Ik neem aan Agema.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:14 schreef Boze_Appel het volgende:
En waren die foto's van Varma of Agema? ... Die laatste kan ik nog wel overleven.
Nouja, als je levenbedreigende ziektes kan verzinnen, dan kan je ook wel verzinnen dat je een LPF-verleden hebt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:17 schreef ijsbrekertje het volgende:
Je kunt immers veel zeggen van Singh Varma, maar niet dat ze een LPF-verleden heeft gehad.
Je bedoeld dus de excessen die jullie haar graag toedichten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Haar pikante foto's, haar bijdrage aan een 20 man tellende NieuwRechts demonstratie, haar LPF-verleden, gecombineerd met haar media-optredens waar ze een bepaalde indruk achterlaat. Niet schokkend, maar dat is de kritiek op haar ook niet.
Wat klopt er niet aan de feiten die Sidekick opsomt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bedoeld dus de excessen die jullie haar graag toedichten?
Bron: http://www.dvhn.nl/article2118395.ecequote:Tegen loverboys: prostitutieleeftijd verhogen van 18 naar 21 jaar
FLEUR AGEMA(PVV)
'Voorzitter, het is goed dat we nog een nachtje hebben kunnen slapen over de door ons aangedragen onderwerpen en dat heeft mij de gelegenheid gegeven mijn voorstel met betrekking tot het bestrijden van loverboys te preciseren op een manier dat ik denk dat we een werkend middel kunnen hebben om dit schorem effectief te bestrijden.
Ik schets hierbij het algemene verhaal over de relatie tussen de loverboy en het meisje gebaseerd op gesprekken met verschillende betrokkenen. Individuele gevallen kennen hun eigen specifieke onderdelen.
Een loverboy en een slachtoffer krijgen doorgaans een relatie als het meisje ongeveer 17,5 jaar oud is. Hij geeft haar alles. Kleding, plastische correcties, boobjob, echt alles. Immers, hij investeert in een product dat als het ‘klaar’ is een zo goed mogelijk verkopend product moet worden. Hij heeft haar ook uitgekozen omdat ze vatbaar is voor cocaļne. In no time is ze verslaafd en voor haar drugs afhankelijk van haar vriendje en makkelijk te ‘houden’. Hij wordt steeds opener over de wijze waarop hij zoveel geld verdient. Hij is pooier, maar zij is zijn vriendin en niet een van zijn prostituees. Ze krijgt het idee ‘extra speciaal’ te zijn.
Het meisje veranderd en vereenzaamd van haar oorspronkelijke omgeving. Het klinkt niet meer met vroegere vriendinnen die nog braaf huiswerk maken en zaterdagavond op tijd thuis moeten zijn. Haar ouders weten zich geen raad, hebben ook geen grip meer op hun dochter die verslaafd is aan harddrugs en een vriend heeft die haar alle materiėle luxe geeft, een ontiegelijk dure auto rijdt en een huis voorzien van alle luxe heeft, terwijl ze bij haar ouders thuis nog in een slaapkamertje slaapt zoals haar leeftijdgenoten.
De stap tot samenwonen na de nodige ruzies thuis is snel gezet. Dan krijgt ze ‘taken’ in het bedrijf van haar vriend. Ze gaat bijvoorbeeld bij de prostituees de omzet ophalen of tellen hoeveel klanten ze op een avond hebben gehad. De prostituees worden haar nieuwe leefomgeving. En natuurlijk, het zijn gewone, lieve meiden. Het vroegere beeld dat het meisje had van een prostituee verdwijnt en ‘de prostituee’ krijgt een menselijk gezicht. Wat ze doet wordt als acceptabel aangenomen en ze verdienen er ook nog eens bakken met geld mee. Zo’n 500-1500 euro per avond, 7 avonden per week. Dat is wel twee, drie, vier keer zoveel als wat onze minister-president verdient.
Dan wordt ze 18. Verslaafd, samenwonend met een pooier en heeft een sociale omgeving van prostituees. De stap om zich zelf ook te gaan prostitueren lijkt vanzelf lijkt ‘gewoon’, maar is dat natuurlijk niet. Het gebeurt, ze heeft er geen grip op. Haar verdiende geld geeft ze min of meer vrijwillig af. Haar loverboy/pooier geeft haar in ruil, kleding onderdak en coke. Dat kost geld zegt hij nu en dus moet ze haar geld afstaan. De Wet zegt nu dat prostitutie legaal is, zolang de vrouwen vrijwillig in de prostitutie zitten en boven de 18 jaar zijn.
Zo verstrijken er een aantal jaren. De loverboy zoekt een nieuw jong meisje. Dat is een continue proces.
Als het meisje een jaar of 21 is, is ze uitgewoond. Een junkie. Gaat morren over het geld en heeft wellicht inmiddels al een aantal abortussen onder dwang ondergaan. Ze is niet meer een goed verkopend product en wordt in de goot gegooid.
Een jong leven verpest.
Het liefste zou ik die loverboys/ pooiers/ kakkerlakken geldelijk royeren, castreren en zonder water en brood in een kerker gooien. Het lastige is echter dat de overheid zodra het meisje 18 is eigenlijk weinig kan. Nauwelijks kan worden aangetoond dat dit alles onder dwang gebeurde en als er al een straf volgt, is die laag.
Toch vind ik dat we iets moeten doen en ik denk ook dat ik een oplossing gevonden heb, die handhaafbaar is.
Mijn voorstel is om de prostitutieleeftijd te verhogen van 18 naar 21 jaar. Een vrouw van bijna 21 is mondiger en niet zo kwetsbaar als een meisje van bijna 18. Het is ook te handhaven, want we hebben een identificatieplicht.
Ik wil natuurlijk graag een toezegging van de minister dat hij dit oppakt.'
Dat werd ook gezegd bij Rost van Tonningen. <insert specifieke smiley>.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:58 schreef ExTec het volgende:
Al was het eigenlijk sowieso al duidelijk dat er helemaal geen reden nodig is om iemand die niet links genoeg is belachelijk te maken.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Voornaamste kritiek is dat ze dommig overkomt; dat is feitelijk zeggen dat ze rechts is. En rechts is ongeveer het tegenovergestelde van links.quote:Het zal idd wel een brug te ver zijn om gewoon toe te geven dat "ze niet links genoeg is"
quote:Desgevraagd zegt Agema zich ‘absoluut’ achter de denkbeelden van Siebelt te scharen. Dat zij hem vrijwel blindelings volgt, bracht haar al eerder in problemen. Zo ondertekende zij begin vorig jaar een petitie van de rechts extremistische denktank Platform de Krijger tegen het Centrum Informatie en Documentatie Israėl (Cidi). Het platform eiste een verbod op het Cidi omdat het ‘ondemocratische activiteiten’ zou ondernemen. ‘Zionistische organisaties’ zoals het Cidi zouden ‘sinds de stichting van de staat Israėl in 1948 geen bestaansrecht meer hebben in de diaspora’. Een van de genoemde bezwaren tegen het Cidi was dat de organisatie een aanklacht tegen het blad Ravage indiende. Dit blad plaatste in 1996 een artikel van Peter Edel. Fotograaf en publicist Edel staat te boek als een antisemiet die de holocaust bagatelliseert. ‘Ik vond dat er inderdaad vreemde praktijken aan de kaak werden gesteld in de petitie, maar heel goed heb ik het toen niet gelezen,’ vertelt Agema. ‘De petitie werd mij onder de neus geduwd met de mededeling dat deze van Peter Siebelt afkomstig was. Toen dat niet waar bleek te zijn, heb ik meteen mijn handtekening van de lijst af laten halen.’
Bron
Loverboys krijgen doorgaans een relatie met meisjes als ze 17.5 worden? Waar haalt ze die informatie vandaan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Bron: http://www.dvhn.nl/article2118395.ece
![]()
bronquote:An overview of the known-literature on the prostitution of girls, reveals that it focuses on underage girl prostitutes who are seduced onto the circuit by (lover)boys of the same age as them (Hoogendoorn 1997, Venicz en Vanwesenbeeck 1998, Van Lune 1997, Bullens and Van Horn 2000). The `loverboys' pretend to be their boyfriend and use tactics with a view to prostitute them. These girls frequently have problems at home, low self-esteem and a low level of education and are very sensitive to the attention of these boys. Once entangled in the web of prostitution it is very difficult for these girls to get out (Van Lune 1997, Venicz and Vanwesenbeeck 1998). Most of the girls are about fifteen years old when they start working in prostitution (Venicz and Vanwesenbeeck 1998).
Nog meer reden om te veronderstellen dat ze een punt heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Loverboys krijgen doorgaans een relatie met meisjes als ze 17.5 worden? Waar haalt ze die informatie vandaan?
[..]
bron
Dus als de minimumleeftijd voor legale prostitutie sowieso al geen belemmering vormt voor loverboy praktijken, is het verhogen van die leeftijd een effectieve maatregel? De logica van politici ontgaat me soms even.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nog meer reden om te veronderstellen dat ze een punt heeft.
Dat ik het bv. niet de noemer excessief waard vind.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan de feiten die Sidekick opsomt?
Niet schokkend, maar dat is de kritiek op haar ook niet. Wel blijven opletten he.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat ik het bv. niet de noemer excessief waard vind.
Dit is toch hilarisch? Zelf beginnen over een het "vakje slecht" om vervolgens anderen te bekritiseren over het denken in hokjes.quote:Ik ben niet van mening dat een LPF verleden je per definitie in het vakje 'slecht' plaatst.
Laat het maar aan linkse mensen over om in hokjes te denken
Nee, jij zou nooit die politici durven te beoordelen.quote:En over al die dingen als 'overkomen' ga ik het niet eens hebben. Je wil niet weten hoe Bos, Halsema, etc bij mij overkomen.
Wellciht dat het CPB over vijf jaar ook onderzoek doet naar ideeen van Fleur.quote:CPB Notitie
Zeetoegang IJmuiden, tussentijdse visie
14 juni 2007
Naar aanleiding van de motie Van Oudenallen (Tweede kamer, vergaderjaar 2006-2007), waarbij een bijzondere groei van de overslag in de Amsterdamse haven sinds 2005 wordt geconstateerd, heeft het ministerie van Verkeer en Waterstaat het CPB gevraagd "een tussentijdse visie te bepalen op de invloed van geconstateerde ontwikkelingen op het tijdstip van optreden van een zodanig knelpunt dat een infrastructurele oplossing, eerder dan tot nu toe aangenomen, noodzakelijk en maatschappelijk verantwoord wordt". Er is expliciet gevraagd daarbij gebruik te maken van de nieuw beschikbare onderzoeken.
Bij een gunstige ontwikkeling van de goederenstromen in de Amsterdamse haven is te verwachten dat in de periode 2010-2020 congestie gaat optreden. De ontwikkeling van de goederenstromen is echter met onzekerheden omgeven. Volgens de projectorganisatie zal de realisering van een mogelijke oplossing voor de congestieproblematiek ca. 9 jaar in beslag nemen, vanaf het moment waarop het groene licht is gegeven totdat het project operationeel is.
Het CPB concludeert daarom dat het wenselijk is snel met de verkenning te starten van de mogelijke oplossingen voor de congestie, inclusief de realisering van een Kosten-Batenanalyse. Gezien de reeds gerealiseerde studies zou dat een volwaardige Maatschappelijke Kosten-Batenanalyse (MKBA) kunnen zijn.
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, jezus, wat ben ik blij dat ik dat gemist heb.
Vandaag gaat ze voor een verbod op cosmetische maagdenvliesherstellende operaties. Dat andere overbodige cosmetische operaties in haar vragen niet genoemd worden zal toeval zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[afbeelding]
Ik heb eigenlijk nog niet zoveel van haar gehoord, een 2e conny is ze tot nu toe nog niet gebleken.
die andere operaties, betalen we die ook met geld uit de gemeenschapsruif of komt dat uit eigen zak?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef du_ke het volgende:
Dat andere overbodige cosmetische operaties in haar vragen niet genoemd worden zal toeval zijn.
Flapoorcorrecties e.d. ? Wordt vergoed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
die andere operaties, betalen we die ook met geld uit de gemeenschapsruif of komt dat uit eigen zak?
Nee hoor, niet uit de basisverzekering. Er zijn een paar uitzonderingen op gemaakt:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Flapoorcorrecties e.d. ? Wordt vergoed.
http://www.wetbasisverzek(...)kering28juni2005.pdfquote:b. behandeling van plastisch-chirurgische aard slechts onder de zorg
valt indien die strekt tot correctie van:
1°. afwijkingen in het uiterlijk die gepaard gaan met aantoonbare
lichamelijke functiestoornissen;
2°. verminkingen die het gevolg zijn van een ziekte, ongeval of
geneeskundige verrichting;
3°. verlamde of verslapte bovenoogleden die het gevolg zijn van een
aangeboren afwijking of een bij de geboorte aanwezige chronische
aandoening;
4°. de volgende aangeboren misvormingen: lip-, kaak- en gehemeltespleten,
misvormingen van het benig aangezicht, goedaardige woekeringen
van bloedvaten, lymfevaten of bindweefsel, geboortevlekken of
misvormingen van urineweg- en geslachtsorganen;
5°. uiterlijke geslachtskenmerken bij een vastgestelde transsexualiteit;
Deze operaties ook niet. had je kunnen weten als je het topic had doorgelezen. (of die vergoeding moet er na februari gekomen zijn)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
die andere operaties, betalen we die ook met geld uit de gemeenschapsruif of komt dat uit eigen zak?
retorischquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze operaties ook niet. had je kunnen weten als je het topic had doorgelezen. (of die vergoeding moet er na februari gekomen zijn)
die mag er ook wel uit..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:44 schreef freako het volgende:
5°. uiterlijke geslachtskenmerken bij een vastgestelde transsexualiteit;
Ok dan wist je dus al dat het in beide gevallen niet vergoed wordtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
retorisch
[..]
die mag er ook wel uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |