Jup! Thanx!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Black Betty van van Ram Jam wellicht?
Gaat ie me uitlachenquote:Op maandag 4 december 2006 23:12 schreef koeii het volgende:
[..]
Haha, Rob G - XTC, you got what i need
bedankt man de nummers waar geen muziekje van was op youtube ingetikt en hebbesquote:Op maandag 4 december 2006 20:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zoek hier maar eens tussen.
Je gaat toch niet White Christmas bedoelen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:26 schreef EricG het volgende:
Hoe heet dat ene kerstliedje met die man in officierspak waar zo'n pakkend trompetdeuntje in zit ook al weer?
Is al best oud.
Zou 't niet wetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je gaat toch niet White Christmas bedoelen?
Ow das denk ik van Jona Lewie - Stop de Cavalryquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:29 schreef EricG het volgende:
[..]
Zou 't niet weten
Het was iets met cavalry![]()
Dankje, dat is hemquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Niet: YingYang Twins ft Pitbull - Mentirosa?
Bizzey - Still Carequote:Op dinsdag 5 december 2006 20:05 schreef Misstique het volgende:
Ik ben op zoek naar een vrij nieuw nummer, wat de laatste week te horen is op Slam FM. De titel is volgens mij 'Still care', maar ik weet niet wie de artiest is. Wie kan me helpen?
Macy Grayquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef Modus het volgende:
Ja hallo, een paar jaartjes geleden was er ineens een donkere zangeres, beetje soulachtig, relaxte muziek, en de dame had nogal een hese stem... Anyone?. Kan niet op de naam komen.
.
Macy Gray?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef Modus het volgende:
Ja hallo, een paar jaartjes geleden was er ineens een donkere zangeres, beetje soulachtig, relaxte muziek, en de dame had nogal een hese stem... Anyone?. Kan niet op de naam komen.
.
Volgens mij wel ja...quote:Op woensdag 6 december 2006 01:20 schreef roelofjan het volgende:
Bedoel je niet
Oh, misery
Sshame and scandal in the family?
http://www.google.com/sea(...)candal+in+the+family
http://youtube.com/watch?v=NeSZqnKCb-g
Dat nummer heet 'Apres toi'quote:Op woensdag 6 december 2006 11:57 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet het nummer van Vicky Leandros dat je hoort in de aankondiging van MAX (die tv-omroep voor senioren) voor een concert van een paar van die types?
Mooi nummer: "Apres tooooooooooooooooooooi" oid....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |