quote:Op woensdag 6 december 2006 18:32 schreef ArendBarend het volgende:
allemaal lelijke mensen hiersorry, tvp
okquote:Op woensdag 6 december 2006 19:04 schreef saaw het volgende:
ArendBarend als je niet van plan bent ontopic te reageren hoef je helemaal niet te reageren hier
Je bent 19?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:49 schreef PauperPanda het volgende:
Enigzins verouderd wellicht, doch on-topic.
[afbeelding]
[afbeelding]
(Waarom het van zulke baggerkwaliteit is weet ik ook niet, nee. En ja, ik was destijds vrij gezet, in tegenstelling tot heden ten dage.)
Naast die kind? je bent toch geen buitenlander?quote:Op donderdag 7 december 2006 04:45 schreef PPAUL het volgende:
bin laden slaapt naast die kind!
Enigzins verouderd wellicht, doch on-topic.quote:
Je hoeft hier niet geagiteerd te reageren omdat je lelijk bent!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:59 schreef bokkiej het volgende:
waarom zegt 80% van de mensen die posten negatieve onzin bij hun foto
om maar een complimentje te krijgen.
Trieste lui
en nog allemaal lelijk ook
OMGquote:Op donderdag 7 december 2006 18:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[afbeelding]
ik met de drieling![]()
WTF, geef die dreieling mijn msn isquote:Op donderdag 7 december 2006 18:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[afbeelding]
ik met de drieling![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[afbeelding]
ik met de drieling![]()
Het mijne mag je ook meteen aan die meiden geven!!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:33 schreef Agorias het volgende:
[..]
WTF, geef die dreieling mijn msn is
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[afbeelding]
ik met de drieling![]()
zum kotzen jaquote:Op woensdag 6 december 2006 18:32 schreef ArendBarend het volgende:
allemaal lelijke mensen hiersorry, tvp
mag ik dit doorlinken naar de breezahtopique?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[afbeelding]
ik met de drieling![]()
ik ben ook 15, tof.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:59 schreef Frederiqueske het volgende:
lol jullie lijken wel aasgieren man hoe jullie hier bovenop duiken, zij zijn 15 btwwhehe
De 3 linkse dus.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:06 schreef Chronicle het volgende:
Zijn ze alledrie 15?
Female Terminator gespot!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef Frederiqueske het volgende:
heej ik mag een nieuwe openen![]()
ff lapo opnieuw
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 08:15 schreef Syytön het volgende:
[..]
Naast die kind? je bent toch geen buitenlander?![]()
Zal ik nog even een foto van je posten hier?
heel aardig maar hij is te groot om als avatar te gebruiken kreeg ik als meldingquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Offtopic, maar hier een nieuwe avatar voor Frederiqueske, omdat die low-quality me irriteert![]()
.
ohh dan zou ik ze wel een beurt gevenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:59 schreef Frederiqueske het volgende:
lol jullie lijken wel aasgieren man hoe jullie hier bovenop duiken, zij zijn 15 btwwhehe
Webicon.quote:Op vrijdag 8 december 2006 06:40 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
heel aardig maar hij is te groot om als avatar te gebruiken kreeg ik als melding
ok zoals ik nu gedaan heb dus,, maar ik vind het niet zo mooi eigenlijk hehequote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ok zoals ik nu gedaan heb dus,, maar ik vind het niet zo mooi eigenlijk hehe![]()
en om ontopic te blijven maar eens een keer een bewerkte foto![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |