Wij kregen een miljoen mensen op straat tegen de neutronenbom. Jullie blijven witte balonnen oplaten naast net gemetselde kelders.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat soort dingen mis ik toch wel een beetje in de Nederlandse politiek eigenlijk. Toen bij de vorige verkiezingen hier bleek dat onze premier hier in België had gelogen over bepaalde cijfers ed plakte het Vlaams Blok het halve land vol met affiches "Verhofstadt liegt" en een foto van hem met pinocchio-neus erop. En ik had eigenlijk verwacht dat men bij de Nederlandse verkiezingen toch ook zoiets zou proberen, maar nee hoor ...
Candy vond ik een mooi nummer.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
Je hebt alle kutbandjes waar jij van houdt aan hem te danken anders zat je nog naar gitaarsolo's van Yes te luisteren.
Laat maar vallen dan, het komt er toch wel van, het geeft niet of je re-hent!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
Wij kregen een miljoen mensen op straat tegen de neutronenbom.
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij kregen een miljoen mensen op straat tegen de neutronenbom. Jullie blijven witte balonnen oplaten naast net gemetselde kelders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |