beter gay dan ingroeiende teennagelsquote:Op donderdag 23 november 2006 19:12 schreef bleiblei het volgende:
Een man?
Pedicure?
*kuch* gay *hoest*
Hoezo ge-emancipeerd.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
zet ze ook nagels op?
zo ja vraag ff wat een set acryl nagels french manicure kost.
weet ik....maar vaak die mevrouwtjes van meerdere markten thuis...en kunnen ze ook nagels opzetten..quote:Op donderdag 23 november 2006 19:15 schreef FUFR het volgende:
Annie, er is verschil tussen mani en pedi he...
whole lotta woman hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 19:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoezo ge-emancipeert.
Er gelijk vanuit gaan dat het een vrouw is die dat doet![]()
.
Amaranta wil graag nepteennagelsquote:Op donderdag 23 november 2006 19:15 schreef FUFR het volgende:
Annie, er is verschil tussen mani en pedi he...
другquote:
yep, maar deze nietquote:Op donderdag 23 november 2006 19:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
weet ik....maar vaak die mevrouwtjes van meerdere markten thuis...en kunnen ze ook nagels opzetten..
die heb je dus ook.....mensen die acryl op hun tenen laten zettenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Amaranta wil graag nepteennagels.
mwah..quote:
Ze maakte een geniale opmerking tegen Moskovietsquote:Op donderdag 23 november 2006 19:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
mwah..
tis geen hoogvlieger, vaak ook truttige kleertjes aan.
Als je kanker hebt kun je inderdaad behoorlijk moe worden.....quote:Op donderdag 23 november 2006 19:23 schreef r8ality het volgende:
Allemachtig. Na wat eten heb ik me toch een gaar/brakheidsaanval. Lekker achterover op m'n bed even kanker moe zijn. Mazzel.
Does ff doorlezen, beest van 100kg met wollige bedekkingquote:Op donderdag 23 november 2006 19:28 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Aan huis?
Doet ze ook manicure?
Hoe vaak heb ik gezegd dat ik mee doe en dat je met mij geen rekening hoeft te houdenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
bb, als ik nu echt serieus streng ga lijnen... doe je dan mee of wil je dan apart eten ?
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik gezegd dat ik mee doe en dat je met mij geen rekening hoeft te houden![]()
.
hey!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:33 schreef amaranta het volgende:
wat een enge voet
Nee, enge kijk-es-in-mijn-neus foto's plaatsenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hou je voeten plz voor je
Voeten
Bij jou jaquote:Op donderdag 23 november 2006 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die krijgt voorlopig alleen nog maar sla zonder dressing
eh?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Does ff doorlezen, beest van 100kg met wollige bedekking.
quote:
Tuulijk niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jou zal ik voorlopig niet vaak over de vloer zien?
wacht maar als ze die nepnagels in je rug zetquote:Op donderdag 23 november 2006 19:16 schreef FUFR het volgende:
vrouwen met nepnagels...
Dan nog liever afgekloofde dingen
Jep, ga maar uit het raam kijken.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:32 schreef _DeBje_ het volgende:
Joehoe,
moet ik nu rust houden ofzo met die hersenschudding?
Is dat de bedoeling?
Ja ik moet morgen gewoon werken, dat maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jep, ga maar uit het raam kijken.
Voor de vorm moet je er ook een beetje bij kwijlen
Maar ik weet niet hoe ernstig jouw hersenschudding is hequote:Op donderdag 23 november 2006 21:41 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja ik moet morgen gewoon werken, dat maakt toch niet uit?
Hebben ze daar bij de EHBO oid geen advies over gegeven?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:41 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja ik moet morgen gewoon werken, dat maakt toch niet uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |