quote:
Nee, het was geen politicus.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:40 schreef ChrisJX het volgende:
De oprichter van uitzendbureau Randstad
Uhm... Drees?
Hips. Daar ben ik weer.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niks gedronken hebt?
Neuroscience +1quote:Op donderdag 23 november 2006 20:51 schreef Neuroscience het volgende:
plesman
Ha ha, neequote:Op donderdag 23 november 2006 21:06 schreef Flitspaal het volgende:
Met een glas bier in de hand?
Een zak patat, een frikandel en een bal gehakt?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Of drommels drommels en nog eens drommels
Niet helemaal. Als er binnen 5 minuten niet iemand een beter antwoord heeft krijg je het punt.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:14 schreef Jayhawk het volgende:
naar de man die het uitgevonden heeft en op de markt gebracht heeft
Jayhawk +1quote:Beerenburg (met een hoofdletter, twee e's in de eerste lettergreep en een g aan het einde) werd halverwege de 19e eeuw gemaakt door Amsterdamse jeneverstokers die een geheim kruidenmengsel van de Amsterdamse kruidenkoopman Hendrik Beerenburg gebruikten.
het is Zuidlarenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
naar het kasteel de berenburgt? Vanwaar Berend B ging varen naar Zuid Laren?
Nee, laat maar.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:37 schreef Jayhawk het volgende:
Hint?
Its-Jojo-4you +1quote:Op donderdag 23 november 2006 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Omniversum?
ik knal altijd eerst het antwoord neer, post het, en edit daarna met eventueel commentaarquote:Op donderdag 23 november 2006 21:49 schreef macondo het volgende:
Drie woorden te veel...
ik ook, daarom staat mn antwoord ook meestal vol met spelfoutenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik knal altijd eerst het antwoord neer, post het, en edit daarna met eventueel commentaar
in mijn ogen is editten dan niet zo'n ramp omdat je het antw zelf met rust laat
je hebt gelijk!quote:Op donderdag 23 november 2006 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jammer, je vergeet de hoogste. Dat is Montevideo, kop van Zuid Rotterdam
Oh ja joh?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:59 schreef Jayhawk het volgende:
En Hielke is een van de 2 hoofdpersonen, tweelingbroer van Sietse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |