Kan zijn. Als ik niet na een boek gegrepen ben, dan haak ik meestal af bij een schrijver, dat is een tactiek die me prima bevalt (en aangezien er zoveel is geschreven, lijkt me dat ook de beste tactiek, tenzij iets eindeloos wordt aanbevolen, zoals bij Mulisch)quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Jammer. Ik vind dat hij een aantal fantastische boeken heeft geschreven. 'De geschiedenis van mijn kaalheid' vond ik briljant.
als jij mij was had ik jou nooit toegelaten tot ik.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:53 schreef wyccie het volgende:
Wat ben je streng, zeg
Als ik jou was had ik mijzelf allang een punt gegeven.
Zie je wel dat het ook gewoon zonder bedelen en moeilijk doen kan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:54 schreef Mark_V het volgende:
gstaad 95-98
Welke whisky drink jij? Ik Wells Fargo, bevalt me prima.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:54 schreef Mark_V het volgende:
gstaad 95-98
sorry dat ik pleite was, die fles whisky moest leeg..... ik ben nu knetterkaal dus neem er alsjeblieft niet teveel aanstoot aan...
Ik heb net een halve fles Dimple weggetikt en ben nu bezig aan een goedkope fles white lion (verder is er alleen nog heineken bier hier)quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:57 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Welke whisky drink jij? Ik Wells Fargo, bevalt me prima.
Draai nog wat depressieve muziek, bijvoorbeeld Tom Waits, en je stemming is compleet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:58 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb net een halve fles Dimple weggetikt en ben nu bezig aan een goedkope fles white lion (verder is er alleen nog heineken bier hier)
Je kut voelen is rileks![]()
Jij bent gemeen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:55 schreef MSD het volgende:
als jij mij was had ik jou nooit toegelaten tot ik.
De proms was vreselijk, het leek wel een bruinhemdenconferentie met al dat gemeenschappelijk zingen, maar dat is niet de reden dat ik me kut voel. Luddevudduh en andere crap zorgen voor mijn melancholische bui op dit moment.... en die dient te worden verzacht met heel veel whisky....quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:01 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Draai nog wat depressieve muziek, bijvoorbeeld Tom Waits, en je stemming is compleet.
Dimple ken ik niet. Genoeg in ieder geval om je te bezatten. Was the Proms zo erg? (ik kan het me wel voorstellen, het lijkt mij vreselijk)
Droom soft wycciequote:Op vrijdag 24 november 2006 02:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent gemeen.![]()
Welterusten allemaal
Correctemundo!quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LSD en THC dan?
Ik heb sowieso een schurfthekel aan orkesten, zeker koper zuigt hard.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:07 schreef MSD het volgende:
night of the proms is sowieso een vies staaltje van neerlandsch koperarrangement. En dan die verplichte gitaarsolo's erbij
Slaap lekker Wyccie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent gemeen.![]()
Welterusten allemaal
Lysergsäure-diäthylamid is de volledige naam (in het Duits) van LSD, dat in de volksmond acid heet....in wiet zit inderdaad THCquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:08 schreef MSD het volgende:
lsd is geen bestandsdeel van lsd
Het in een post gedeelte deed het emquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Correctemundo!
Check out the big brains on Tim +1
Wat is Luddevudduh ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De proms was vreselijk, het leek wel een bruinhemdenconferentie met al dat gemeenschappelijk zingen, maar dat is niet de reden dat ik me kut voel. Luddevudduh en andere crap zorgen voor mijn melancholische bui op dit moment.... en die dient te worden verzacht met heel veel whisky....
ik heb nog steeds niet twee goede antwoorden in 1 post gezien
Liefdesverdrietquote:
Hoe was Groningen, of is dat pas komend weekeinde?quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het in een post gedeelte deed het em
Een niet al te moeilijke omdat ik zo wil gaan slapen:
Hoeveel varieties heeft Heinz volgens het etiket?
Acid is een mengsel van de hallicunerende stof LSD met een drager van lactose/sucrose/zetmeel, dus het klopt gewoonquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:10 schreef MSD het volgende:
ja, maar in lsd zit geen lsd
Het is nu pas vrijdag he, weekend moet nog beginnenquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:12 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hoe was Groningen, of is dat pas komend weekeinde?
Mark koe/schaap/varken +1quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:13 schreef Mark_V het volgende:
57
Doordat het meteen in de bloedbaan komt is is het effect het snelst merkbaar?quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:16 schreef Mark_V het volgende:
Wat is het grootste voordeel van heroine spuiten boven andere toediening?
Als je ook het belangrijkste nadeel kan noemen krijg je +junk van de week
Primaquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je krijgt alles binnen en het werkt sneller?
Nadeel zal wel zijn dat het veel verslavender is, en dat je makkelijker AIDS krijgt
Ah ik was dus niet de enige, had gezegd dat je ook was gegaan, hadden we samen twee flessen whisky kunnen leegzuipen.... (woon naast ahoy ongeveer).quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:16 schreef Don_Tom het volgende:
Kom ook van de proms af (vrienden hadden een kaartje over), wat een vreselijke bedoeling zeg, bah. Men neme wat uitgerangeerde have-been artiesen, gooit er een hoop strings, trommels en andere bombarie overheen en al die provinciale kutjes gaan helemaal uit hun dak.....
Als ervaringsdeskungie kan ik je Leeuwarden sterk afraden. Het is een wel aardig stadje, maar na twee jaar studie ken je de boel wel. De stad is te klein om er vier jaar te wonen. Dan kan je je beter elders vestigen, en Leeuwarden links laten liggen. Je raakt na twee jaar gewend aan de kroegen, culturele mogelijkheden, bioscopen, binnenstad en dergelijk, dan kan je beter naar een andere stad zoeken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is nu pas vrijdag he, weekend moet nog beginnen
Ik ga morgen naar Leeuwarden, naar een open dag van een HBO daar. Die genieėn daar hebben meerdere HBO's, en morgen hebben er twee op exact dezelfde tijden open dag! Verspreid dat dan over twee dagen en regel eventueel een mogelijkheid dat bezoekers goedkoop in Leeuwarden kunnen slapen, maar goed...
Na de open dag ga ik bij vrienden eten, dan andere dingen doen en op zaterdag mogelijk naar Groningen. Heb nog zo'n Kruidvat dagkaart, en die moet op. Heb daar dus zaterdag voor, en dan kan ik van Leeuwarden naar Groningen en later op de dag terug naar Enschede.
Heb er zin in![]()
Rotterdamquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:21 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskungie kan ik je Leeuwarden sterk afraden. Het is een wel aardig stadje, maar na twee jaar studie ken je de boel wel. De stad is te klein om er vier jaar te wonen. Dan kan je je beter elders vestigen, en Leeuwarden links laten liggen. Je raakt na twee jaar gewend aan de kroegen, culturele mogelijkheden, bioscopen, binnenstad en dergelijk, dan kan je beter naar een andere stad zoeken.
Was opzich geen slecht plan geweest, alleen die vrienden van mij moesten ook weer terug (en we waren met mijn auto).....quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ah ik was dus niet de enige, had gezegd dat je ook was gegaan, hadden we samen twee flessen whisky kunnen leegzuipen.... (woon naast ahoy ongeveer).
Echt alleen maar bejaarden en lelijke boerentrienen daaro....
Ik heb zonder problemen een crashplek voor 5 manquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:23 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Was opzich geen slecht plan geweest, alleen die vrienden van mij moesten ook weer terug (en we waren met mijn auto).....
Ah plannen/voorkeuren waar? Wat voor dingen vind je leuk, bruin cafe, ierse pub, skihutachtigiets, clubs?quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:24 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Daar ga ik morgen bier drinken. Ben benieuwd.
Volgende keer! (alleen ga ik dan dus nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb zonder problemen een crashplek voor 5 man
Jezus het waren echt alleen maar kutartiesten als ik er nog ff aan terugdenk, je kan toch niet komen aanzetten met UB40, tears for fears, ruth jacoth en ike turnerquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:26 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Volgende keer! (alleen ga ik dan dus niet)
Een makker van me woont daar, dus ik laat me leiden. Maar gok dat het gezien mijn en zijn voorkeur bruin cafe wordt. Of een aardig jazzcafe.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb zonder problemen een crashplek voor 5 man
[..]
Ah plannen/voorkeuren waar? Wat voor dingen vind je leuk, bruin cafe, ierse pub, skihutachtigiets, clubs?
Als je naar een leuk bruin cafe wil, zou ik naar Cambrinus gaan, zit in de oude haven, wel veel kutstudenten/yuppen, maar veel bier van de tap en erg gezellig. Waarschijnlijk zit ik er ook nog wel eventjes (heb eerst een etentje in de euromast)quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:28 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Een makker van me woont daar, dus ik laat me leiden. Maar gok dat het gezien mijn en zijn voorkeur bruin cafe wordt. Of een aardig jazzcafe.
Ik zal het voorstellen, Cambrinus, maar durf niet te zeggen of we daar belanden. Ik begreep dat ik naar een Jazzcafe moet waar je geen entree betaald, maar tien cent extra voor het bier. Maar als ik in Cambrinus kom, moet ik gewoon heel hard Mark_V roepen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Als je naar een leuk bruin cafe wil, zou ik naar Cambrinus gaan, zit in de oude haven, wel veel kutstudenten/yuppen, maar veel bier van de tap en waarschijnlijk zit ik er ook nog wel eventjes (heb eerst een etentje in de euromast)
Upd: cambrinus is prima, ze hebben er goede sigaren enzo, maar bestel er GEEN, ik herhaal GEEN vaasjes bier. Ze rekenen namelijk de dubbele prijs van een fluitje (dus 3,60 ofzo) onder het mom van: er gaat 2x zoveel in (yeah right!), gewoon aan het dubbel etc, veel goedkoper...
UB40 vind ik dan opzich nog wel gaan, maargoed tears for fears is natuurlijk het dieptepunt van de 80'er jaren (moet elke keer aan hans teeuwen denken die een stukje "shout" zingtquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:28 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Jezus het waren echt alleen maar kutartiesten als ik er nog ff aan terugdenk, je kan toch niet komen aanzetten met UB40, tears for fears, ruth jacoth en ike turner![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |