Zoek hier maar eens tussen.quote:Op maandag 4 december 2006 18:04 schreef ibaneX het volgende:
ik zoek een piano nummer , het word ook gebruikt in de film: Amelia googlen leverde niks op
grapjas...quote:Op maandag 4 december 2006 21:13 schreef MosPos het volgende:
Ik zoek dat liedje van
"My girl wants to party all the time, party all time, party all the time."
En die is niet van Eddie Murphy. Het is een best nieuw liedje, waarschijnlijk wel een cover.
Alvast bedankt
Haha, Rob G - XTC, you got what i needquote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef Falcon4ever het volgende:
Ik ben op zoek naar een hardcore/gabber/house nummer dat ergens in '96-'98 gemaakt is en gebaseerd is op het riffje wat ook is te horen in "Biz Markie - Just a friend"
(tune: http://youtube.com/watch?v=HMU2qsJhvN0 )
Waarschijnlijk dus een soort house cover. Zelfde tijd waren er geloof ik ook liedjes van Flamman & Abraxas (I'll be your only friend) in de top40.
Artiest: Bonnie Beecher (componist Jeff Alexander)quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef PDOA het volgende:
Dat nummer bij de RVS reclame, met al die Mary Poppins achtige mannetjes, hoe heet ' ie?
Die hadden koeii en Molluck dus al voor je beantwoordquote:Op maandag 4 december 2006 21:13 schreef MosPos het volgende:
Ik zoek dat liedje van
"My girl wants to party all the time, party all time, party all the time."
En die is niet van Eddie Murphy. Het is een best nieuw liedje, waarschijnlijk wel een cover.
Alvast bedankt
google is je vriend, veel plezier....quote:Op maandag 4 december 2006 23:20 schreef Useless_User het volgende:
ik zoek de hardstyle versie van Radiohead - Street Spirit.
Ik heb geen idee van welke dj ofzo het is![]()
http://www.imdb.com/title/tt0289879/soundtrackquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:17 schreef GrupoBalanca het volgende:
opening scene van de film The Butterfly Effect, waar ashton kutcher aan t schrijven is onder een bureau... wie weet van wie dat opening nummer is van die film? tis een beetje creepy/mysterieus nr.
misschien dat iemand een soundtrack van the butterfly effect heeft?
Stephy - Street Spiritquote:Op maandag 4 december 2006 23:20 schreef Useless_User het volgende:
ik zoek de hardstyle versie van Radiohead - Street Spirit.
Ik heb geen idee van welke dj ofzo het is![]()
Daddy Yankee - Gasolina misschienquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:27 schreef MaximumRush het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet van Daddy Yankee geloof ik. Mafiosa zegt hij de hele tijd.
in het eerste lied komt een tune in van jaydee uit plastic dreams, een of andere remix ditquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:02 schreef Erickie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DuqQwz3tRso
De liedjes van de eerste twee shows: Dior en Balenciaga.
Die tweede is volgens mij een remix van Benny Benassi met Alizée. Dat weet ik alleen niet zeker. Over het eerste lied heb ik totaal geen idee over van wie het zou kunnen zijn.
Help me?![]()
Niet: YingYang Twins ft Pitbull - Mentirosa?quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:27 schreef MaximumRush het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet van Daddy Yankee geloof ik. Mafiosa zegt hij de hele tijd.
Black Betty van van Ram Jam wellicht?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:35 schreef Debs het volgende:
Mijn meesters en juffen zeiden altijd 'er zijn geen domme vragen' maar bij deze begin ik toch aardig te twijfelen!Dat lekkere snelle rockachtig nummer waarin de zanger heel snel zingt, en volgens mij gebruikt hij het woord 'blackberry', hoe heet dit nummer?!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |