Niet meegekregenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hebben ze daar bij de EHBO oid geen advies over gegeven?
Ehh ja, tot een uur of half elf.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:45 schreef Ingridh007 het volgende:
Was Debje gistavond ook aant werk in t Lempke?
Dé bankquote:Op donderdag 23 november 2006 21:52 schreef Ingridh007 het volgende:
Gespot
Ik zat bij die groep die om half 6 binnenkwam (ABN)
Ow ok...quote:Op donderdag 23 november 2006 21:54 schreef Ingridh007 het volgende:
die met de plastic vol tupperware
Ik ging om kwart over 7 weg, ik had een wit truitje aan met zilveren horizontale strepen.
Er zaten 2 meiden langs elkaar tegen de muur op een bankje en ik was de 3e meid, en zat tegenover hun op een kruk.
Josti, wat ben je aan het doen man ?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:54 schreef r8ality het volgende:
Ik ben voor de 67ste keer Sister Act aan het kijken.
Ja die ja haha...quote:
Wtf is El Nino? en trouwens, hoi Debjequote:Op donderdag 23 november 2006 21:50 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Niet meegekregen![]()
Maar moet morgen werken bij El Nino, niet bij 't Lempke...
Haaai Bartje, wie gehtst?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:59 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
Wtf is El Nino? en trouwens, hoi Debje![]()
Tis ook echt niet bij te houden waar jij werktquote:Op donderdag 23 november 2006 22:00 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Haaai Bartje, wie gehtst?
El Nino is tapasrestaurant langs juffrouw tok op de Edenstraat
Maar door de klap weer vergetenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:57 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja die ja haha...
Nee rond 7 uur heb ik alles nog wel meegrekregen![]()
*eensquote:Op donderdag 23 november 2006 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
met een hersenschudding meteen de volgende dag weer in de bediening gaan lopen lijkt me bepaald onverstandig. Maar ja, wie ben ik.
Kijk, dat zijn er al tweequote:Op donderdag 23 november 2006 22:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*eens
Lijkt mij ook niet goed.
Joost Zwagerman heeft dat nr voor mij altijd op een ranzige manier verneukt in het boek Gimmickquote:Op donderdag 23 november 2006 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk, en bewonder![]()
Ramses Shaffy![]()
Sammy loop niet zo gebogen
denk je dat ze je niet mogen?
Waarom loop je zo gebogen Sammy met je ogen Sammy op de vlucht
hoog Sammy, kijk omhoog Sammy, want dan wor je lekker nat!
Welke, Sammy of Zing, Jank, Brul etc etc?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:27 schreef febster het volgende:
[..]
Joost Zwagerman heeft dat nr voor mij altijd op een ranzige manier verneukt in het boek Gimmick
Ik wil ik wil ik wilquote:Op donderdag 23 november 2006 22:30 schreef FlowDesign het volgende:
Wanneer gaan we paintballen?
http://www.remotelyintere(...)0minigun%20page.html
De eerste, iets met volspuiten op een zolderkamer ofzoietsquote:Op donderdag 23 november 2006 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welke, Sammy of Zing, Jank, Brul etc etc?
Ja Gimmick dus niet gelezenquote:Op donderdag 23 november 2006 22:32 schreef febster het volgende:
[..]
De eerste, iets met volspuiten op een zolderkamer ofzoiets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |