ik vond het altijd een eindeloos geouwehoer met die Pronkquote:Op woensdag 29 november 2006 23:15 schreef Toad het volgende:
Politcus met idealen. Die kom je helaas steeds minder tegen....
Idd, geweldig!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Politcus met idealen. Die kom je helaas steeds minder tegen....
Beeeetje selectieve reactie.quote:
Wel een reactie uit mijn hart..quote:
Insteken, overhalen, laten afglijden.quote:
Zelfs de "VERENIGDE SENIOREN PARTIJ" haalde nog meer dan 2x zoveel stemmen als hijquote:
ja het duurt wat voordat hij ze punt maaktquote:Op woensdag 29 november 2006 23:42 schreef Wup het volgende:
[..]
pffff.... wat een gezucht en gesteun ook met die kerel
Waren er maar meer zoals hijquote:Op woensdag 29 november 2006 23:50 schreef Wup het volgende:
zelfbenoemde held.. ik vind hem een beetje sneu
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk iemand die zegt wat ie denkt.Ik ga helemal terug naar de jaren 70.
We zijn het eens.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Daar heeft Pronk helemaal gelijk!![]()
Jullie hebben een judocoach die zegt wat ie denkt. Wordt gelijk uit de partij gezet.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
inderdaad, prachtige politicus. Doet mij een beetje denken aan Karel "de Congolezen zijn onbekwaam en corrupt" De Gucht hier ... Zo moesten er meer zijn
![]()
Dat soort dingen mis ik toch wel een beetje in de Nederlandse politiek eigenlijk. Toen bij de vorige verkiezingen hier bleek dat onze premier hier in België had gelogen over bepaalde cijfers ed plakte het Vlaams Blok het halve land vol met affiches "Verhofstadt liegt" en een foto van hem met pinocchio-neus erop. En ik had eigenlijk verwacht dat men bij de Nederlandse verkiezingen toch ook zoiets zou proberen, maar nee hoor ...quote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
'Balkenende heeft 4 jaar lang gelogen.' Wie hoor je als politicus dit nog zeggen tegenwoordig ?
Wat een lawaai.quote:
Mooi he, het is ook nog eens een waarheid als een koe!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
'Balkenende heeft 4 jaar lang gelogen.' Wie hoor je als politicus dit nog zeggen tegenwoordig ?
Bos is nog geen premier.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat soort dingen mis ik toch wel een beetje in de Nederlandse politiek eigenlijk. Toen bij de vorige verkiezingen hier bleek dat onze premier hier in België had gelogen over bepaalde cijfers ed plakte het Vlaams Blok het halve land vol met affiches "Verhofstadt liegt" en een foto van hem met pinocchio-neus erop. En ik had eigenlijk verwacht dat men bij de Nederlandse verkiezingen toch ook zoiets zou proberen, maar nee hoor ...
quote:
Op de een of andere manier was er toch iets anders wat ik niet zo prettig vond.quote:
Halsema had er een sterk punt mee.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:57 schreef venomsnake het volgende:
Mooi he, het is ook nog eens een waarheid als een koe!
En ook ik heb dat onderwerp gemist in de campange.![]()
De Gucht zit nochtans bij dezelfde partij. Maar Dedecker (die judo-coach) zou beter moeten weten. In de Vlaamse politiek kun je probleemloos zeggen wat je denkt. Maar dan wel alleen de buitenlandse politiek en de Walen als pispaal gebruiken ... (Sinds Yves Leterme hier zei "De Walen zijn te dom om Nederlands te leren" is hij de populairste politicus hierquote:Op woensdag 29 november 2006 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jullie hebben een judocoach die zegt wat ie denkt. Wordt gelijk uit de partij gezet.
Ass-cleavage?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier was er toch iets anders wat ik niet zo prettig vond.![]()
Dat was wel mooi ja, ook totaal onverwacht..quote:Op woensdag 29 november 2006 23:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Halsema had er een sterk punt mee.
Wij kregen een miljoen mensen op straat tegen de neutronenbom. Jullie blijven witte balonnen oplaten naast net gemetselde kelders.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat soort dingen mis ik toch wel een beetje in de Nederlandse politiek eigenlijk. Toen bij de vorige verkiezingen hier bleek dat onze premier hier in België had gelogen over bepaalde cijfers ed plakte het Vlaams Blok het halve land vol met affiches "Verhofstadt liegt" en een foto van hem met pinocchio-neus erop. En ik had eigenlijk verwacht dat men bij de Nederlandse verkiezingen toch ook zoiets zou proberen, maar nee hoor ...
Candy vond ik een mooi nummer.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
Je hebt alle kutbandjes waar jij van houdt aan hem te danken anders zat je nog naar gitaarsolo's van Yes te luisteren.
Laat maar vallen dan, het komt er toch wel van, het geeft niet of je re-hent!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
Wij kregen een miljoen mensen op straat tegen de neutronenbom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |