Anges Kant.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:02 schreef tvlxd het volgende:
Niets kan zo erg zijn als dat kille onmens met haar sadistisch geschraap.
Wie verwacht er nu dat het volgende kabinet 4 jaar vol gaat maken, niemand en dat is dan ook 1 van de weinige punten waar links en rechts Nederland het over eens zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik hoorde op radio 1 vanochtend een interview van gisteravond met haar, waarin ze zei dat ze de Kamer in gaat. Saillant detail: De interviewer vroeg: 'Gaat u dan 4 jaar de Kamer in?' Verdonk: 'Ik ga de Kamer in'.
Dit klinkt meer als D66 anders, al verwacht ik dat de SP binnnekort wel posten op zal eisen. Zou ook terecht zijn.quote:Met andere woorden: Ze gaat de andere VVD'ers achterna: 6 maanden Kamer en dan een paar vette commissariaten en een burgemeesterspost.
Apart toch dat half ex-PvdA dan bij Shell werkt he..quote:Op donderdag 23 november 2006 21:02 schreef Napalm het volgende:
[..]
Beter dan de gemiddelde pvda die zo onbekwaam is dat geen enkel bedrijf hem/haar wil hebben zodat dan ten einde raad de baantjesmachine een job moet fixen bij een staatsonderneming.
Grote vraag is: Waar gaat Zalm naartoe? De fin. instituten van NL zitten vol (AFM zou kunnen maar dat is feitelijk een demotie (muv financieel, dat is maal 6). EU zou kunnen maar daar zit nu al een VVDer dus dat ligt ook neit voor de hand.
Nee, de pvda haalt Ad Melkert terug om Bos te bestrijden en dan kan Gerrit naar de wereldbank.
Ja, net als een vriendin van mij, met haar auto haar voedselpakket ophalenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:03 schreef Dementor het volgende:
Over 4 jaar staan er nog meer mensen bij de voedselbank.
Iedereen is gelijk en eerlijk alles delen
Ook zij is een schreeuwend viswijf.quote:
...maar ook best erg. Hoewel niemand... NIEMAND kan tippen aan het vleesgeworden braakmiddel Sharon Dijksma.quote:
Hij is al EOL!!quote:Op donderdag 23 november 2006 20:50 schreef Flabofski het volgende:
... geen Zalm als minister van Financiėn.
Het CDA ziet haar ook liever vertrekken.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:59 schreef Chewie het volgende:
Vroeger was het anders niet eens zo vreemd dat er ministers werden aangesteld zonder dat ze bij 1 van de partijen hoorden![]()
Maar niet zo'n sadistisch onmens als wat Rita als roepnaam schijnt te hebben.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ook zij is een schreeuwend viswijf.
Weet ik niet, het zou mij eigenlijk ook niet verbazen als Verdonk alsnog probeert om fractieleider/lijsttrekker te worden. Rutte mag dan vandaag wel als fractieleider verkozen zijn maar ik denk dat zijn functie nog wel in gevaar komt, geldt overigens ook voor Bos.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het CDA ziet haar ook liever vertrekken.
Ik zet ook mijn geld op een voortijdig vertrek van Verdonk naar een lucratievere functie.
*hardcore muziek opzet*quote:Op donderdag 23 november 2006 21:16 schreef concac het volgende:
nederland wordt een broeinest van illegalen, criminelen, terroristen.
Het grote verschil tussen de PvdA en de VVD is dat binnen de VVD behoorlijk wat kritiek is op Rutte (en dan bedoel ik niet de prominenten na de verkiezingen), en heeft de VVD bekendere namen als alternatief.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Weet ik niet, het zou mij eigenlijk ook niet verbazen als Verdonk alsnog probeert om fractieleider/lijsttrekker te worden. Rutte mag dan vandaag wel als fractieleider verkozen zijn maar ik denk dat zijn functie nog wel in gevaar komt, geldt overigens ook voor Bos.
OENK OENK OENK OENK (vierkwartsmaat, hč?)quote:Op donderdag 23 november 2006 21:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
*hardcore muziek opzet*
alles naar de kloteeuhhh!!
Ja, de afgelopen jaren zaten die in de regering...quote:Op donderdag 23 november 2006 21:16 schreef concac het volgende:
nederland wordt een broeinest van illegalen, criminelen, terroristen.
Hebben we niet een mooie vacature ergens op de Antillen of zo?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, da's dan wel weer een beetje jammer.
Ik vraag me wel af wat Verdonk nu gaat doen, burgemeester worden van een stad met integratieproblemen lijkt me wel wat eigenlijk.
Er is anders ook voldoende kritiek vanuit de PvdA op Bos, dit was even verstomd door de goede uitslag bij de gemeenteraadsverkiezingen maar begon al weer wat aan te trekken tijdens deze campagne en ik denk niet dat het nu zal verstommen. Bos zal best goed liggen in de fractie maar dat geldt voor Rutte ook wel. VVD heeft op dit moment wel meer bekendere namen en dat zal het proces wellicht versnellen.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen de PvdA en de VVD is dat binnen de VVD behoorlijk wat kritiek is op Rutte (en dan bedoel ik niet de prominenten na de verkiezingen), en heeft de VVD bekendere namen als alternatief.
Ja, kan ze al die blanke gelukszoekers uitzetten.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hebben we niet een mooie vacature ergens op de Antillen of zo?
uit een Nederlandse gemeente?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, kan ze al die blanke gelukszoekers uitzetten.
V.
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, de afgelopen jaren zaten die in de regering...
Worden jullie nou zelf nooit eens moe van je eigen fantasieloze platgetreden paden?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:29 schreef MindFucker het volgende:
Geen VVD in de regering betekend:generaal pardon voor alle assielzoekers
afschaffing hypotheek rente aftrek Mensen krijgen hogere uitkeringen en worden langer in de uitkering gehouden Zorgstelsel gaat op de schop Staatsschuld die op gaat lopen inkrimpende economie een ramp voor Nederland
Da's nogal een boude uitspraak, VVD stemmers als de enige "ontwikkelde" mensen bestempelen.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:13 schreef draaijer het volgende:
Dat alle ontwikkelden onder ons zullen verhuizen naar het buitenland. Volgens mij hebben de ontwikkelde mensen 22 zetels gewonnen. Of heeft de VVD er meer gekregenha ha
Dus ze kunnen gaan werken volgens ons CAO en dan hoeven we geen Polen of Roemenen uit te buiten die ook nog eens onze CAO's ondermijnen.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:29 schreef MindFucker het volgende:
Geen VVD in de regering betekend:generaal pardon voor alle assielzoekers
Dus we hoeven geen ¤ 1000 per Nederlandse belastingbetaler meer in de schatkist te gooien en dan kunnen de belastingen omlaag, de lonen minder stijgen en de binnenlandse uitgaven weer verbeteren.quote:afschaffing hypotheek rente aftrek
Mnsen hebben eindelijk genoeg om te eten en te leven waardoor er geen armoede meer hoeft te zijn en waardoor het midden en klein bedrijf weer klanten krijgt.quote:Mensen krijgen hogere uitkeringen en worden langer in de uitkering gehouden
Minder managers, meer handen aan het bed zou wel eens mogen.quote:Zorgstelsel gaat op de schop
Onderbouwing graag.quote:Staatsschuld die op gaat lopen
Als men grote bedrijven (ABN-AMRO) nu al het werk laat uitbesteden aan India terwijl het bedrijf mege winst maakt dan kan ik me niet voorstellen dat een ander kabinet nog minder aan economische groei zou kunnen doen.quote:inkrimpende economie
Een ramp voor de elite maar niet voor de gewone burger.quote:een ramp voor Nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |