Idd, alhoewel er veel vertegenwoordigers van de sp in de diverse raden en colleges zitten alsmede in de PS, is jan het cement en daarchter komt helemaal niets.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:51 schreef bramos-elvis het volgende:
De SP is net als de LPF, het draait maar om één persoon. Als Jan wordt omgelegd is de SP gedoemd om kapot te gaan!
ps. ik heb de uitzending niet gezien
En iedereen lult elkaar na ....quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:51 schreef bramos-elvis het volgende:
De SP is net als de LPF, het draait maar om één persoon. Als Jan wordt omgelegd is de SP gedoemd om kapot te gaan!
ps. ik heb de uitzending niet gezien
Ja, in Dokwerk. Vastwel op youtube terug te vinden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
Paar jaar geleden was er toch een documentaire waarin te zien was hoe schandalig Marijnessen zijn medewerkers behandelde?
http://www.youtube.com/watch?v=qIASMplB0aUquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:25 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, in Dokwerk. Vastwel op youtube terug te vinden.
Kan je misschien zeggen na hoeveel minuten dat stukje komt? Ik kon het zo snel niet vinden namelijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:23 schreef mr.vulcano het volgende:
Wil iedereeen die vanaf nu reageert, de uitzending bekijken en commentaar daarop geven. Alvast bedankt!
Iets na 30 minuten. Het is trouwens niets schokkends. Kant krijgt 5 fragmenten over Jan Marijnissen te zien en mag er 1tje ruilen voor een ander. Dan vindt de TS het blijkbaar raar wanneer Kant terwijl ze haar keuze toelicht ook even naar Marijnissen kijkt. Nou schokkend! Boeiend voor mensen met een conspirancy-fetish, maar verder...quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:38 schreef Foeske het volgende:
Bij de hoeveel minuten/seconden moet ik kijken? Heb namelijk geen tijd om alles te zien en geen geluid om te horen waar het over gaat en of ik in de goede richting zit. Maar ik wil wel graag dat stukje zien![]()
Had je iets schokkends verwacht?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:47 schreef knowall het volgende:
[..]
Iets na 30 minuten. Het is trouwens niets schokkends. Kant krijgt 5 fragmenten over Jan Marijnissen te zien en mag er 1tje ruilen voor een ander. Dan vindt de TS het blijkbaar raar wanneer Kant terwijl ze haar keuze toelicht ook even naar Marijnissen kijkt. Nou schokkend! Boeiend voor mensen met een conspirancy-fetish, maar verder...
Ben ik met je eens. Het chronisch non-verbaal zoeken van bevestigingen door Kant van Marijnissen valt mij ook keer op keer op.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:49 schreef mr.vulcano het volgende:
Ten eerste, mensen die willen bashen, graag een ander topic uitzoeken.
Gisteren in Paul & Witteman moest Agnes Kant van de vijf fragmenten over de Marijnissen/SP er één weghalen en er één toevoegen. Tijdens haar motivatie keek ze om de paar seconden naar Marijnissen. Net of ze bevestiging zocht of ze het wel goed deed of bang dat ze het verkeerd deed. Ik vond dat echt heel opvallend. Nu vraag ik mij af of meer mensen dit opgevallen is of dat dit helemaal niks bijzonders is.
Dat Kant en Marijnissen niet de allergrootste vrienden zijn is bekend, maar op deze manier komt Marijnissen wel behoorlijk autoritair op mij over.
De uitzending bekijken kan hier. Alleen reageren als je de uitzending hebt gezien!
Je insinueert in de OP dat er 'iets heel opvallends' gebeurt. Maar dat is dus duidelijk niet zo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:55 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Had je iets schokkends verwacht?
Ik dacht al, waar blijft die docu nou.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Kijk maar naar dit video fragment uit de documentarie over de SP en meer hoef ik niets meer aan toe te voegen:
Ruzie Jan Marijnissen en Agnes kant van de SP
Wat wordt zij hier gekleineerd. Niet te zuinig....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |