abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:49:05 #1
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_43843497
Ten eerste, mensen die willen bashen, graag een ander topic uitzoeken.

Gisteren in Paul & Witteman moest Agnes Kant van de vijf fragmenten over de Marijnissen/SP er één weghalen en er één toevoegen. Tijdens haar motivatie keek ze om de paar seconden naar Marijnissen. Net of ze bevestiging zocht of ze het wel goed deed of bang dat ze het verkeerd deed. Ik vond dat echt heel opvallend. Nu vraag ik mij af of meer mensen dit opgevallen is of dat dit helemaal niks bijzonders is.

Dat Kant en Marijnissen niet de allergrootste vrienden zijn is bekend, maar op deze manier komt Marijnissen wel behoorlijk autoritair op mij over.

De uitzending bekijken kan hier. Alleen reageren als je de uitzending hebt gezien!
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:51:40 #2
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_43843548
De SP is net als de LPF, het draait maar om één persoon. Als Jan wordt omgelegd is de SP gedoemd om kapot te gaan!

ps. ik heb de uitzending niet gezien
Accept you're dead and start living
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:55:18 #3
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_43843606
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:51 schreef bramos-elvis het volgende:
De SP is net als de LPF, het draait maar om één persoon. Als Jan wordt omgelegd is de SP gedoemd om kapot te gaan!

Idd, alhoewel er veel vertegenwoordigers van de sp in de diverse raden en colleges zitten alsmede in de PS, is jan het cement en daarchter komt helemaal niets.
pi_43843718
Om die reden heb ik mijn SP-stem aan Agnes Kant gegeven, ik vind Jan Marijnissen niet zo'n sympathiek persoon als lijsttrekker. Ik heb bij die man altijd het idee dat hij een betere vakbondsman dan politicus zou zijn.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_43844076
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:51 schreef bramos-elvis het volgende:

En iedereen lult elkaar na ....
pi_43844138
Paar jaar geleden was er toch een documentaire waarin te zien was hoe schandalig Marijnessen zijn medewerkers behandelde?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:23:46 #7
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_43844187
Wil iedereeen die vanaf nu reageert, de uitzending bekijken en commentaar daarop geven. Alvast bedankt!
pi_43844202
Ze schijt 7 kleuren stront voor hem.
pi_43844213
Volgens mij is hier al een topic over.
pi_43844226
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
Paar jaar geleden was er toch een documentaire waarin te zien was hoe schandalig Marijnessen zijn medewerkers behandelde?
Ja, in Dokwerk. Vastwel op youtube terug te vinden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_43844347
tvp
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:38:01 #12
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_43844489
Bij de hoeveel minuten/seconden moet ik kijken? Heb namelijk geen tijd om alles te zien en geen geluid om te horen waar het over gaat en of ik in de goede richting zit. Maar ik wil wel graag dat stukje zien
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:38:56 #13
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_43844520
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:25 schreef Argento het volgende:

[..]

Ja, in Dokwerk. Vastwel op youtube terug te vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=qIASMplB0aU
pi_43844732
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:23 schreef mr.vulcano het volgende:
Wil iedereeen die vanaf nu reageert, de uitzending bekijken en commentaar daarop geven. Alvast bedankt!
Kan je misschien zeggen na hoeveel minuten dat stukje komt? Ik kon het zo snel niet vinden namelijk
pi_43844733
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:38 schreef Foeske het volgende:
Bij de hoeveel minuten/seconden moet ik kijken? Heb namelijk geen tijd om alles te zien en geen geluid om te horen waar het over gaat en of ik in de goede richting zit. Maar ik wil wel graag dat stukje zien
Iets na 30 minuten. Het is trouwens niets schokkends. Kant krijgt 5 fragmenten over Jan Marijnissen te zien en mag er 1tje ruilen voor een ander. Dan vindt de TS het blijkbaar raar wanneer Kant terwijl ze haar keuze toelicht ook even naar Marijnissen kijkt. Nou schokkend! Boeiend voor mensen met een conspirancy-fetish, maar verder...
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:55:36 #16
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_43844940
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:47 schreef knowall het volgende:

[..]

Iets na 30 minuten. Het is trouwens niets schokkends. Kant krijgt 5 fragmenten over Jan Marijnissen te zien en mag er 1tje ruilen voor een ander. Dan vindt de TS het blijkbaar raar wanneer Kant terwijl ze haar keuze toelicht ook even naar Marijnissen kijkt. Nou schokkend! Boeiend voor mensen met een conspirancy-fetish, maar verder...
Had je iets schokkends verwacht?
Maar je mening is helder. En nee, ik ben zeker geen conspirancy-fetish.
pi_43844952
Nou ik vind het allemaal wel meevallen hoor.
pi_43845042
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:49 schreef mr.vulcano het volgende:
Ten eerste, mensen die willen bashen, graag een ander topic uitzoeken.

Gisteren in Paul & Witteman moest Agnes Kant van de vijf fragmenten over de Marijnissen/SP er één weghalen en er één toevoegen. Tijdens haar motivatie keek ze om de paar seconden naar Marijnissen. Net of ze bevestiging zocht of ze het wel goed deed of bang dat ze het verkeerd deed. Ik vond dat echt heel opvallend. Nu vraag ik mij af of meer mensen dit opgevallen is of dat dit helemaal niks bijzonders is.

Dat Kant en Marijnissen niet de allergrootste vrienden zijn is bekend, maar op deze manier komt Marijnissen wel behoorlijk autoritair op mij over.

De uitzending bekijken kan hier. Alleen reageren als je de uitzending hebt gezien!
Ben ik met je eens. Het chronisch non-verbaal zoeken van bevestigingen door Kant van Marijnissen valt mij ook keer op keer op.....

Zij loopt naar mijn idee zwaar aan de leiband. Ik weet niet of je destijds de docu over de SP hebt gezien bij de VPRO, maar daar was duidelijk dat zij keer op keer door Marijnnissen werd gekleineerd. Het was gewoon niet om aan te zien.

Marijnissen schijnt in werkelijkheid niet zo'n fijne man te zijn. Hij is zeer autoritair om maar niet te spreken van een dictator. Zie maar wat Lazrak destijds over hem zei. Ik zou niet graag onder hem willen werken.....

Het is sowieso geen pretje om voor de SP te werken. Ongeveer de helft van je salaris moet je aan de club afstaan, en medewerkers wordt amper tot geen vrije tijd gegund. Je bent altijd in dienst van de SP.

Dat laatste op zich komt wel vaker voor bij dergelijke organisaties. Hoe socialer naar buiten des te harde de club is voor het eigen personeel.
pi_43845044
Ik ken iemand die stage heeft gelopen bij de SP. Ze gaan allemaal heel goed met elkaaro m en zo. Marijnissen is ook altijd heel erg vriendelijk en aardig.
Xbox Live: koenpijl
pi_43845072
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:55 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Had je iets schokkends verwacht?
Je insinueert in de OP dat er 'iets heel opvallends' gebeurt. Maar dat is dus duidelijk niet zo.
pi_43845134
Ik vind het wel meevallen. Ze kijkt een paar keer naar de persoon waar ze over praat. Logisch als die erbij zit.
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:04:01 #22
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_43845184
Nu had ik al geen hoge pet op van die Agnes Kant, maar dit is wel heel erg. Haar hele houding is constant op een mogelijke interventie van Marijnissen gericht.
Dit wordt nog een leuke soap.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_43845208
Kijk maar naar dit video fragment uit de documentarie over de SP en meer hoef ik niets meer aan toe te voegen:

Ruzie Jan Marijnissen en Agnes kant van de SP

Wat wordt zij hier gekleineerd. Niet te zuinig....
pi_43845233
Het valt wel op hoe onderdanig ze is...een erg onzekere vrouw.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_43845291
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Kijk maar naar dit video fragment uit de documentarie over de SP en meer hoef ik niets meer aan toe te voegen:

Ruzie Jan Marijnissen en Agnes kant van de SP

Wat wordt zij hier gekleineerd. Niet te zuinig....
Ik dacht al, waar blijft die docu nou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')