Verkiezingspunten...quote:Lagere belastingen
-16 miljard belastingverlaging, dus koopkracht fors hoger voor iedereen
-fors minder geld naar Brussel, ontwikkelingshulp, bureaucraten en subsidies
-kwartje van Kok teruggeven, hypotheekrente-aftrek blijft
Betere scholen
-veel meer onderwijzers en leraren
-kleine klassen, kleine scholen
-veilige scholen, invoering tuchtscholen
-VMBO afschaffen, de ambachtsschool terug
Immigratiestop voor niet-westerse allochtonen
-geen dubbele nationaliteit
-verbied de burka
-geen hoofddoekjes voor ambtenaren, zeker niet voor de klas
-sluit radicale moskeeën, geen nieuwe moskeeën en islamitische scholen
Fatsoen moet terug
-veel meer politie op straat
-fors strengere straffen, invoering minimumstraffen
-straatterroristen het land uit
-heropvoedingskampen
Een hart voor iedereen
-vier procent koopkrachtwinst voor AOW’ers
-meer handen aan het bed, fatsoenlijke zorg!
-meer geld naar verpleeghuiszorg
-afschaffen no-claim ziektekostenverzekering
Auto’s moeten weer rijden
-meer wegen, bredere wegen
-geen tolheffing, geen rekeningrijden
-maximumsnelheid hoger
Brussel
-de macht terug naar Nederland
-fors minder geld naar Brussel
-geen nieuwe landen in de EU, zeker Turkije niet
Stop de dierenmishandeling
-minimumgevangenisstraffen voor dierenmishandeling
-oprichting dierenpolitie, speciaal alarmnummer voor dieren: 113
quote:
Sja ben het met bijna alles oneens.quote:
Het was toch tijdelijk?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:06 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Jeetje het kartje van Kok, heeft ie het daar nou nog steeds over.![]()
Ik denk niet dat zijn oplossingen bijdragen aan de problemen met de ***marokkanen.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:07 schreef Oksel het volgende:
Achja, ik ben benieuwd. Het is jammer dat Fortuyn dood is, dat was pas een grap geweest. Ik hoop dat hij eens wat doet aan al die ***marokkanen.
If it sounds to good to be true, well, it probably is. Waar haalt hij al het geld vandaan om te hervormen? Zijn verkiezingsprogramma is niet eens getoetst door het CPBquote:Op donderdag 23 november 2006 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
Iedereen in de politiek lult over Wilders als over Fortuyn, maar blijkbaar is er toch een enorme behoefte aan dit soort oplossingen, getuige de 9 zetels?
Gaan we links weer overal de schuld van geven?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ik acht de SP-stemmers schuldig aan deze belachelijke uitslag. Marijnessen is inderdaad net Fortuyn, lijkt het wel.
Daar gaat het niet om, het is een signaal van de kiezer.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
If it sounds to good to be true, well, it probably is. Waar haalt hij al het geld vandaan om te hervormen? Zijn verkiezingsprogramma is niet eens getoetst door het CPB![]()
Wel alle mensen die ineens van Fortuyn naar SP zijn overgestapt. Uit het feit dat ze überhaupt op Fortuyn gestemd hebben blijkt al wel hoe dom ze zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaan we links weer overal de schuld van geven?![]()
Naar mijn neming geven ze hiermee het signaal af, dat het hen niet gaat om democratie, mensenrechten of wat dan ook maar ze gewoon geen moslims willen.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is een signaal van de kiezer.
Ik ben trouwens geen PvdV stemmer.
ondemocratisch, leg dat eens uit, want ik vind het nogal belachelijk klinkenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Een zwarte dag voor de maatschappij. En laat zien dat er ook aardig wat Nederlanders ondemocratische gedachten hebben. Maar goed om te weten een gewaarschuwd mens telt voor twee!
het onnodig extra verbrassen van belastinggeld voor beveiliging, wat veel beter besteed had kunnen worden dan aan het oplossen van de problemen die de aggresieve schreeuwerd aankaartquote:Op donderdag 23 november 2006 16:07 schreef tlepel het volgende:
ik heb zelf niet op hem gestemd maar wat hij heeft doorgemaakt met de bedreigingen tegen hem en daardoor het moeten verblijven in een bajes met beveiliging nu nog daardoor ieder moment mensen om je heen te moeten hebben ,geen prive meer gun ik het hem wel.
grappig, respect moet je namelijk verdienen.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Erg. Teneerst zijn die verkiezings punten onmogelijk haal baar (zo niet volslagen idioot) En dat veel mensen vooral op hem gestemt hebben omdat hij zo anti moslims is. De middelde moslim heeft meer respect voor anderen dan Geertje ooit zal hebben.
Daar ben ik wel bang voor ja,quote:Op donderdag 23 november 2006 16:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Naar mijn neming geven ze hiermee het signaal af, dat het hen niet gaat om democratie, mensenrechten of wat dan ook maar ze gewoon geen moslims willen.
Wat denk jij?
En moslims verdienen het niet?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:22 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
grappig, respect moet je namelijk verdienen.
uitgesproken op 1 onderwerp,quote:Op donderdag 23 november 2006 16:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar ben ik wel bang voor ja,
Duidelijk is wel dat de uitgesproken partijen ruim gewonnen hebben.
Of de economiequote:Op donderdag 23 november 2006 16:24 schreef BoukeF het volgende:
[..]
uitgesproken op 1 onderwerp,
dat bv het onderwijs 1 grote puinhoop wordt blijkt niet van belang te zijn
Hoe kom jij aan die ''wijsheid''?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel alle mensen die ineens van Fortuyn naar SP zijn overgestapt. Uit het feit dat ze überhaupt op Fortuyn gestemd hebben blijkt al wel hoe dom ze zijn.
vandaar de bijvoorbeeldquote:
Kijk, als iedereen voor het kiezen alle programma's zou lezen en allemaal hoogopgeleid zou zijn, zouden de uitslagen significant anders zijn, dat snap ik ook. Zo werkt het helaas niet in de praktijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:24 schreef BoukeF het volgende:
[..]
uitgesproken op 1 onderwerp,
dat bv het onderwijs 1 grote puinhoop wordt blijkt niet van belang te zijn
Een gegrond vermoeden. Lijst Fortuyn verliest 8 zetels, en de SP wint er een hoop.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die ''wijsheid''?
Welke punten zijn goed? Dat hij wil dat er geen niet-westerse mensen meer worden toegelaten in Nederland? Dat hij niet wil dat er nog moskeeen gebouwd worden in Nederland? Of bedoel je andere standpunten?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:26 schreef longinus het volgende:
Hij heeft goede ideeën maar het komt een beetje rot zijn strot uit, en net zo als alle partijen heeft hij goede en slechte punten.
ehh, Lijst Fortyun verliest er 8, wilders wint er 9....quote:Op donderdag 23 november 2006 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een gegrond vermoeden. Lijst Fortuyn verliest 8 zetels, en de SP wint er een hoop.
En natuurlijk omdat Marijnessen net zo'n soort figuur is.
Die 9 komen gewoon bij VVD, D66 en CDA vandaan. En vooruit, ook eentje bij Fortuyn.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ehh, Lijst Fortyun verliest er 8, wilders wint er 9....
![]()
Ik kan mijn gedachte niet onderbouwen met cijfers maar ik denk niet dat veel D66-stemmers nu Wilders hebben gestemd eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 23 november 2006 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die 9 komen gewoon bij VVD, D66 en CDA vandaan. En vooruit, ook eentje bij Fortuyn.
Wat dan wel? SP?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik kan mijn gedachte niet onderbouwen met cijfers maar ik denk niet dat veel D66-stemmers nu Wilders hebben gestemd eerlijk gezegd...
De stemmen van de SP komen bij de PVDA, GL, CDA en een paar 8% van het oude LPF. dat zeiden ze gister bij het verkiezingsprogramma bij de NOS..quote:Op donderdag 23 november 2006 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die 9 komen gewoon bij VVD, D66 en CDA vandaan. En vooruit, ook eentje bij Fortuyn.
Dat denk ik wel ja. Cda misschien nogquote:
En dat is best veel.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De stemmen van de SP komen bij de PVDA, GL, CDA en een paar 8% van het oude LPF.
Op zich klinken die punten prachtig. Een heleboel van alle belangrijke punten bij elkaar gehaald. Een aantal punten waar het CDA mee schermt, een aantal van de VVD, een aantal van de PvdA en een aantal van de SP.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |