Blaten dat Marijnissen een Maoïst is, is zooooo vorige week.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik breng het echt zo simpel mogelijk als ik maar kan, en zo mooi mogelijk dat die rechtse kutkneusje niet gaan bashen

Het is gewoon het rode gevaar. Die mensen waar je over praat, geven al 52% van de top van hun inkomen aan de staat.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat nederlanders eens af moeten van het idee dat her rode gevaar komt oprukken, marijnissen gaat geen geld stelen van de rijken om het aan de armen te geven, maar hij gaat het gewoon iets socialer, menselijker en eerlijker verdelen. Dat sommige rijke mensen dat niet leuk vinden omdat ze vinden dat ze meer geld verdienen te hebben dan een ander is hun probleem.

Misschien moeten we ze helpen. Zou wel zo sociaal zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:39 schreef venomsnake het volgende:
Valt me trouwens op dat dit soort topics nog zo druk bezocht worden, je zou toch zeggen dat ze druk bezig moeten zijn om hun emigratie te plannen.![]()

rechts .. kut.. en kneuzen gaan niet samenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik breng het echt zo simpel mogelijk als ik maar kan, en zo mooi mogelijk dat die rechtse kutkneusje niet gaan bashen

Stampvoet je er ook bij terwijl je dit tikt knullie?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:39 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het is gewoon het rode gevaar.

Zitten jullie op de dezelfde basisschool.. Maken jullie beide gebruik van dezelfde breezah chick? Of spel ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]

welk land dacht je aan om naar te verhuizen dan om minder belasting te betalen? USA ?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:39 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het is gewoon het rode gevaar. Die mensen waar je over praat, geven al 52% van de top van hun inkomen aan de staat.
Ergens moet het ophouden. Mensen moeten nog wel gemotiveerd worden om hard te werken en zich te ontwikkelen. Anders vertrekken er teveel naar het buitenland

Nee, mijn vriendin is nog aan het werk. Ik moet het nog even overleggen.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:39 schreef venomsnake het volgende:
Valt me trouwens op dat dit soort topics nog zo druk bezocht worden, je zou toch zeggen dat ze druk bezig moeten zijn om hun emigratie te plannen.![]()

Ik vind het nooit zo´n probleem als iemand met 40 miljoen een paar miljoentjes afstaat aan het land om de mensen daar te helpen. Overigens zou ik het wel erg vinden als de staat het zelf ging houden, maar die engerts van de SP gaan investeren in de armen en minder ontwikkelden. (wat in jouw ogen ongetwijfeld weer een duivelsstreek is)quote:Op donderdag 23 november 2006 21:39 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het is gewoon het rode gevaar. Die mensen waar je over praat, geven al 52% van de top van hun inkomen aan de staat.
Ergens moet het ophouden. Mensen moeten nog wel gemotiveerd worden om hard te werken en zich te ontwikkelen. Anders vertrekken er teveel naar het buitenland

kheb liever dat we nu sparen voor de ouderen van over een paar jaar, en de economie op orde hebben, dan dat we het nu vast allemaal gaan uitgeven aan de so called "armen"quote:Op donderdag 23 november 2006 17:22 schreef jogy het volgende:
VVD is gewoon extreem kapitalistisch, dat is pas eng. Zodra de economie een overhand krijgt op een samenleving waar het onderdeel van uit behoort te maken. Dus ik vind de VVD enger dan de SP eigenlijk. Of wilt iedereen zeggen dat privatisering tot nu toe voordelig is geweest voor de burger?

Goed idee.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien moeten we ze helpen. Zou wel zo sociaal zijn.

Ik weet niet wat er sociaal is om de rijkeren het land uit te schoppen? Doei economie nederlandquote:Op donderdag 23 november 2006 21:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien moeten we ze helpen. Zou wel zo sociaal zijn.

Je komt over als een 30 jarige ondernemer met een duitse auto en een boot.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:40 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zitten jullie op de dezelfde basisschool.. Maken jullie beide gebruik van dezelfde breezah chick? Of spel ik dat verkeerd?

En jij beweert dat je niet blaat over mensen die je niet kent?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik het ongefundeerd SP-bash uurtje onderbrak hoor.
Gaan jullie zo ook nog Soviet vlaggen plaatsen en woordgrapjes als 'slinks' () maken?

Ik denk dat je nu vooral je symphatieke gevoelens voor Jan op het partij programma projecteert.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat nederlanders eens af moeten van het idee dat her rode gevaar komt oprukken, marijnissen gaat geen geld stelen van de rijken om het aan de armen te geven, maar hij gaat het gewoon iets socialer, menselijker en eerlijker verdelen. Dat sommige rijke mensen dat niet leuk vinden omdat ze vinden dat ze meer geld verdienen te hebben dan een ander is hun probleem.

Mijn geld mag best op gaan in de Big Apple. Dan maakt mijn RS4 me geen drol uit. In de V.S. hebben ze een aap aan het roer, maar NY heeft de drive die ik zoek.. Damn wat heerlijk daarquote:Op donderdag 23 november 2006 21:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
welk land dacht je aan om naar te verhuizen dan om minder belasting te betalen? USA ?

je komt over als een italiaanse southpark fan die atheist is? Dat slaat toch ook nergens op ?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je komt over als een 30 jarige ondernemer met een duitse auto en een boot.

Ik heb op van bommel gestemd en vind jan zelfs populistisch en té berekend op bepaalde momenten.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu vooral je symphatieke gevoelens voor Jan op het partij programma projecteert.

Heb je de opmerking gelezen waar ik op reageert?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
je komt over als een italiaanse southpark fan die atheist is? Dat slaat toch ook nergens op ?![]()

Kinderen (Jarno, Pizzakoppo en Venomsnake) hebben jullie een goede krantenwijk (= woordgrapje voor WERK) of hebben jullie net niet genoeg geld voor de dingen die je zou willen doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Goed idee.
Laat ik ze eens op weg helpen.![]()

NY ruleert echt zwaar! Ik weet niet of je er al een paar keer bent geweest maar het is echt een kick daar! Vooral een overnachting in het hilton hotel ( 1 van de velequote:Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Mijn geld mag best op gaan in de Big Apple. Dan maakt mijn RS4 me geen drol uit. In de V.S. hebben ze een aap aan het roer, maar NY heeft de drive die ik zoek.. Damn wat heerlijk daar

Ga je anders even diep schamen over jouw leeftijd zeg.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kinderen (Jarno, Pizzakoppo en Venomsnake) hebben jullie een goede krantenwijk (= woordgrapje voor WERK) of hebben jullie net niet genoeg geld voor de dingen die je zou willen doen.
Ontwikkeling + drive + verantwoordelijkheid nemen + doorzettingsvermogen + IQ = Succes.
Je moet het wel allemaal hebben ha ha

Donder op naar dat zwijnenland van je dan!quote:Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Mijn geld mag best op gaan in de Big Apple. Dan maakt mijn RS4 me geen drol uit. In de V.S. hebben ze een aap aan het roer, maar NY heeft de drive die ik zoek.. Damn wat heerlijk daar

niet overdrijven nu hequote:Op donderdag 23 november 2006 21:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kinderen (Jarno, Pizzakoppo en Venomsnake) hebben jullie een goede krantenwijk (= woordgrapje voor WERK) of hebben jullie net niet genoeg geld voor de dingen die je zou willen doen.
Ontwikkeling + drive + verantwoordelijkheid nemen + doorzettingsvermogen + IQ = Succes.

Nounou, wat een nuance opeens. Pas je wel op dat je niks verrekt?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
En jij beweert dat je niet blaat over mensen die je niet kent?
Man, je blaat enorm. Zelfkennis, weet je, is een schone zaak.
Jammer dat je niet kunt lezen, want een aantal posts hierboven geef ik zelfs Marijnissen nog een compliment. Dat 'ongefundeerde SP-bash-uurtje' van je leeft dus volkomen in je eigen kleine geest.
OT,
Erg jammer ook, en zeikerig, dat je over een woordje valt en daardoor de rest niet meer tot je kunt laten doordringen. Want het is wel degelijk interessant om in proberen te schatten hoe een partij - in dit geval de SP - zal omgaan met het uit het jasje knappen.
En - ik zeg het weer - dat is voor een zo enorm centraal aangestuurde partij als de SP nóg moeilijker. Waarmee ik dus bedoel dat binnen de SP Jans wil wet is. En je kunt wel denken dat ik daar niet over kan oordelen, maar dan zit je er naast. Ik kijk ook media en bovenal heeft een goeie vriend van mij een driekwart jaar voor de SP gewerkt. Enig zicht op de zaak heb ik zeker wel.
Eerst checken voordat je gaat beschuldigen dus.

Duits kenteken is een voorbeeld knul. Auto heeft inmiddels een NL kenteken.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je komt over als een 30 jarige ondernemer met een duitse auto en een boot.

Marijnissen zei het al, "Als de armen harder moeten werken dan moet er geld af en als de rijken harder moeten werken dan moet er geld bij".quote:Op donderdag 23 november 2006 21:39 schreef draaijer het volgende:
[..]

Ik heb liever dat we niet zo moeilijk doen over zo'n spook als een economie. Als de wereldeconomie stijgt stijgen we mee en als het zakt zakken we ook weer mee, het enige wat nederlandse politiek kan bereiken is een beetje gerommel in de marge van een paar tiende procent. Daar lig ik niet wakker van. Alsof de SP alles meteen weer tot aan de grond toe afbreekt, give me a break.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:42 schreef Roönaän het volgende:
[..]
kheb liever dat we nu sparen voor de ouderen van over een paar jaar, en de economie op orde hebben, dan dat we het nu vast allemaal gaan uitgeven aan de so called "armen"

Je hebt me doorquote:Op donderdag 23 november 2006 21:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
of hebben jullie net niet genoeg geld voor de dingen die je zou willen doen.

Jij weet zo te zien niet waar je over lult en begint dan maar persoonlijk te doen, mag. Ookal is het een beetje zwakjes. Als je geen argumenten hebt kan je natuurlijk altijd proberen om iemand een beetje af te kraken voor je eigen gewin.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:47 schreef draaijer het volgende:
[..]

Ik lees dat je er stil van bent.. ha haquote:Op donderdag 23 november 2006 21:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nounou, wat een nuance opeens. Pas je wel op dat je niks verrekt?

10% meer belasting betalen over je top inkomen is geen tientjes werk!! Daar heb je geen econoom voor nodig!quote:Op donderdag 23 november 2006 21:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we niet zo moeilijk doen over zo'n spook als een economie. Als de wereldeconomie stijgt stijgen we mee en als het zakt zakken we ook weer mee, het enige wat nederlandse politiek kan bereiken is een beetje gerommel in de marge van een paar tiende procent. Daar lig ik niet wakker van. Alsof de SP alles meteen weer tot aan de grond toe afbreekt, give me a break.

Ik ben overigens wel benieuwd (ervanuitgaande dat je nederlander bent) wat je ermee denkt te bereiken als je emigreert? Besef je wel dat mensen zoals jij (Die én geniaal zijn, én ondernemers en al het andere van jouw verhaaltje) die wegtrekken uit een land en het geld meenemen een nog veel grotere ramp zijn voor Nederland dan een links kabinet? Ironisch héquote:Op donderdag 23 november 2006 21:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
Duits kenteken is een voorbeeld knul. Auto heeft inmiddels een NL kenteken.
Ik vind dat de SP teveel zetels heeft gekregen. Ik denk dankzij de hersenloze SP en Wilders stemmers dat dit kabinet het geen 4 jaar zal gaan volhouden

Laten we het hopen.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
Duits kenteken is een voorbeeld knul. Auto heeft inmiddels een NL kenteken.
Ik vind dat de SP teveel zetels heeft gekregen. Ik denk dankzij de hersenloze SP en Wilders stemmers dat dit kabinet het geen 4 jaar zal gaan volhouden

Kakkerrrrrrrrrrrrr bedoel jequote:Op donderdag 23 november 2006 21:53 schreef zhe-devilll het volgende:
VVD is pas eng...want, nou ze zijn het gewoon-- kale kak

Tuurlijk breekt de SP niet al te veel af, dat zal geen enkele partij doen. Echter is er nu nog de ruimte om een extra beetje extra gas te geven, terwijl die er over x jaren minder zal zijn door de vergrijzings druk. Misschien ben ik daar wat pessimistisch in ingesteld en hebben de meesten al wel een aanvullend pensioen en hoeven we geen problemen te verwachten.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:51 schreef jogy het volgende:
Ik heb liever dat we niet zo moeilijk doen over zo'n spook als een economie. Als de wereldeconomie stijgt stijgen we mee en als het zakt zakken we ook weer mee, het enige wat nederlandse politiek kan bereiken is een beetje gerommel in de marge van een paar tiende procent. Daar lig ik niet wakker van. Alsof de SP alles meteen weer tot aan de grond toe afbreekt, give me a break.

Dat is blijkbaar wat links wil. Dus waarom niet een steentje bijdragen. Vind je toch sociaalquote:Op donderdag 23 november 2006 21:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel benieuwd (ervanuitgaande dat je nederlander bent) wat je ermee denkt te bereiken als je emigreert? Besef je wel dat mensen zoals jij (Die én geniaal zijn, én ondernemers en al het andere van jouw verhaaltje) die wegtrekken uit een land en het geld meenemen een nog veel grotere ramp zijn voor Nederland dan een links kabinet? Ironisch hé?

Jezus wat een kankerkneus ben jijquote:Op donderdag 23 november 2006 21:55 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar wat links wil. Dus waarom niet een steentje bijdragen. Vind je toch sociaal![]()
![]()

Ik doe wat in een goeie discussie thuishoort: bijzaken (zoals woordkeuze) waar een ander over valt proberen te verzachten. In de hoop inhoudelijk van gedachten te kunnen wisselen.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nounou, wat een nuance opeens. Pas je wel op dat je niks verrekt?

Ha ha uit gelult dus!! ha ha haquote:Op donderdag 23 november 2006 21:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jezus wat een kankerkneus ben jij

quote:Op donderdag 23 november 2006 21:57 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ha ha uit gelult dus!! ha ha ha
Zooooo sociaal dat je met ziektes gaat gooien. Jij bent zeker weten een ontwikkelde volwassen persoon.![]()
Ga is werken voor je geld. Ouwe SP'er

quote:Op donderdag 23 november 2006 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]ik kan niks anders dan lachen
Maar ik stop nu want anders worden de modjes boos enzo

Typisch rechts: opgeven als het erop aan komt.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik doe wat in een goeie discussie thuishoort: bijzaken (zoals woordkeuze) waar een ander over valt proberen te verzachten. In de hoop inhoudelijk van gedachten te kunnen wisselen.
Iets wat bij jou blijkbaar nog steeds niet lukt.
Ik vind je daardoor volslagen oninteressant en ik kap er dus mee.
Maar misschien leer je het nog eens, soms trekken hopeloze gevallen wonderwel bij

quote:Op donderdag 23 november 2006 21:51 schreef jogy het volgende:
[..]

En jouw punt is?:')quote:Op donderdag 23 november 2006 22:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
Geslacht Man
Geb. Datum 26-10-1987
I rest my case
Slaap lekker

Lees is iets terug. 10% meer inkomstenbelasting over de top van je inkomen is een hoop geld.quote:

Jammer, nog niks geleerd dus.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Typisch rechts: opgeven als het erop aan komt.

is?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:02 schreef draaijer het volgende:
[..]
Leesisiets terug. 10% meer inkomstenbelasting over de top van je inkomen is een hoop geld.
Jou taal : 10% over de top van mijn inkomen zijn een hoop kranten wijken die ik even extra mag wegbrengen

Doei LKW.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jammer, nog niks geleerd dus.
En wie zegt dat ik rechts ben? En aansluitend daarop: wie zei ook alweer dat hij nooit 'blaat' over personen waar hij niks van weet?
Zelfkennis, weet je nog?
doei.

"uitlullen" klinkt nog net niet zo puberig als "uitbokken". Grow up.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:57 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ha ha uit gelult dus!! ha ha ha
Zooooo sociaal dat je met ziektes gaat gooien. Jij bent zeker weten een ontwikkelde volwassen persoon.![]()
Ga is werken voor je geld. Ouwe SP'er

Als jij met je krantenwijk in de top tarief komt ben je goed bezig.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:02 schreef draaijer het volgende:
[..]
Lees is iets terug. 10% meer inkomstenbelasting over de top van je inkomen is een hoop geld.
Jou taal : 10% over de top van mijn inkomen zijn een hoop kranten wijken die ik even extra mag wegbrengen aan Euro's. Dat begrijp je dan toch. Een krantenwijk is veel geld. Laat staan als je er 10 moet lopen en je moet dan je geld weggeven.

DANK JE DANK JE DANK JE DANK JE DANK JE DANK JE DANKJE!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 november 2006 22:06 schreef jogy het volgende:
Op zich wel schattig dat we nu een boegbeeld van de economie in dit topic hebben. Namelijk die draajjer. Hij werkt niet alleen, nee hij is een manager! en hij wilt dat men nog meer gaat werken om deEconomie
tot nog grotere hoogtes te kunnen tillen
. Want economie is natuurlijk het allerbelangrijkste waar je in je eleven aan kan werken
. Als je dan op hoogbejaarde leeftijd op je sterfbed ligt kan je tegen jezelf zeggen; 'ik heb toch lekker gemiddeld 60 uur per week gewerkt
Want dat is een nobel doel
'
Ik denk dat bepaalde mensen je héél graag zouden willen klonen hoor, jij komt er wel in de financiële wereld. Hulde eigenlijk.

quote:Op donderdag 23 november 2006 22:06 schreef Roönaän het volgende:
[..]
"uitlullen" klinkt nog net niet zo puberig als "uitbokken". Grow up.

Preciesquote:Op donderdag 23 november 2006 21:51 schreef jogy het volgende:
[..]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ben je werkelijk zo dom of moet ik het nog een keer uitleggen.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:07 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Als jij met je krantenwijk in de top tarief komt ben je goed bezig.

Graag gedaan jongentje. Jammer dat de SP niet 76 zetels zou hebben. Anders zou je nog meer kunnen genieten van de hardwerkende mensen. Hou maar vast 2 handen op. Jij komt er welquote:Op donderdag 23 november 2006 22:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
DANK JE DANK JE DANK JE DANK JE DANK JE DANK JE DANKJE!!!!!!!!![]()
![]()
![]()

Sluit me hierbij aan !quote:Op donderdag 23 november 2006 22:08 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Precies
als de benzineprijzen wereldwijd omhoog gaan dan stijgen ze hier het hardst
als er op Europees niveau een bepaalde begrotingsnorm moet worden gehaald
dan krijgen wij hier Nederland allerlei maatregelen om de oren gesmeten om dat maar te halen.
Nee doe mij dan maar de SP die geeft lekker 10% extra aan mensen die niet werken.
Hoe dat dan betaald gaat worden weet ik niet...maar hey een gegeven paard moet je niet in de bek kijken he/

Ik vind je eigenlijk gewoon dom, maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Graag gedaan jongentje. Jammer dat de SP niet 76 zetels zou hebben. Anders zou je nog meer kunnen genieten van de hardwerkende mensen. Hou maar vast 2 handen op. Jij komt er wel

Who gives a fuck? Als hij dat wil dan moet hij dat weten maar beloon die man er dan ook voor. Ik zal later nooit die 60uur gemiddeld werken, ik weet wat voor effect dat heeft op je gezinsleven, maar ik zal dan ook nooit gaan miepen dat hij minder geld moet verdienen. Keuzevrijheid.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:06 schreef jogy het volgende:
Want economie is natuurlijk het allerbelangrijkste waar je in je eleven aan kan werken. Als je dan op hoogbejaarde leeftijd op je sterfbed ligt kan je tegen jezelf zeggen; 'ik heb toch lekker gemiddeld 60 uur per week gewerkt
'

Heb je je luier al verschoond?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:09 schreef draaijer het volgende:
Nog vragen?

Kun je lekker ook niet pimpen met een dure Audi in je fotoboekquote:Op donderdag 23 november 2006 22:06 schreef jogy het volgende:
Op zich wel schattig dat we nu een boegbeeld van de economie in dit topic hebben. Namelijk die draaijer. Hij werkt niet alleen, nee hij is een manager! en hij wilt dat men nog meer gaat werken om deEconomie
tot nog grotere hoogtes te kunnen tillen
. Want economie is natuurlijk het allerbelangrijkste waar je in je eleven aan kan werken
. Als je dan op hoogbejaarde leeftijd op je sterfbed ligt kan je tegen jezelf zeggen; 'ik heb toch lekker gemiddeld 60 uur per week gewerkt
'
Ik denk dat bepaalde mensen je héél graag zouden willen klonen hoor, jij komt er wel in de financiële wereld. Hulde eigenlijk.

KLOPT, ik heb gewoon altijd mazzel in mijn leven. Carriere wordt me in de schoot geworpen, mijn materialistische dingetjes heb ik allemaal van aardige mensen gekregen. Ik ben dom, maar o zo gelukkig.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk gewoon dom, maar dat is mijn mening.

JIj bent schattigquote:Op donderdag 23 november 2006 22:08 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Precies
als de benzineprijzen wereldwijd omhoog gaan dan stijgen ze hier het hardst
als er op Europees niveau een bepaalde begrotingsnorm moet worden gehaald
dan krijgen wij hier Nederland allerlei maatregelen om de oren gesmeten om dat maar te halen.
Nee doe mij dan maar de SP die geeft lekker 10% extra aan mensen die niet werken.
Hoe dat dan betaald gaat worden weet ik niet...maar hey een gegeven paard moet je niet in de bek kijken he/

Slaap lekker kinderen.. Morgen weer een prachtige dag om aan je toekomst te werken.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kun je lekker ook niet pimpen met een dure Audi in je fotoboek![]()

Daar ging het me vooral om eigenlijk, genoeg VVD stemmers die wel meer dan twee hersencellen in hun bezit hebben hoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:13 schreef FJD het volgende:
Verder zijn ze posts idd niet al te snugger als ik ze teruglees maar goed

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |