quote:Op donderdag 23 november 2006 20:50 schreef Flabofski het volgende:
... geen Zalm als minister van Financiën.
In een regering met het CDA wordt niet gemorreld aan de HRA.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
...... geen hypotheekrente aftrek
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ja, da's dan wel weer een beetje jammer.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:50 schreef Flabofski het volgende:
Niet aan de uitgaven van de HRA, of de vorm van het HRA?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:51 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
In een regering met het CDA wordt niet gemorreld aan de HRA.
Durf je daar een weddenschap op af te sluiten?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:51 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
In een regering met het CDA wordt niet gemorreld aan de HRA.
Blij mee. Maar dan... Minister Verhagen... OMFGquote:Op donderdag 23 november 2006 20:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
... geen Rita Verdonk op welk ministerie dan ook![]()
Oss. Dan kan ze misschien Jan Marijnissen uitzetten omdat Rita Verdonk hem niet bevalt.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, da's dan wel weer een beetje jammer.
Ik vraag me wel af wat Verdonk nu gaat doen, burgemeester worden van een stad met integratieproblemen lijkt me wel wat eigenlijk.
De meest capabele minister op dat gebied ooit. Best wel een verlies ja.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:50 schreef Flabofski het volgende:
Ik hoorde op radio 1 vanochtend een interview van gisteravond met haar, waarin ze zei dat ze de Kamer in gaat. Saillant detail: De interviewer vroeg: 'Gaat u dan 4 jaar de Kamer in?' Verdonk: 'Ik ga de Kamer in'. Met andere woorden: Ze gaat de andere VVD'ers achterna: 6 maanden Kamer en dan een paar vette commissariaten en een burgemeesterspost.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, da's dan wel weer een beetje jammer.
Ik vraag me wel af wat Verdonk nu gaat doen, burgemeester worden van een stad met integratieproblemen lijkt me wel wat eigenlijk.
Ja, hij was goed, en ja, hij was zelfs verkozen tot 1 van de beste van Europa. Dat hoeft niet te betekenen dat er geen beteren dan Zalm te vinden zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:53 schreef axis303 het volgende:
[..]
De meest capabele minister op dat gebied ooit. Best wel een verlies ja.
Dat was hij ook onder Paars. Maar toch was het financiele beleid van paars (volgens de meeste Fokkers dan) rampzalig....quote:Op donderdag 23 november 2006 20:53 schreef axis303 het volgende:
[..]
Het voordeel van Zalm was dat hij ook nooit iets anders wilde, ministers die bij een nieuwe periode besluiten dat ze na Defensie opeens Onderwijs ook wel leuk vinden.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, hij was goed, en ja, hij was zelfs verkozen tot 1 van de beste van Europa. Dat hoeft niet te betekenen dat er geen beteren dan Zalm te vinden zijn.
Dat geld verslindende fiscale gedrocht dat zijn doel ver voorbij is geschoten moet zo snel mogelijk afgeschaft worden.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ze gaat de kamer in op VVD ticket en splitst zich dan af waarbij de VVD verder afkalft.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik hoorde op radio 1 vanochtend een interview van gisteravond met haar, waarin ze zei dat ze de Kamer in gaat. Saillant detail: De interviewer vroeg: 'Gaat u dan 4 jaar de Kamer in?' Verdonk: 'Ik ga de Kamer in'. Met andere woorden: Ze gaat de andere VVD'ers achterna: 6 maanden Kamer en dan een paar vette commissariaten en een burgemeesterspost.
Nou ja capabel.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:53 schreef axis303 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Blij mee. Maar dan... Minister Verhagen... OMFG
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |