Ach, cynisch of niet, men neemt jou hier niet meer serieus als het om beoordelen van spelers gaat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:52 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Enige verschil is dat ik gisteren niet cynisch was.
Ten Cate had van te voren gezegd, dat dit de strijdwijze zou worden. Vanwege het zeer slechte veld was positiespel vrijwel onmogelijk en zou de lange bal vaker gehanteerd moeten worden. Dat die dan niet aankomen is weer een ander verhaal.quote:Die lange ballen waren idd HET teken van onmachtigheid gisteren
Omdat de psv supporters daar wel genoegen nemen met een 0-0 met 10 man bij Praag. Wij zijn compleet andere supporters.. Winnen is niet genoeg....quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Precies, als het niet mooi kan dan moet het maar lelijk. Al dat gezeik op PSV, maar ze staan gewoon weer bovenaan, 2de ronde CL en alles is pais en vree.
Echt, nooit en nooit zal ik van club veranderen, maar ik word toch stiekem wel een beetje jaloers op de stabiele situatie die ze daar hebben. Zelfs met opperprutser Koeman loopt het goed.
Ajax moet gewoon Ajax weer worden, dat roepen we al jaren, maar het lukt niet. Waar ligt dat toch aan?
We hebben Ajacieden overal, van koffiejuffrouw tot trainer, maar echt des Ajax voetballen heb ik misschien 4-5 keer gezien dit jaar...
Winnen is niet genoeg, maar gelijkspelen al helemaal niet. Zelfs Zulte-Waregem wint van Sparta Praag!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:42 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Omdat de psv supporters daar wel genoegen nemen met een 0-0 met 10 man bij Praag. Wij zijn compleet andere supporters.. Winnen is niet genoeg....
Die speelde ook een uur met 10 man?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Winnen is niet genoeg, maar gelijkspelen al helemaal niet. Zelfs Zulte-Waregem wint van Sparta Praag!
Dat niet, maar de tien man van Ajax waren kwalitatief veel beter dan de elf van Zulte Waregem.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:46 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Die speelde ook een uur met 10 man?
Net of je met 11 man wel had gewonnen daar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:46 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Die speelde ook een uur met 10 man?
Denk dat je dat niet met elkaar kunt vergelijken. Het enige wat je Ten Cate kunt verwijten is dat hij Huntelaar verkeerd gebruikt. Die moet je niet laten inzakken om te kaatsen. Daar liggen zijn kwaliteiten niet. Die moet je gewoon voor de goal laten staan. Hij is duidelijk gefrusteerd dat hij niet scoort. We moeten gewoon met een 10 spelen, dan kan Huntelaar voor de goal blijven. Nu verkracht je zijn kwaliteiten door een kaatsgeit van hem te maken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat niet, maar de tien man van Ajax waren kwalitatief veel beter dan de elf van Zulte Waregem.
Op basis van het eerste half uur heb je gelijk, maar dan heb je nog een uur. Een wedstrijd kan altijd kantelen. Je kan niet de hele wedstrijd aan dat eerste half uur ophangenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Net of je met 11 man wel had gewonnen daar.
Tot die 2e gele kaart was ajax toch ook totaal onmachtig zonder enige kans te creëeren.
Beste kansen in de wedstrijd (als je daar al van kunt spreken) waren voor Praag
Het was zeker geen beste wedstrijd, maar om nou met zijn allen gelijk weer moord en brand te schreeuwen gaat ook weer veel te ver.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar de 11 van Sparta waren totaal niet in staat om het de 10 van Ajax lastig te maken, op wat spelde prikjes na.
Heb je een voorhoede die niet faalt win je daar nog wel hoor, maar ja, geen enkele spits meer op een gegeven moment en de aanvallende spelers die we hadden bakten er weer niets van....
0-0 was helaas terecht, geen team kon echt aanspraak maken op een goal, en dat is triest, heel erg triest...
Dat mag jij vinden uiteraard. Maar Ajax speelt al weken weer buiten gewoon zwak, en als het een beetje redelijk gaat (1e helft psv) scoren ze gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:00 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het was zeker geen beste wedstrijd, maar om nou met zijn allen gelijk weer moord en brand te schreeuwen gaat ook weer veel te ver.
Dit Ajax is er gewoon nog lang niet. Dat is duidelijk. Zo heel veel is het team ook niet anders dan onder Blind qua selectie. En ja de prestaties vallen wat tegen, maar het vertrouwen bij mij blijft gewoon in de ploeg. Vind alleen dat Huntelaar anders gebruikt moet worden en een nummer 10 in zijn rug moet hebben.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden uiteraard. Maar Ajax speelt al weken weer buiten gewoon zwak, en als het een beetje redelijk gaat (1e helft psv) scoren ze gewoon niet.
We zijn in 3 wedstrijden 7 punten kwijtgeraakt, dat is nogal wat voor een team met zoveel ambities als Ajax.
Opzich heb je gelijk, maar het hoeveelste "opbouwjaar" is dit inmiddels? En waarom heeft psv dat nooit nodig?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Dit Ajax is er gewoon nog lang niet. Dat is duidelijk. Zo heel veel is het team ook niet anders dan onder Blind qua selectie. En ja de prestaties vallen wat tegen, maar het vertrouwen bij mij blijft gewoon in de ploeg. Vind alleen dat Huntelaar anders gebruikt moet worden en een nummer 10 in zijn rug moet hebben.
Niet iedereen, maar Huntelaar bijvoorbeeld is wel 1 van de belangrijkste... Maduro zit eindelijk op de bank.... Vooral voorin zit het niet lekker.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk, maar het hoeveelste "opbouwjaar" is dit inmiddels? En waarom heeft psv dat nooit nodig?
En wat ik zo vreemd vind is dat het allemaal HEEL goed heeft gelopen dit jaar en opeens zit IEDEREEN in een vorm crisis? Dat is wel heel apart dan.....
Tja, aan het begin van het seizoen was elke positie nog makkelijk dubbel bezet, en nu valt Babel weg en bakken we er niets meer vanquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar Huntelaar bijvoorbeeld is wel 1 van de belangrijkste... Maduro zit eindelijk op de bank.... Vooral voorin zit het niet lekker.
inderdaad, dat zei ik een paar posts hierboven ook. Een nummer 10 lost dat probleem simpel op...quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, aan het begin van het seizoen was elke positie nog makkelijk dubbel bezet, en nu valt Babel weg en bakken we er niets meer van.
KJH is niet uit vorm denk ik, hij is zwaar gefrustreerd omdat hij niet kan en mag doen wat hij het beste kan, loeren op kansjes en scoren. Dat mee gevoetbal is fijn, maar daar is hij niet de juiste man voor.
Hoeveel toch best goeie spitsen hebben we al vermoord bij Ajax door ze opeens als veredelde middenvelder op te stellen? Mensen die bij hun oude club aan de lopende band scoorden en bij Ajax er niets meer van bakten....
Simpel is wel erg simpel, maar de klassieke nummer 10 zou heel fijn zijn. Jari kan nog lopen hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:18 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
inderdaad, dat zei ik een paar posts hierboven ook. Een nummer 10 lost dat probleem simpel op...
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:18 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
inderdaad, dat zei ik een paar posts hierboven ook. Een nummer 10 lost dat probleem simpel op...
aanval is de beste verdediging!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje aanvallend niet?
Misschien, maar tegen wat zwakkere tegenstanders moet dat ook gewoon kunnen, die 4 man achterin zijn vrij sterk en de 2 man daarvoor kunnen natuurlijk bij dreiging meeverdedigen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje aanvallend niet?
Ogararu moet erin voor Zdenek.quote:
Jammer dat die Queresma niet is gekomen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:42 schreef ub40_bboy het volgende:
Beter worden er nieuwe buitenspelers en een nieuwe linkshalf gehaald deze winter.
Alleen zijn Sneijder en Gabri beiden aanvallend ingestelde spelers.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, maar tegen wat zwakkere tegenstanders moet dat ook gewoon kunnen, die 4 man achterin zijn vrij sterk en de 2 man daarvoor kunnen natuurlijk bij dreiging meeverdedigen.
We hebben gewoon totaal geen stootkracht voorin op dit moment, en dat breekt ons meer op dan verdedigende problemen. We geven niet zo veel kansen weg nu, maar we creeren er ook bijna geen...
Eigenlijk was 1-1 tegen psv ook terecht geweest, en dan zie je dat je idd net zoveel weggeeft als je creert, vrijwel niets.
Beetje scorebord journalistiek, ik weet het, maar in de essentie komt het daarop neer..
Tja, dan moet ie of schuiven of ze zullen zich een beetje moeten aanpassen. Maar jehoeft niet tegen ELKE tegenstander zo te spelen, maar tegen een RKC oid zou dit toch voldoende moeten zijn qua verdediging, en die wedstrijden moet je ook winnen, ruim als het even kan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen zijn Sneijder en Gabri beiden aanvallend ingestelde spelers.
Pannekoek, wanneer hou je op over Gabri? Die staat er niet als aanvallende middenvelder.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen zijn Sneijder en Gabri beiden aanvallend ingestelde spelers.
Ja, en? Zolang hij maar doet waarvoor hij wordt opgesteld, maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Beter lezen pannekoek. Ik zeg toch aanvallend INGESTELD.
Dus omdat het zijn taak niet is, is het niet erg dat hij slechte passes geeft en niet kan afwerken op doel?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, en? Zolang hij maar doet waarvoor hij wordt opgesteld, maakt dat niet uit.
Jij rekent hem af op het feit dat hij aanvallend te weinig brengt, terwijl dat helemaal zijn taak niet is.
quote:|X| Ajax weet uit bij Sparta Praag knap een puntje mee te pikken.
Als de afstandschoten van Jaap Stam geen doel treffen, speelt hij meteen een slechte wedstrijd?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dus omdat het zijn taak niet is, is het niet erg dat hij slechte passes geeft en niet kan afwerken op doel?
Maar goed jij bent de grote kenner dus het zal wel zo zijn.
Hij is geen aanvallende middenvelder waarom zou hij dan veel techniek moeten hebben.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Bovendien reken ik hem niet alleen af op zijn aanvallende capaciteiten. Ik beweer dat hij te weinig techniek heeft.
3-4-3 das de beste opstelling. Met heitinga op 4. Kan hij bij balverlies terugzakken. Sneijder op links, Gabri rechts en Perez achter Huntelaar. Babel op links en Leonardoquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:34 schreef Radegast het volgende:
Perez moet gewoon op 10. Fuck de punt naar achteren.
Fijn dat je het zelf ook inzietquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hij is een stofzuiger, die hoeven geen goede techniek te hebben want het enige wat ze moeten doen is de opbouw van de tegenstander tegenhouden. De voortzetting in aanvallende zin is totaal niet van belang.
Jullie hebben me overtuigd![]()
Als je het meent vind ik het top, als dit cynisch bedoeld is, heb je écht geen verstand van voetbal.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hij is een stofzuiger, die hoeven geen goede techniek te hebben want het enige wat ze moeten doen is de opbouw van de tegenstander tegenhouden. De voortzetting in aanvallende zin is totaal niet van belang.
Jullie hebben me overtuigd![]()
Op basis waarvan? Veel speelde hij bij Barca ook nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik had persoonlijk ook wel iets meer verwacht van Gabri qua spelmaker eigenlijk....
Hij heeft nooit als spelmaker gespeeltquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik had persoonlijk ook wel iets meer verwacht van Gabri qua spelmaker eigenlijk....
Nee, maar hij is wel een speler waarvan ik dat een beetje verwacht NAAST zijn hoofdtakenquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij heeft nooit als spelmaker gespeelt![]()
Hij heeft helemaal die kwaliteiten niet, eigenlijk is het gewoon een verbeterde Galasek face it. En zijn taak is ballen opvangen en dat doet hij goed klaar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel een speler waarvan ik dat een beetje verwacht NAAST zijn hoofdtaken.
Spelmaker zou Roger moeten worden....quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal die kwaliteiten niet, eigenlijk is het gewoon een verbeterde Galasek face it. En zijn taak is ballen opvangen en dat doet hij goed klaar.
Maar die is helaas te goed voor Ajax, vooralsnog.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:04 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Spelmaker zou Roger moeten worden....
Alleen met een stuk minder overzicht, een matige pass en een vizier van lek me vessie?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:00 schreef stefmans het volgende:
eigenlijk is het gewoon een verbeterde Galasek face it.
Dat heeft Ten Cate toch ooit eens gezegt?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar die is helaas te goed voor Ajax, vooralsnog.
Klopt, Ajax was nog niet klaar voor Roger in plaats van andersom.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat heeft Ten Cate toch ooit eens gezegt?
Nou Ajax speelt nog niet intilligent genoeg voor Rogerquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat heeft Ten Cate toch ooit eens gezegt?
we hoeven er niet zo bang voor te zijn dat die gaat vertrekken komende winter!quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
Zou de marktwaarde van KJH al gekelderd zijn?
Dat zou nog wel eens kunnen kloppen ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:14 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Nou Ajax speelt nog niet intilligent genoeg voor Roger![]()
Hij heeft in het begin van het seizoen wel sterke wedstrijden gespeeld. Het probleem is dat hij Sneider voor zich heeft en dat zijn enige kans op spelen is als controleur. Wat niet echt zijn sterkste kant is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:52 schreef Messenga het volgende:
Alsof Roger zo goed is.
Ik heb hem nog geen wedstrijd op redelijk niveau zien spelen.
Mwoah, een paar goals, maar voor de rest is het een momentvoetballer met te weinig rendement.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:03 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Hij heeft in het begin van het seizoen wel sterke wedstrijden gespeeld. Het probleem is dat hij Sneider voor zich heeft en dat zijn enige kans op spelen is als controleur. Wat niet echt zijn sterkste kant is.![]()
De spaanse Richard Witsche.
Dat vind ik dan weer jammerquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alleen met een stuk minder overzicht, een matige pass en een vizier van lek me vessie?
Ben het niet vaak met Snert eens maar deze keer toch wel....
Had ook niet anders van je verwacht Snertquote:
Elk nadeel heb z'n voordeel, zei een groot filosoof eens.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
we hoeven er niet zo bang voor te zijn dat die gaat vertrekken komende winter!
Je kan je afvragen of Gabri de door jou genoemde facetten wel moet beheersen als hij gehaald is als een soort van breker. Kijk, leuk dat Tomás Galásek af en toe doeltreffend was, maar daar stond hij er niet voor in, juist als Ajax onder druk stond viel Tomás Galásek door de mand. Ajax miste een aanjager, zoals Gabri. In de eerste helft tegen PSV was hij bijvoorbeeld érg goed, hij won ieder duel, kwam altijd voor zijn man. We moeten hem afrekenen op zijn daadwerkelijke opdracht, zoals ik al zei moeten we Jaap Stam ook niet afrekenen op zijn doeltreffendheid en KJH niet op zijn keepers-kwaliteiten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alleen met een stuk minder overzicht, een matige pass en een vizier van lek me vessie?
Ben het niet vaak met Snert eens maar deze keer toch wel....
Tsjah middenvelders van Ajax moeten nou eenmaal mee kunnen voetballen. Net zoals wij van links en rechtsbacks verwachten dat ze mee kunnen voetballen. En we verwachten van de laatste man dat hij inschuift en voetballend ook wat brengt (ala Danny Blind) en we verwachten van de keeper ook dat hij mee kan doen in het positie spel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of Gabri de door jou genoemde facetten wel moet beheersen als hij gehaald is als een soort van breker. Kijk, leuk dat Tomás Galásek af en toe doeltreffend was, maar daar stond hij er niet voor in, juist als Ajax onder druk stond viel Tomás Galásek door de mand. Ajax miste een aanjager, zoals Gabri. In de eerste helft tegen PSV was hij bijvoorbeeld érg goed, hij won ieder duel, kwam altijd voor zijn man. We moeten hem afrekenen op zijn daadwerkelijke opdracht, zoals ik al zei moeten we Jaap Stam ook niet afrekenen op zijn doeltreffendheid en KJH niet op zijn keepers-kwaliteiten.
De rechts- en linksback in het Ajax-systeem uit de periode 1994-96 voetbalden juist helemaal niet mee, Michael Reiziger was érg sober, Winston Bogarde zelfde verhaal. Maar aangezien tegenwoordig iedereen met opkomende backs speelt, doet Ajax daar ook maar aan mee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tsjah middenvelders van Ajax moeten nou eenmaal mee kunnen voetballen. Net zoals wij van links en rechtsbacks verwachten dat ze mee kunnen voetballen.
Nou wat ik mij kan herinneren kwam reiziger wel aardig veel op.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De rechts- en linksback in het Ajax-systeem uit de periode 1994-96 voetbalden juist helemaal niet mee, Michael Reiziger was érg sober, Winston Bogarde zelfde verhaal. Maar aangezien tegenwoordig iedereen met opkomende backs speelt, doet Ajax daar ook maar aan mee.
Mede dankzij Trabelsi en Maxwell natuurlijk. Urby zou het ook prima kunnen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De rechts- en linksback in het Ajax-systeem uit de periode 1994-96 voetbalden juist helemaal niet mee, Michael Reiziger was érg sober, Winston Bogarde zelfde verhaal. Maar aangezien tegenwoordig iedereen met opkomende backs speelt, doet Ajax daar ook maar aan mee.
Je kan je als ajax zijnde toch niet permiteren om een voetballer met alleen die beperkte mogelijkheden in je team te hebben. Je mag toch wel op z'n minst verwachten dat die zogenaamde stofzuiger ook een fatsoenlijke pass kan geven en een beetje gericht op de goal kan schieten of leggen jullie de lat tegenwoordig zo laag?quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of Gabri de door jou genoemde facetten wel moet beheersen als hij gehaald is als een soort van breker. Kijk, leuk dat Tomás Galásek af en toe doeltreffend was, maar daar stond hij er niet voor in, juist als Ajax onder druk stond viel Tomás Galásek door de mand. Ajax miste een aanjager, zoals Gabri. In de eerste helft tegen PSV was hij bijvoorbeeld érg goed, hij won ieder duel, kwam altijd voor zijn man. We moeten hem afrekenen op zijn daadwerkelijke opdracht, zoals ik al zei moeten we Jaap Stam ook niet afrekenen op zijn doeltreffendheid en KJH niet op zijn keepers-kwaliteiten.
Dan raakt hij die hond kwijt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:40 schreef PyTh het volgende:
Hoorde straks de leuke opmerking alle ballen inleveren bij Sneijder.
En als Sneijder heel de wedstrijd geschaduwt wordt door een dolle hijgende hond die constant in z'n nek zit????
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Dan raakt hij die hond kwijt.
Men (jij ook) moet Ajax niet blijven vergelijken met de technische, goeddraaiende ploeg uit de periode 1994-96. We missen een tien, we missen goede buitenspelers, onze backs komen ineens mee op en we hebben geen centrale verdediger meer die bijsluit bij het middenveld, qua systeem lijkt het er dus niet eens meer op. Kijk, als Ajax dan toch al zoveel concessies heeft gedaan wat betreft het systeem, waarom dan maar blijven voetballen met technische ballerina's en niet wat écht mannen erin?quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je kan je als ajax zijnde toch niet permiteren om een voetballer met alleen die beperkte mogelijkheden in je team te hebben. Je mag toch wel op z'n minst verwachten dat die zogenaamde stofzuiger ook een fatsoenlijke pass kan geven en een beetje gericht op de goal kan schieten of leggen jullie de lat tegenwoordig zo laag?
Hoorde straks de leuke opmerking alle ballen inleveren bij Sneijder.
En als Sneijder heel de wedstrijd geschaduwt wordt door een dolle hijgende hond die constant in z'n nek zit????
Vind het allemaal een beetje kort door de bocht M0ntana.....
Dat herinner je je fout.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou wat ik mij kan herinneren kwam reiziger wel aardig veel op.
Ik zeg toch ook niet dat het een technische bellerina moet zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet Ajax niet vergelijken met de technische, goeddraaiende ploeg uit de periode 1994-96. We missen een tien, we missen goede buitenspelers, onze backs komen ineens mee op en we hebben geen centrale verdediger meer die bijsluit bij het middenveld, qua systeem lijkt het er dus niet eens meer op. Kijk, als Ajax dan toch al zoveel concessies heeft gedaan wat betreft het systeem, waarom dan maar blijven voetballen met technische ballerina's en niet wat écht mannen erin?
Hoezo dan? Niet alle elf spelers hoeven te kunnen voetballen om succes te hebben met een team, ik zou graag een stuk of drie pure verdedigers/verdedigende middenvelders willen zien bij Ajax, die bij wijze van spreken alles de tribune in knallen. Want waarom niet? Resultaat is toch heilig? Nu spelen we kut en resultaat is kut.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het een technische bellerina moet zijn.
Maar je mag van een speler van ajax ongeacht het systeem toch wel verwachten dat hij een fatsoenlijke pass kan geven en een bal tussen de palen kan schieten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |