quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja het jammere van Aiming 4 ur brain is dat in de uiteindelijke versie een stukje nederlands zit. Dus Can you feel it hoorde je in de promo versies, en "dat voel je meteen" op de vinyl... Wel behoorlijk jammer vind ik dan..
Scantraxx Rootz is ook meesterlijk! En er zwerft ook op internet een goede promo versie van End of my Existence rond (heb 'm namelijk al)
Was trouwens laatst bij The Prophet in de Peppermill in Heerlen en toen draaide die ook weer een nieuwe van Headhunterz maar dan met 1 of 2 regeltjes tekst van Coolio's Gangsta's Paradise. Weet alleen de naam niet van die plaat?![]()
ik dacht toch echt dat hij Gangstah's Attitude heette, kameraad heeft hem namelijk al, en daar komen die vocals ook in voorquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor als je het nog wilt weten: Fear No Evil.![]()
Ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik dacht toch echt dat hij Gangstah's Attitude heette, kameraad heeft hem namelijk al, en daar komen die vocals ook in voorheb namelijk nog nooit van HH plaat gehoord die Fear No Evil heet, andere nieuwe van HH heet Reloaded
ken trouwens nog wel ander nummer waarin die vocals voorkomen, Fresh Paradise van Neh'kron (huis DJ van Empire New York in Hengelo OV...)
quote:this is: headhunterz - fear no evil, reloaded is better....
quote:oh and btw THIS IS NOT RELOADED
I guess this is a newer song from the headhunterz but its NOT RELOADED.
quote:This is NOT Reloaded.. I heard that track last saturday @ Qlubtempo and it's very diffrent form this one, that more sounds like Fear no Evil..
To bad it's not so good quality, but thanks anyway, Headhunterz ROCK !!!!!
quote:the tracklist is incorrect!!!!
the real name of this song is: fear no evil
believe wathever you want, but just listen to the text.....
waar kunnen we dat beluisteren?quote:Op maandag 27 november 2006 13:26 schreef renz0r het volgende:
GVD die liveset van de Alphatwins van Qbase 2006 blijft echt de geilste van dit jaar tot nu toe
Om mezelf maar te quotenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:55 schreef RemcoW85 het volgende:
[afbeelding]
Heb die maar gekocht om te beginnen.. Dit is gewoon met Traktor DJ en die controller mixen.. Met de muis is ook niet te doen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:09 schreef RemcoW85 het volgende:
Als jij naar een set van 2 uur wil luisteren kan dat wel ja...... En tis ook een soort LIVE, dus verwacht niet dat alles goed is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |