Nog maar 23 uurquote:Op donderdag 23 november 2006 16:06 schreef Kinga het volgende:
Het wordt steeds erger.
SIRE moet haar gebruiken voor de reclamecampagne.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hilde: ''Yeeeeehhhhhhh *kuch kuch*''
Janine's beste vriendin is d'r moeder. Dat zeg al genoeg.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand goede vrienden wil worden met Janine. Dat mens is altijd zo gemaakt vrolijk en bemoeizuchtig en altijd aan het praten over haarzelf... lijkt me zeer vermoeiend om ernaast te zitten.
En nu ga ik even weg. Doei.
Janinequote:Op donderdag 23 november 2006 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
Wie ging er de DBK in ???
Iedereen zit in lounge zover ik het kan zien.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
Wie ging er de DBK in ???
Ze is wel close met Monique.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand goede vrienden wil worden met Janine. Dat mens is altijd zo gemaakt vrolijk en bemoeizuchtig en altijd aan het praten over haarzelf... lijkt me zeer vermoeiend om ernaast te zitten.
En nu ga ik even weg. Doei.
Idd, dat was hetquote:Op donderdag 23 november 2006 16:16 schreef tonja het volgende:
E10 wil de dbk in, maar ze doen niet open voor hem. Janine zei toen; ik ga zo wel even kijken of ik er wel in kom.
Dat is allemaal schijn! Volgens Egbert heeft ze de gemeenste dingen gezegd over Mo tijdens de liveshows.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ze is wel close met Monique.
Maar goed Janine is dan ook net als Monique 'ikke ikke ikke'.
gevalletje pot-ketel!quote:Op donderdag 23 november 2006 16:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is allemaal schijn! Volgens Egbert heeft ze de gemeenste dingen gezegd over Mo tijdens de liveshows.
En dat geloof ik, 100%!!!
OK, jammer dat Egbert dan nu z'n mond daarover houdt.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is allemaal schijn! Volgens Egbert heeft ze de gemeenste dingen gezegd over Mo tijdens de liveshows.
En dat geloof ik, 100%!!!
tja Egbert is te druk zichzelf de held van het verhaal te maken met zijn verongelijkte kutverhaaltjes dag en nacht....en dat terwijl het maar een domme kale kutalcoholist is, die in dronken toestand zijn klauwen niet af kan houden van dronken slapende vrouwen!quote:Op donderdag 23 november 2006 16:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
OK, jammer dat Egbert dan nu z'n mond daarover houdt.![]()
Inderdaad, maar toch knap dat hij het dan tot halfgod schopt op VOL.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja Egbert is te druk zichzelf de held van het verhaal te maken met zijn verongelijkte kutverhaaltjes dag en nacht....en dat terwijl het maar een domme kale kutalcoholist is, die in dronken toestand zijn klauwen niet af kan houden van dronken slapende vrouwen!![]()
sorry maar .....quote:Op donderdag 23 november 2006 16:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toch knap dat hij het dan tot halfgod schopt op VOL.![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Janine's beste vriendin is d'r moeder. Dat zeg al genoeg.
leuk voor de volgende bb die er niet komt: 6 stelletjes erin die allemaal exen zijn van elkaarquote:Op donderdag 23 november 2006 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]dat zei mijn ex ook altijd.
Ex![]()
![]()
![]()
![]()
een wattteh?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef Day het volgende:
Is dit een WO?
Waarom eigenlijk? Het is maandag toch afgelopen?
ter afsluiting denk ikquote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef Day het volgende:
Is dit een WO?
Sex met je ex is wel goedquote:Op donderdag 23 november 2006 16:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
leuk voor de volgende bb die er niet komt: 6 stelletjes erin die allemaal exen zijn van elkaar
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef Day het volgende:
Is dit een WO?
Nee Dayquote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef Day het volgende:
Is dit een WO?
Haha, ja dat dacht ik voorheen eerst ook toen ik die afkorting zagquote:
Jawel, vrijetijdskundequote:Op donderdag 23 november 2006 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee Day![]()
Dit is geen wetenschappelijk onderwijs![]()
Geen Drs. Sabrina![]()
Was het maar waar....quote:Op donderdag 23 november 2006 16:11 schreef Kinga het volgende:
Is Milica er?!
Niet zo moelijk, daar posten alleen maar zwakkelingen (ik houd het netjes)quote:Op donderdag 23 november 2006 16:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toch knap dat hij het dan tot halfgod schopt op VOL.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |