quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef Houniet het volgende:
Fok!kers deze cd al gedownload gekocht
VA_-_Hardstyle_the_Ultimate_Collection_Best_of_2006-3CD-2006
3cd's
H/H/H DJ Database!quote:Als dit iets teveel van het goede is haal ik het weg![]()
Wel leuk van ebeatz geleend
![]()
Ik heb het maar weggehaald![]()
Volgens mij zit er ook wat hardcore tussenquote:Op maandag 4 december 2006 00:43 schreef Tomhoog het volgende:
![]()
scott brown - how else can i say
rocco - street knowlegde
dj promo - up yours
dj Isaac - bad dreams
endymion - payback
![]()
zo een leuk klein lijstje
![]()
die german edit van zany is ook tof ja, ik had de engelse al maar duits is leuker![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ook wat hardcore tussen![]()
linkje van de winkel waar je hem gekocht hebt?quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef Houniet het volgende:
Fok!kers deze cd al gedownload gekocht
VA_-_Hardstyle_the_Ultimate_Collection_Best_of_2006-3CD-2006
3cd's
Iemand een idee?quote:Naast life-stylez en dit weekend wel erg spannend entertainment, heeft jouw Megaclub met de Mega Nite ook dit keer weer een Top Gastdj te bieden.
Hij wordt zaterdag overgevlogen naar Duitsland en is hij één van de pioniers in Hardstyle en heeft nu al legendarische hits op zijn naam staan. Allen met name afkomstig van zijn label dat gekenmerkt worden door een Griekse letter
Ergens op deze website kun je nog meer hints vinden...
Mentale waanzin achter de draaitafels deze zaterdag in ZAK!!
Ze spreken over een enkelvoud......maar ja, kan ook een instinker zijnquote:Op maandag 4 december 2006 23:42 schreef De_Ananas het volgende:
Alpha Twins?
het gaat dus om een label dat gekenmerkt wordt door een Griekse letter, en het is ook "zijn" label, had zelf als 1e ingeving dat het Zany zou zijnquote:Naast life-stylez en dit weekend wel erg spannend entertainment, heeft jouw Megaclub met de Mega Nite ook dit keer weer een Top Gastdj te bieden.
Hij wordt zaterdag overgevlogen naar Duitsland en is hij één van de pioniers in Hardstyle en heeft nu al legendarische hits op zijn naam staan. Allen met name afkomstig van zijn label dat gekenmerkt worden door een Griekse letter
Ergens op deze website kun je nog meer hints vinden...
Mentale waanzin achter de draaitafels deze zaterdag in ZAK!!
Dit misschien?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik kan zo niemand anders bedenken, qua topDJ's, die EN zijn eigen label heeft (dat ook nog eens wordt gekenmerkt door een Griekse letter) EN een pionier in Hardstyle is EN legendarische hits op zijn naam heeft staan...
de enige die dan nog een beetje in aanmerking komt, naast Zany dan, is Technoboy, maar dan zie ik de link met zijn eigen label+Griekse letter weer niet
Hehe, daar zat ik ook al op te googlenquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dit misschien?
http://partyflock.nl/label/9.html
Ervaring komt met de jarenquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hehe, daar zat ik ook al op te googlen.
Hij een pionier in de hardstyle?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:20 schreef scarefreak het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen:
http://partyflock.nl/artist/536.html
Griekse Y
iddquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij een pionier in de hardstyle?![]()
Het ging om het label eh.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan hier niet op Partyflock, maar als ik bij Google "partyflock artiest 536" intyp, kom ik uit op DuMonde, dus ik vraag me af waar die Griekse Y dan vandaan haalt
[..]
idd
Oi, het was niet mijn opmerkingquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
sorry, mijn fout, was dat van dat label ff vergetenmaar is er dan helemaal geen ander label wat gekenmerkt wordt door een Griekse letter???
enne ijsmeis, welke artiesten die Hardstyle-pionier zijn en legendarische hits hebben zitten er bij Y2K dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |