Ik heb haar ooit bij Oprah gezien....quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:57 schreef bleiblei het volgende:
Ook een mooie.
Klootzakken met alcohol op achter het stuur:
http://www.texasdwi.org/jacqui.html
Was dat je jaarlijkse beoordeling? Bij ons gaat dat gesprek aan de hand van je klantbeoordelingen. Heb je er nog iets bij gekregen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Soort van, niet helemaal.
Nieuwe manager, dus het was meer een "Wat zijn de plannen" gesprek dan een beoordelingsgesprek.
Wel een review gehad van vorige project en daar was het allemaal top en de prima enzo.
Jaarbeoordeling is bij ons beetje terugkijken veel vooruit kijken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:06 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Was dat je jaarlijkse beoordeling? Bij ons gaat dat gesprek aan de hand van je klantbeoordelingen. Heb je er nog iets bij gekregen?
same herequote:Op vrijdag 24 november 2006 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit bij Oprah gezien....
Als het mij was overkomen, dan was ik liever dood geweest.
Ik heb al pannen en ik kan geen nieuwe pannen kwijt, maar hopelijk kun je er iemand blij mee maken die niet zo veel geld te besteden heeftquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:16 schreef amaranta het volgende:
Dus...iemand die pannen hebben? Ga anders NU naar emmaus.
Mijn beoordeling was ook goed, volgende week gesprek, ben benieuwd, ik wil meer geld!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jaarbeoordeling is bij ons beetje terugkijken veel vooruit kijken.
Omdat ik kennis met mijn nieuwe manager maakte op dat gesprek was het voornamelijk vooruit kijken.
Maar mijn klantbeoordeling was perfect. Dus dat zit wel goed.
Nog meer?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn beoordeling was ook goed, volgende week gesprek, ben benieuwd, ik wil meer geld!
Kortom, neem een dag voor je salarisonderhandeling een dag vrijquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baas woensdag tegen mij: Vrij? Hoezo heb jij vrij?
Ik: Euh ja, dat heb ik 2 maanden geleden al aangevraagd
Baas: Nou wen er dan maar vast aan: als je salarisverhoging wil zijn er voor jou 100 anderen, maar als je een dag vrij wil ben je onmisbaar![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn beoordeling was ook goed, volgende week gesprek, ben benieuwd, ik wil meer geld!
knip. Niet zo handig om op internet te plempen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kortom, neem een dag voor je salarisonderhandeling een dag vrij.
Weettie spontaan weer dat je onmisbaar bent.
belachelijk dat je dat aan moet vragenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baas woensdag tegen mij: Vrij? Hoezo heb jij vrij?
Ik: Euh ja, dat heb ik 2 maanden geleden al aangevraagd
Baas: Nou wen er dan maar vast aan: als je salarisverhoging wil zijn er voor jou 100 anderen, maar als je een dag vrij wil ben je onmisbaar![]()
Reality-check! Hallo!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
belachelijk dat je dat aan moet vragen
Wees jij maar blij dat je in de ICT zitquote:
Op projecten moet je dat ook altijd aanvragen. Is bij jullie toch ook neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
belachelijk dat je dat aan moet vragen
maar dat komt maar zelden voorquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Reality-check! Hallo!
Natuurlijk wel, er zijn namelijk soms wel eens factoren die vrijaanvraag onmogelijk maken.
Dat MOET niet 2 maanden van tevoren, maar ik had het toevallig 2 maanden van tevoren al aangegevenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar dat komt maar zelden voor
maar 2 maanden van te voren, goeiemorgen zeg.
go lijf neem je geen vrij natuurlijk, maar verder zijn ze wmb gewoon vrij dit zelf te regelen,quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Op projecten moet je dat ook altijd aanvragen. Is bij jullie toch ook neem ik aan?
Anders neemt op dat moment belangrijk persoon gewoon vrij bij een go-live van een implementatie.
Aap uit de mouw!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
go lijf neem je geen vrij natuurlijk, maar verder zijn ze wmb gewoon vrij dit zelf te regelen,
alleen even melden bij moi. als de klant ok is ben ik dat ook altijd.
ik ben een hele fijne manager
Passen? iedereen heeft hier kennelijk mijn dagschema al bepaald, mooi is datquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:45 schreef FUFR het volgende:
in de praktijk is het toch echt meer "zeggen' tegen de klant.
sorry!
ga passen jij
Ik doe dat alles tegelijk: was wegwerken, koffie drinken, op Fok posten en muziek luisteren en hard meezingenquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:00 schreef FUFR het volgende:
nou veel succes dan assepoester
ik ga even wat plaatjes luisteren, moet ook gebeuren
fok posten, werken, muziek, zingen en lunchen met de kleine.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doe dat alles tegelijk: was wegwerken, koffie drinken, op Fok posten en muziek luisteren en hard meezingen
Vrouw hè
Heb het filmpje gisteren gezien. Toch nog best veel werk voor een handjevol cokequote:Op vrijdag 24 november 2006 12:26 schreef FUFR het volgende:
iemand een lijntje?
http://www.flabber.nl/archief/018441.php
Daarnaast is het niet onwaarschijnlijk dat iemand het in zijn kont gehad heeftquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:30 schreef FUFR het volgende:
en dat stop je dan in je neus, na het badje met benzine en amoniak...
800$ daar. 40.000 euro hier..
Tis goeie handel
Tis niet voor niks dat mensen die veel snuiven geen tussenschotje meer hebbenquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:30 schreef FUFR het volgende:
en dat stop je dan in je neus, na het badje met benzine en amoniak...
800$ daar. 40.000 euro hier..
Tis goeie handel
nou verpest je het weerquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daarnaast is het niet onwaarschijnlijk dat iemand het in zijn kont gehad heeft.
Lekker spulletje hoor!.
true, komt voornamelijk voor bij mensen die onverdund snorkelen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tis niet voor niks dat mensen die veel snuiven geen tussenschotje meer hebben
Zoals die zanger van Peter Pan Speedrockquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
true, komt voornamelijk voor bij mensen die onverdund snorkelen.
niet zeuren poetsen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Was is weg, bed weer fris, al mijn kleren zitten weer in de kast.
Nu maar de badkamer poetsen.
Poetsenquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet zeuren poetsen!
en zingen, dat galmt lekker![]()
ik geloof meer in lekker doen wat je niet laten kan zolang je er niemand mee lastig valt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:44 schreef Juup© het volgende:
Snuiven en dan doodgaan. Opgeruimd staat netjes.
de mijne is zelfreinigend..denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |