mooiquote:Op donderdag 23 november 2006 11:44 schreef Sitethief het volgende:
Ik weiger dus gewoon de sfeer in dit topic te laten verpesten door politieke spelletjes...............
Soms is het best fijn ff te trekken hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 11:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mooi
ik ook
je moet er niet zo zwaar aan trekken joh
Waaraan?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mooi
ik ook
je moet er niet zo zwaar aan trekken joh
Dat voert tot complicaties, spaanse kraag enzo,quote:Op donderdag 23 november 2006 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Soms is het best fijn ff te trekken hoor![]()
maar, zwaar trekken, okay, daar zit wat in![]()
![]()
Ik las het,quote:Op donderdag 23 november 2006 11:48 schreef het_fokschaap het volgende:
nou, vooruit...wat luchtigers
Groep kalkoenen vlucht voor Thanksgiving
Oh. Ja sorry houdt mensen toch bezigquote:Op donderdag 23 november 2006 11:48 schreef Sitethief het volgende:
Waaraan?
Ik wil gewoon een topic lang geen politiek meer zien...............
Ik wil mensen zien,, geen kleurtjes, ik wil over alles praten behalve politiek.
Weet ik, maar het zet ook iedereen op scherp, en ik wil best discussieren over politiek hoor, maar dan niet in een topic waarvan ik vind dat gezelligheid belangrijk is,quote:Op donderdag 23 november 2006 11:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh. Ja sorry houdt mensen toch bezig
ik stem op de Partij voor de Eeuwige Gezelligheidquote:Op donderdag 23 november 2006 11:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh. Ja sorry houdt mensen toch bezig
Zullen we John de Mol gijzelen,quote:Op donderdag 23 november 2006 11:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik stem op de Partij voor de Eeuwige Gezelligheid
maar ja, daar is wel geld voor nodig![]()
Sfeer verpesten? Volgens mij is de sfeer prima.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:54 schreef Sitethief het volgende:
Weet ik, maar het zet ook iedereen op scherp, en ik wil best discussieren over politiek hoor, maar dan niet in een topic waarvan ik vind dat gezelligheid belangrijk is,.
Kweenie of je me snapt, maar het kan de sfeer nogal verpesten...
Mjah, ik proefde iets anders, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sfeer verpesten? Volgens mij is de sfeer prima.
Welke politieke spelletjes?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:44 schreef Sitethief het volgende:
Ik weiger dus gewoon de sfeer in dit topic te laten verpesten door politieke spelletjes...............
Dat denk ik welquote:Op donderdag 23 november 2006 11:59 schreef Sitethief het volgende:
Mjah, ik proefde iets anders, maar dat kan aan mij liggen.
Stalin-knuffelaarquote:Op donderdag 23 november 2006 11:59 schreef Geartsjuh het volgende:
Welke politieke spelletjes?Volgens mij hebben we onderling totaal geen moeite met elkaars politieke voorkeur. Ik iig niet hoor.
Neuh, maar hoe zeg ik dit, ik proefde toch ee tweedeling in dit topic. Maar goed, ik zal wel weer de verkeerde smaakpappillen gebuiken,quote:Op donderdag 23 november 2006 11:59 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Welke politieke spelletjes?Volgens mij hebben we onderling totaal geen moeite met elkaars politieke voorkeur. Ik iig niet hoor.
Moi excusezquote:
Stalinquote:
een tweedeling maar ?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neuh, maar hoe zeg ik dit, ik proefde toch ee tweedeling in dit topic. [..]
we spreken jou nog wel over een paar jaar als je die geambieerde hoge- of managementfunctie te pakken hebtquote:
en je krijgt er wat de SP betreft nog 10% bij. Want je hebt het zo moeilijk. Nooit eens een extraatje, geen geld voor een eigen huis...laat staan voor een magere internet aansluiting.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:05 schreef Sitethief het volgende:ik leef van jullie belastingscenten
Zo even de boel op scherp zetten,.
Surequote:Op donderdag 23 november 2006 12:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we spreken jou nog wel over een paar jaar als je die geambieerde hoge- of managementfunctie te pakken hebt
Ik vang Wajong, Stufi, en PGB.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en je krijgt er wat de SP betreft nog 10% bij. Want je hebt het zo moeilijk. Nooit eens een extraatje, geen geld voor een eigen huis...laat staan voor een magere internet aansluiting.
ik werk en krijg alleen salarisquote:Op donderdag 23 november 2006 12:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik vang Wajong, Stufi, en PGB.
Nog gefeliciteerd man.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik werk en krijg alleen salaris
Even nuanceren hoor, PGB ontvang ik in natura tegenwoordig, ik woon namelijk in een beschermde woonvorm met begleiding op afstand. Sinds kort. Ik ben 70%-100% afgekeurd (hoewel ik later wel graag wil werken, maar als ik zie hoe de problemen op mijn stage zijn...) en daarvoor ontvang ik Wajong...quote:Op donderdag 23 november 2006 12:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik werk en krijg alleen salaris
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dankje
nu weg oor werk
centjes verdienen
Jij bent niet linx?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind politiek best een leuk onderwerp om te bespreken en ik vind toch nog steeds iedereen lief, ook al stemmen ze links
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind politiek best een leuk onderwerp om te bespreken en ik vind toch nog steeds iedereen lief, ook al stemmen ze rechts
Nope, sorryquote:
Komt goedquote:Op donderdag 23 november 2006 12:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nope, sorry
Ik ben heel erg voor zelfredzaamheid en zelfstandigheid en dat is iets dat links de mensen wil ontnemen.
De Sinterklaas Partij?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Komt goed
Je bent dus erg voor individualisering?
Ik ook hoor, maar ik zie SP etc niet als en belemmering
Niet zozeer individualisering, maar vooral dat mensen het eerst echt heel ernstig zelf proberen voor ze hun hand op gana houden. Ik heb dat ook altijd gedaan en ik ben er zeker niet slechter van geworden (en dat bedoel ik niet financieelquote:Op donderdag 23 november 2006 12:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Komt goed
Je bent dus erg voor individualisering?
Ik ook hoor, maar ik zie SP etc niet als en belemmering
Ik snap je wel, ik heb ook liever dat we de behoeftige eerder een hengel geven dan een vis, maar als de armoede in NL werkelijk is gestegen onder een CDA-VVD kabinet, dan mag wat mij betreft wel een socialer opvolger komen, ik geloof dat jij er hard voor hebt gewerkt voor wat je hebt bereikt, absoluut, maar blijkbaar is er toch vraag naar in NLquote:Op donderdag 23 november 2006 12:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet zozeer individualisering, maar vooral dat mensen het eerst echt heel ernstig zelf proberen voor ze hun hand op gana houden. Ik heb dat ook altijd gedaan en ik ben er zeker niet slechter van geworden (en dat bedoel ik niet financieel).
Er is net zoveel mis met strooien als met graaien...quote:Op donderdag 23 november 2006 12:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is er mis met strooien?![]()
Niets dusquote:Op donderdag 23 november 2006 12:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er is met zoveel mis met strooien als met graaien...
Als er ergens iets te graaien is, is het wel in Nederlandquote:Op donderdag 23 november 2006 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als je niets te graaien hebt![]()
![]()
Verbaast me niksquote:Op donderdag 23 november 2006 12:05 schreef Sitethief het volgende:ik leef van jullie belastingscenten
Zo even de boel op scherp zetten,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |