Nog maar 23 uurquote:Op donderdag 23 november 2006 16:06 schreef Kinga het volgende:
Het wordt steeds erger.
SIRE moet haar gebruiken voor de reclamecampagne.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hilde: ''Yeeeeehhhhhhh *kuch kuch*''
Janine's beste vriendin is d'r moeder. Dat zeg al genoeg.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand goede vrienden wil worden met Janine. Dat mens is altijd zo gemaakt vrolijk en bemoeizuchtig en altijd aan het praten over haarzelf... lijkt me zeer vermoeiend om ernaast te zitten.
En nu ga ik even weg. Doei.
Janinequote:Op donderdag 23 november 2006 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
Wie ging er de DBK in ???
Iedereen zit in lounge zover ik het kan zien.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
Wie ging er de DBK in ???
Ze is wel close met Monique.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand goede vrienden wil worden met Janine. Dat mens is altijd zo gemaakt vrolijk en bemoeizuchtig en altijd aan het praten over haarzelf... lijkt me zeer vermoeiend om ernaast te zitten.
En nu ga ik even weg. Doei.
Idd, dat was hetquote:Op donderdag 23 november 2006 16:16 schreef tonja het volgende:
E10 wil de dbk in, maar ze doen niet open voor hem. Janine zei toen; ik ga zo wel even kijken of ik er wel in kom.
Dat is allemaal schijn! Volgens Egbert heeft ze de gemeenste dingen gezegd over Mo tijdens de liveshows.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ze is wel close met Monique.
Maar goed Janine is dan ook net als Monique 'ikke ikke ikke'.
gevalletje pot-ketel!quote:Op donderdag 23 november 2006 16:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is allemaal schijn! Volgens Egbert heeft ze de gemeenste dingen gezegd over Mo tijdens de liveshows.
En dat geloof ik, 100%!!!
OK, jammer dat Egbert dan nu z'n mond daarover houdt.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is allemaal schijn! Volgens Egbert heeft ze de gemeenste dingen gezegd over Mo tijdens de liveshows.
En dat geloof ik, 100%!!!
tja Egbert is te druk zichzelf de held van het verhaal te maken met zijn verongelijkte kutverhaaltjes dag en nacht....en dat terwijl het maar een domme kale kutalcoholist is, die in dronken toestand zijn klauwen niet af kan houden van dronken slapende vrouwen!quote:Op donderdag 23 november 2006 16:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
OK, jammer dat Egbert dan nu z'n mond daarover houdt.![]()
Inderdaad, maar toch knap dat hij het dan tot halfgod schopt op VOL.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja Egbert is te druk zichzelf de held van het verhaal te maken met zijn verongelijkte kutverhaaltjes dag en nacht....en dat terwijl het maar een domme kale kutalcoholist is, die in dronken toestand zijn klauwen niet af kan houden van dronken slapende vrouwen!![]()
sorry maar .....quote:Op donderdag 23 november 2006 16:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toch knap dat hij het dan tot halfgod schopt op VOL.![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Janine's beste vriendin is d'r moeder. Dat zeg al genoeg.
leuk voor de volgende bb die er niet komt: 6 stelletjes erin die allemaal exen zijn van elkaarquote:Op donderdag 23 november 2006 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]dat zei mijn ex ook altijd.
Ex![]()
![]()
![]()
![]()
een wattteh?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef Day het volgende:
Is dit een WO?
Waarom eigenlijk? Het is maandag toch afgelopen?
ter afsluiting denk ikquote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef Day het volgende:
Is dit een WO?
Sex met je ex is wel goedquote:Op donderdag 23 november 2006 16:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
leuk voor de volgende bb die er niet komt: 6 stelletjes erin die allemaal exen zijn van elkaar
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef Day het volgende:
Is dit een WO?
Nee Dayquote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef Day het volgende:
Is dit een WO?
Haha, ja dat dacht ik voorheen eerst ook toen ik die afkorting zagquote:
Jawel, vrijetijdskundequote:Op donderdag 23 november 2006 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee Day![]()
Dit is geen wetenschappelijk onderwijs![]()
Geen Drs. Sabrina![]()
Was het maar waar....quote:Op donderdag 23 november 2006 16:11 schreef Kinga het volgende:
Is Milica er?!
Niet zo moelijk, daar posten alleen maar zwakkelingen (ik houd het netjes)quote:Op donderdag 23 november 2006 16:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toch knap dat hij het dan tot halfgod schopt op VOL.![]()
Weekje gratis suuuupenquote:
Ligt er sneeuw dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hilde en Sjaan aan het rodelen
Ik denk over 'Big Brother Reveals', waar hij zich mee in de maling genomen voelt.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:42 schreef kleinzusje het volgende:
Wat heeft E10 besproken in de DBK ??
of mensen die proberen tegengas te geven zo af en toe zoals ik. Alleen reageert daar bijna nooit iemand op wat weer refereert aan zwakquote:Op donderdag 23 november 2006 16:41 schreef NS het volgende:
[..]
Niet zo moelijk, daar posten alleen maar zwakkelingen (ik houd het netjes)
Vind ik ook.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:53 schreef NS het volgende:
Mich niet zo janken. Oké, doe je mond dan open tegen Janine en zeg dan gelijk dat 99% van de kijkers haar ook niet pruimen.
Alsof die de boel op stelten zal zetten. Daar geloof ik niets van.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:56 schreef Kinga het volgende:
Tijd om Milica het huis in te gooien.
Die werpt zich meteen op Jeroenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Alsof die de boel op stelten zal zetten. Daar geloof ik niets van.
Aan de andere kant zitten een aantal bewoners ook niet bepaald te wachten op haar (o.a. de zusjes en vooral Micheline kon haar niet pruimen herinner ik mij nog).quote:Op donderdag 23 november 2006 16:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe es niet zo negatief, is er tenminste wat actie.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is niet negatief, dat is realistisch.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Doe es niet zo negatief, is er tenminste wat actie.
Kanniet want hij moet zingen. Helemaal niet leuk om tijdens deze opdracht binnen te komen. Het geluid heb ik uit maar ik zie Sabrina heerlijk vol overgave staan, echt leukquote:
Ze hoeven niet alle vier tegelijk te zingen. Hij zal vast tijd voor haar vrijmaken en ik denk Rik ook wel. Ik denk dat Jeroen het langst opblijft om door te blijven zingen.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Kanniet want hij moet zingen. Helemaal niet leuk om tijdens deze opdracht binnen te komen. Het geluid heb ik uit maar ik zie Sabrina heerlijk vol overgave staan, echt leuk
Maar beseffen ze dat wel, dan hadden ze nu al shifts moeten maken want dit kan nooit lang door gaanquote:Op donderdag 23 november 2006 17:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ze hoeven niet alle vier tegelijk te zingen. Hij zal vast tijd voor haar vrijmaken en ik denk Rik ook wel. Ik denk dat Jeroen het langst opblijft om door te blijven zingen.
Shittttttttttquote:Op donderdag 23 november 2006 17:11 schreef Kinga het volgende:
Jeroen is gedaald in de populariteitspoll.
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:11 schreef Kinga het volgende:
Moniquequote:Op donderdag 23 november 2006 17:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Sabrina wil een gesprek tussen Egbert en Etiënne.
Egbert wil geen gesprek met Etiënne omdat hij anders "de kracht eraf gaat halen", m.a.w.: het moet erg blijven voor Egbert.
Kun jij de film ook in Youtube zetten ??quote:Op donderdag 23 november 2006 17:11 schreef Kinga het volgende:
Ik zie nu Monique met Egbert praten hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dit keer echt Sabrina
Of ze zijn van kleding verwisselt.
Ik zie echt Sabrina praten hoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie nu Monique met Egbert praten hoorMaar kan best zijn dat ze dat doet in opdracht van Sabrina
Nee.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kun jij de film ook in Youtube zetten ??
Zet het geluid dan even aanquote:Op donderdag 23 november 2006 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie echt Sabrina praten hoor.
Monique staat te zingen.
en anders .........quote:Op donderdag 23 november 2006 17:07 schreef schizolientje het volgende:
Luxe?
De Bewoners moeten meezingen met de tekst die op het plasmascherm verschijnt. Er moet non-stop gezongen worden. Dat betekent dat er altijd een Finalist moet zingen. De Oud-Bewoners mogen, maar hoeven niet mee te doen. Een kleine verspreking of pauze van één zin is toegestaan, maar bij meerdere fouten ben je af. Hierna moet er gewisseld worden. Halen de Finalisten de opdracht, dan mogen ze net zoals de Oud-Bewoners het laatste weekend baden in weelde en luxe.
Zo niet, dan moeten ze met lede ogen toezien hoe de Oud-Bewoners een luxe weekend hebben.
geen finaleplaatsquote:Op donderdag 23 november 2006 17:20 schreef mamapan het volgende:
[..]
en anders .........
.Wat zou er gebeuren als bvTijn (Jeroen verwacht ik niet) zou zeggen: Dikke! Het is de laatste keer, maandag ben ik weer thuis. Hier die 'weelde'.
Dat was wel te verwachten. Saartje stijgt nu wat harder Dat zal BB ook wel willen om het spannender te maken. Anders wordt het een zegen met twee vingers in de neus.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:11 schreef Kinga het volgende:
Vooral nu ze gedwongen zijn de tussenstanden eerlijk te doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:23 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten. Saartje stijgt nu wat harder Dat zal BB ook wel willen om het spannender te maken. Anders wordt het een zegen met twee vingers in de neus.
Kansloos Jeroen heeft het gisteren ook al bij E10 en Egbert geprobeerd.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Sabrina wil een gesprek tussen Egbert en Etiënne.
Egbert wil geen gesprek met Etiënne omdat die anders "de kracht eraf gaat halen", m.a.w.: het moet erg blijven voor Egbert.
Nee, en Marcel komt morgen pasquote:Op donderdag 23 november 2006 17:28 schreef Sug4r het volgende:
Zijn Marcel en Milcia er al?
iig NIET vandaag, zal wel vlak voor het einde van de opdracht zijn net als vorig jaar met de karaoke opdracht, toen kwam Gerard Joling binnenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:29 schreef Springveertje het volgende:
Iemand idee hoelaat Wolter Kroes nou binnenkomt????????
Dank jequote:Op donderdag 23 november 2006 17:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, en Marcel komt morgen pas
Bron ?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vooral nu ze gedwongen zijn de tussenstanden eerlijk te doen.
Nee tot morgenmiddagquote:Op donderdag 23 november 2006 17:33 schreef mazaru het volgende:
Nee he! Staan ze weer te zingen, moeten ze dat blijven doen tot maandag???
Dank je wel, dan gooi ik de streams uit tot morgenmiddag vier uurquote:Op donderdag 23 november 2006 17:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee tot morgenmiddag(rond 15:30 ofzo)
Ik heb geen bron.quote:
Nee joh. Alleen broertjes en zusjes.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
De sfeer tussen de bewoners is gevoelsmatig toch wel erg verpest, denk ik.
Ze zitten het wat uit tot maandag, maar ik geloof ook nooit dat dit net zo`n vriendenploegje blijft, als de bewoners van BB5.
Hooguit de broertjes en de zusjes, en Marlies erbij.
Marlies wil samen met Tijn gaan werken in een wintersportplaats.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee joh. Alleen broertjes en zusjes.
Marlies is een meeloopster die iedereen liever kwijt dan rijk is, net zoals Janine. Marcia en Egbert zullen zich ook wel in anonimiteit terugtrekken. Hilde en Marcel zullen ook wel contact hebben, en Jeroen + E10, en Jeroen + Semih + Micheline. En E10 en Sabje natuurlijk.BB huwelijk, anyone?
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
Egbert heeft een leuke vraag: hoe lang is een chinees
Bizarrrrrrrrrrr, heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:
Guus kum noa huus want de koeien stoan op springenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:53 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen staat vrolijk te dansen op "Guus ga naar huus".
En de regie doet er vastberaden een lock op (de stream)quote:Op donderdag 23 november 2006 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
Het kwisgroepje loopt vastberaden naar de DBK.
En hoe vaak Marlies bizarquote:Op donderdag 23 november 2006 17:52 schreef Peter6000 het volgende:
Semih: hoevaak heeft Monique in dit huis "weet je" gezegd.
Die vind ik dan wel weer leuk.
Volgens mij maar 1% hoor. Hij had eerst 45 en nu 44%.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:54 schreef Bartoli het volgende:
jeroen gedaald in de popu poll. hmm jammer.
als dat alles isquote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij maar 1% hoor. Hij had eerst 45 en nu 44%.
Dat is gewoon nog bijna de helft van álle stemmen. Ongeloflijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh dat valt mee.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Pollquote:Op donderdag 23 november 2006 18:01 schreef Verida het volgende:
zijn dat cijfers van de tussenstand van het bellen of cijfers van een polletje?
Ja, rationeel emotieve technieken integreren in mijn geest, zodat de link "Langs het tuinpad van mijn vader" en "Joost Hoebink" gewist wordt, en vervangen wordt door wat anders.quote:
Mooi kan ze haar stem niet effe kwijt raken tot maandagquote:Op donderdag 23 november 2006 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
Janine heeft haar stem duidelijk al overbelast....
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mooi kan ze haar stem niet effe kwijt raken tot maandag![]()
Was vorig jaar een stuk beter..... Veel engelstalig ook, toch?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:26 schreef Kinga het volgende:
Wat een schuft muziek.
Ze heeft je gehoordquote:Op donderdag 23 november 2006 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zingen Janine, meer, meer en heeeel hard !!!!
![]()
Gnehhh hhheeee huhhh gneeehhh gnehhhhquote:Op donderdag 23 november 2006 18:28 schreef Darklight het volgende:
dat gelach van Egbert
Kunnen ze die niet het huis uittrappen
Heb je nog een voorkeur?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, rationeel emotieve technieken integreren in mijn geest, zodat de link "Langs het tuinpad van mijn vader" en "Joost Hoebink" gewist wordt, en vervangen wordt door wat anders.
Komt allemaal goed, het enige nadeel is, dat ze gaat lachen als Chantal....quote:
Tering.... hebben ze een Chinese rijstschotel voor 6 personen besteld ofzo, echt keiveelquote:Op donderdag 23 november 2006 18:38 schreef Nostalgist het volgende:
Heel veel chinees.......Gruwelijk veel, geloof ik....
Krijg er in ieder geval een vreselijke trek van, terwijl ik al gegeten heb.....quote:Op donderdag 23 november 2006 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tering.... hebben ze een Chinese rijstschotel voor 6 personen besteld ofzo, echt keiveel![]()
![]()
Alleen Tijn en Rik, geloof ik.....quote:Op donderdag 23 november 2006 18:40 schreef Dropkick het volgende:
GVD ze kennen blauw van de Scene niet?Stelletje cultuurbarbaren.
Je had m toch op mute.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:26 schreef Kinga het volgende:
Wat een schuft muziek.
Raus.....quote:Op donderdag 23 november 2006 18:42 schreef Dropkick het volgende:
De Dijk ,Doe Maar?Heropvoeden dat volk.
En denkt dat hij kan zingen.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
Je loog tegen mij.....Etienne gaat los.....
De regie mag de kliekjes opeten.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:38 schreef Nostalgist het volgende:
Heel veel chinees.......Gruwelijk veel, geloof ik....
Etienne heeft geen trek.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:45 schreef blomst het volgende:
Moniek en E10 zijn sociaal, en laten twee finalisten even eten.
Had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:50 schreef Nostalgist het volgende:
Monique maakt er weer een showtje van.....
Vast niet,quote:Op donderdag 23 november 2006 18:54 schreef Dropkick het volgende:
Is er wel genoeg voor Hilde?
[afbeelding]
schitterend hoe die zusjes zingen..t klinkt voor geen meter..quote:Op donderdag 23 november 2006 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik Sabrina schattig vind.
Terwijl ik me deze hele editie heb geërgerd aan de zusjes.
Nee,maar e10 gaat zo weg.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Is Milica er al?
Laat plofkop maar lekker gaan, levert toch geen bijdrage, en dan zal zijn pa morgen ook wel niet komen, missen we ook niks aanquote:
Ja hij is net naar de dagboekkamer geweest.quote:
er stopt vast een bus in Aalsmeerquote:Op donderdag 23 november 2006 19:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hij is net naar de dagboekkamer geweest.
Hij mocht gaan.
Hij werd cru behandeld.
Want hij weet niet hoe hij thuis moet komen enzo.
Zn vader zal 'm toch wel op kunnen halen? Erg matig dat hij gaat.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hij is net naar de dagboekkamer geweest.
Hij mocht gaan.
Hij werd cru behandeld.
Want hij weet niet hoe hij thuis moet komen enzo.
hij heeft vast een portomonnee? Dat mag toch niet mee het huis in?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:17 schreef Timon223 het volgende:
[..]
er stopt vast een bus in Aalsmeer![]()
Ik ik ikke en de rest kan stikke.....Mo in a nutshellquote:Op donderdag 23 november 2006 19:08 schreef rooie3 het volgende:
Lekker Mo met je vingers aan het eten zitten.
En dan het niet nemen.
pcies, had dan gister gelijk gegaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zn vader zal 'm toch wel op kunnen halen? Erg matig dat hij gaat.
hij is vast gewend 'zwart' te rijdenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij heeft vast een portomonnee? Dat mag toch niet mee het huis in?
Vind het wel jammer.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:19 schreef berney het volgende:
[..]
pcies, had dan gister gelijk gegaan.
Ik ook. Heb liever dat sem weggaat. De hele tijd met een gezicht als een oorworm zitten is ook niet leuk voor de rest.quote:
Nee, een E10 die constant loopt te zeiken en zeuren dat ie zo onheus behandeld wordt, daar word je vrolijk van ....quote:Op donderdag 23 november 2006 19:23 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ook. Heb liever dat sem weggaat. De hele tijd met een gezicht als een oorworm zitten is ook niet leuk voor de rest.
Wil eigenlijk dat niemand weggaat.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:25 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, een E10 die constant loopt te zeiken en zeuren dat ie zo onheus behandeld wordt, daar word je vrolijk van ....
Plofkop heeft het toch echt aanzichzelf te danken hoor. Feit dat ie nu geconfronteerd wordt met zijn eigen daden en dat eigenlijk niet wil onderkennen veranderen daar niets aan
Die discussie ga ik niet aan. Is hier niet op zijn plek. Denk er dus heeeeel anders over dat Marcia haar aandeel daarin net zo groot was. misschien nog wel groter.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:25 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, een E10 die constant loopt te zeiken en zeuren dat ie zo onheus behandeld wordt, daar word je vrolijk van ....
Plofkop heeft het toch echt aanzichzelf te danken hoor. Feit dat ie nu geconfronteerd wordt met zijn eigen daden en dat eigenlijk niet wil onderkennen veranderen daar niets aan
Dat ben ik met je eens, zou heel lullig zijn als er een of 2 niet zouden blijven, doelstelling van BB was om met alle bewoners de finale te doen, maar ik vind het gedrag van E10 gewoon asosciaal....je doet het allemaal zonder dat je er eerder dan uit gaat.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk dat niemand weggaat.
Iedereen hoort er gewoon bij.
pcies ook semmi, hopelij trekt hij snel bij.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk dat niemand weggaat.
Iedereen hoort er gewoon bij.
Daar word je echt lekker geil van altijd.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:33 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen heeft bloemen gekregen
Schattig.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:33 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen heeft bloemen gekregen
Ja lief he.quote:
Wat zei ik je nou.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:36 schreef Kinga het volgende:
weer zo'n anti climax....
ws hebben zij en mams de helft al uitgegeven.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen heeft ook een kaart gekregen van Milica.......
Zou ze geld ruiken ?
Dat was al zo een week na haar exit.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen heeft ook een kaart gekregen van Milica.......
Zou ze geld ruiken ?
The harder they come, the harder they fall.......quote:Op donderdag 23 november 2006 19:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ik ikke en de rest kan stikke.....Mo in a nutshell
Maar zoals het nummer van Joe Jackson....
The higher they come, the harder they fall.......![]()
![]()
![]()
![]()
The message is the same....quote:Op donderdag 23 november 2006 19:42 schreef demins het volgende:
[..]
The harder they come, the harder they fall.......![]()
![]()
![]()
![]()
Voor eens en altijd moet het nu wel duidelijk zijn dat Milica gewoon niet knap is.quote:
streamgate gewoonquote:Op donderdag 23 november 2006 19:44 schreef berney het volgende:
Ik ook Kinga, welke server?
Yes!!!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
Milica gaat de boel opengooien, zegt ze.
yeeeaaaaaaaaaaaaah,quote:Op donderdag 23 november 2006 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
Weer van die loze woorden. Janine zou de laatste week toch ook de échte Janine naar buiten laten komen? Nou ik heb weinig verschil gezien met eerst hoor. Het is allemaal van die pretentieuze praat waar niemand wat aan heeft.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:48 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert weet het toch, is het credo van Milica.....
Ze zal waarschijnlijk direct dichtslaan als iemand een weerwoord geeft.....quote:Op donderdag 23 november 2006 19:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weer van die loze woorden. Janine zou de laatste week toch ook de échte Janine naar buiten laten komen? Nou ik heb weinig verschil gezien met eerst hoor. Het is allemaal van die pretentieuze praat waar niemand wat aan heeft.
Milicia is echt zo iemand die voor iedereen energie kost maar zelf niets teruggeeft.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze zal waarschijnlijk direct dichtslaan als iemand een weerwoord geeft.....![]()
Daar is hij nu de held.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:52 schreef berney het volgende:
Eerlijk gezegd valt me King Egbert vies tegen. bij de buren had hij meer praatjes.
Ik hoorde Etiënne ook zeggen dat Hummie hem nooit zou vergeten als bewoner.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Hummie heeft Etienne afgebekt....
Niet echt de eerste waar je gelijk aan zou denken..........quote:Op donderdag 23 november 2006 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
...letterlijk of figuurlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Hummie heeft Etienne afgebekt....
Ik heb het hem niet horen zeggen, alleen dat hij oudbewoner is, en dus weg kan gaan....quote:Op donderdag 23 november 2006 19:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik hoorde Etiënne ook zeggen dat Hummie hem nooit zou vergeten als bewoner.
Ze weten allemaal dat de TV hen kan maken en breken....quote:Op donderdag 23 november 2006 19:57 schreef arneaux het volgende:
Wat ik niet snap; waarom zijn die bewoners altijd helemaal flabbergasted als Hummie ze heeft toegesproken? Zijn ze niets gewend ofzo. Het valt me echt op dat veel bewoners echt niets kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |