan de ballen om je eigen verantwoordelijkheid te nemen.
Het is alleen een beetje jammer dat je de rest van je leven pijn in je nek krijgt als 't koud wordt omdat een of andere fascistische wethouder vond dat 'n poller noodzakelijk was om sluipverkeer tegen te houden.

Maar ja, da's nou het mooie van eigen verantwoordelijkheid. De ideale smoes om je eigen disfunctioneren af te wentelen op anderen.

'jah, de mensen hadden moeten weten dat ik niet toerekeningsvatbaar ben'
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:26:45 #241
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44673865
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:24 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ofwel, je kan niet winnen en zoekt een uitvlucht in een totaal ander onderwerp .
Welk gedeelte van 'regels zijn regels, ook voor de overheid', begrijp je niet, sufkut?
pi_44673880
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:25 schreef gronk het volgende:

[..]

Het is alleen een beetje jammer dat je de rest van je leven pijn in je nek krijgt als 't koud wordt omdat een of andere fascistische wethouder vond dat 'n poller noodzakelijk was om sluipverkeer tegen te houden.

Maar ja, da's nou het mooie van eigen verantwoordelijkheid. De ideale smoes om je eigen disfunctioneren af te wentelen op anderen.

'jah, de mensen hadden moeten weten dat ik niet toerekeningsvatbaar ben'
Weer zo een lekkere sprong van het onderwerp vandaan .
Als je over dat ding heen vliegt doe je echt grondig iets mis.
Mensen die erop blijven hangen houden er echt geen letsel aan over. Naja, een gekneusde ego that's all.
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:28:22 #243
24533 ACT-F
pi_44673891
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:25 schreef bleiblei het volgende:
Weet ik veel... Dan zijn de filmpjes niet leuk om naar te kijken .
jaja, ik weet, lame excuus... maar ik zou het echt niet weten. .
Kijk, en dan gaan ze nat bij een rechtszaak. Ook al is het eigen schuld van de bestuurder. Er zijn minder rigoreuze middelen om het zelfde doel te bereiken.
pi_44673892
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:26 schreef gronk het volgende:

[..]

Welk gedeelte van 'regels zijn regels, ook voor de overheid', begrijp je niet, sufkut?
Aan welke regel houdt de overheid zich niet aan in het geval van de poller, sufkut?
OVer het hele UWV verhaal heb ik nu geen mening over.
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:29:19 #245
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44673907
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:27 schreef bleiblei het volgende:
Weer zo een lekkere sprong van het onderwerp vandaan .
Als je over dat ding heen vliegt doe je echt grondig iets mis.
Mensen die erop blijven hangen houden er echt geen letsel aan over. Naja, een gekneusde ego that's all.
'de poller is onfeilbaar, en als-ie wel faalt, dan benaderen mensen hem verkeerd'.
pi_44673926
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:28 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Kijk, en dan gaan ze nat bij een rechtszaak. Ook al is het eigen schuld van de bestuurder. Er zijn minder rigoreuze middelen om het zelfde doel te bereiken.
Wellicht hebben ze een erg goeie reden om geen flitspaal neer te zetten?
Wellicht omdat een flitspaal niet een direct effect heeft? Vandalisme gevoelig is? Goedkoper?
Waarom staat er in elk stadscentrum tig pollers en geen flitskasten?
pi_44673944
Dames, have a nice night. Ik kruip bij mijn vriendin in bed.
En rustig aan met je bloeddruk hé .
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:32:02 #248
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44673953
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:28 schreef bleiblei het volgende:

Aan welke regel houdt de overheid zich niet aan in het geval van de poller, sufkut?
OVer het hele UWV verhaal heb ik nu geen mening over.
Dan had je daar geen opmerking over moeten maken, druiloor

En daarnaast is er ook nog zoiets als 'redelijkheid en billijkheid'. Het is jou ook niet toegestaan om je afrastering onder 220 te zetten, zodat eventuele inbrekers die over je hek willen klimmen onder stroom komen te staan. Ook al zet je er een bordje 'verboden toegang' en 'hoogspanning' bij. Dus leg maar eens uit waarom de overheid voor zichzelf andere normen hanteert dan voor burgers.
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:33:23 #249
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44673971
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:31 schreef bleiblei het volgende:
Dames, have a nice night. Ik kruip bij mijn vriendin in bed.
Ik mag hopen dat je opblaaspop vandaag niet lek raakt door je overgewicht
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:35:56 #250
24533 ACT-F
pi_44673998
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:30 schreef bleiblei het volgende:
Wellicht hebben ze een erg goeie reden om geen flitspaal neer te zetten?
Wellicht omdat een flitspaal niet een direct effect heeft? Vandalisme gevoelig is? Goedkoper?
Waarom staat er in elk stadscentrum tig pollers en geen flitskasten?
Dat hoop ik voor ze, want 1 proefproces is voldoende om pollers uit het straatbeeld te laten verdwijnen. Kennelijk hebben ze nog niet de 'verkeerde' getroffen die hier juridische stappen tegen gaat ondernemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')