goedemorgen zeg...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
Er is er maar 1 die ECHT mensen kan afschrikken met feauteaus en dat ben ik
[afbeelding]
nou als iemand ze dan hier neer plempt kun je save-as doenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik héb ze zelf niet eens meer. Ik bedoel maar.
fobostalkerquote:Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef FUFR het volgende:
ik heb die enge foto eerder gezien...
Jup. Alleen die 2de zin snap ik nie.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:25 schreef Ingridh007 het volgende:
- Anders krijg je ff een brief van de postbank dat ze je inboedel niet willen verzekeren.
- Heb je zelf nog je huisgenoten t vuilnis buiten gezet.
- Is de brievenbus al geleegd, terwijl dat kaartje gister al op de bus had gemoeten.
noch ipv nogquote:Op donderdag 23 november 2006 18:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jup. Alleen die 2de zin snap ik nie.
wasdanou?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:25 schreef Ingridh007 het volgende:
- Anders krijg je ff een brief van de postbank dat ze je inboedel niet willen verzekeren.
- Heb je zelf nog je huisgenoten t vuilnis buiten gezet.
- Is de brievenbus al geleegd, terwijl dat kaartje gister al op de bus had gemoeten.
Misschien te maken met der woonruimte?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
wasdanou?
waarom niet ingrid?
Postbank verzekeringen is normaliter niet zo moeilijk ?
Ze heeft ook een eigen deur hoor. Ik deel mijn voordeur ook en ik heb ook gewoon een inboedelverzekering.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:41 schreef amaranta het volgende:
Ja zoiets denk ik ook wel ja...
En met het feit dat je de voordeur DEELT met anderen....
Begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:45 schreef FUFR het volgende:
tja, ik heb maar heel effe op kamers gewoond dus ik ben van dat soort dinges niet op de hoogte.
Ik was 20 toen ik een huis kocht..
ik denk dat 80% gewoon niet kan rijden, 15% kan niet rijden in donker en/of regen, de rest kan wel rijden, maar daar rijdt dan weer 1 van die 95% achterop..quote:Op donderdag 23 november 2006 18:37 schreef bleiblei het volgende:
Zow... Het was weer feest onderweg.
Lief ook dat de mensen aan de andere kant van de snelweg massaal botsen.
Ow, we staan toch in 20km file. Weet je wat? *boenk* Hoppetee, weer x aantal km derbij.
Wat dat betreft ben ik heul niet sadistisch.
ik word zometeen boos.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik word zometeen boos.
Ik was 20, verdiende 2300 netto en kocht een huis van 80K.
slim toch?
Ja, en het leuke is, dat iedereen vindt dat hij of zij in die resterende 5% valtquote:Op donderdag 23 november 2006 18:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik denk dat 80% gewoon niet kan rijden, 15% kan niet rijden in donker en/of regen, de rest kan wel rijden, maar daar rijdt dan weer 1 van die 95% achterop..
Dat kon nog 100 jaar geleden jaquote:Op donderdag 23 november 2006 18:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik word zometeen boos.
Ik was 20, verdiende 2300 netto en kocht een huis van 80K.
slim toch?
freecell?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zin om spelletjes te doen
Met iemand. Ben al heel de dag aan het freecellenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
freecell?
Of zitten daar niet genoeg vreemde wezens in?
Jij ging toch jurk shoppen met je moeder?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met iemand. Ben al heel de dag aan het freecellen
Kameraadquote:
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij ging toch jurk shoppen met je moeder?
Vandaag...quote:Op donderdag 23 november 2006 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?Jurk shoppen? Op donderdagavond? whehe!
Nee, ik zou niet gaan jurk shoppen, want mijn salaris wordt pas morgen overgemaakt.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vandaag...
Overdag...
Maar jij hebt de hele dag gefreecelled zeg je net.
Ah. Okee. Dus. Enzoquote:Op donderdag 23 november 2006 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet gaan jurk shoppen, want mijn salaris wordt pas morgen overgemaakt.
Daarbij ben ik niet echt in de mood voor nieuwe kleren. Dus. Enzo.
hier.. aan huis, 14 euro, geloof ikquote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef amaranta het volgende:
pedicure? waar?
zet ze ook nagels op?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
hier.. aan huis, 14 euro, geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |