dat komt hier wel meer voorquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:12 schreef hicham het volgende:
Je vat 'm niet helemaal volgens mij.
-XX- is een geval apartquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat komt hier wel meer voor![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Luister vriend, ik vind je een aardige gozer, maarreuuh... don't push your luck [afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee dat is de beste optie om dingen uitgelegd te krijgen![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAA nee want bazzie zei ....
Hahaaaaa tuurlijk maak ik een grapje![]()
![]()
![]()
HAHA HET WAS NIET GRAPPIG HE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:42 schreef worldpimber het volgende:
Maar toch bedankt dat je meldde dat ik hem net iets te laat ben verloren![]()
De snelheidsbeleving is compleet anders met dit frame/vering/banden/remmen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:32 schreef Rib-i het volgende:
Zelfs een beetje stampen zal met de XJ niet lukkenMischien snelwandelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:12 schreef hicham het volgende:
Je vat 'm niet helemaal volgens mij. Als ik een alleenwonende buurman had die regelmatig in z'n tuin rare poses aanneemt voor de camera, dan zou ik de kinderen daar ver uit de buurt laten spelen![]()
Motor Freak.. dat snapt iedereen toch?quote:Wij hebben er tenminste nog een context bij, de buren niet![]()
![]()
Maar de buurman had laatst ook gezien dat ik -in verband met het grote verschil in maatvoering- foto's van het oliefilter van de Stratus maakte..![]()
Zonder dat hij wist dat ik een auto had.. dat kwam veel later..
.. dus je kan wel gelijk hebben dat meer mensen het zien dan ik denk.![]()
Jaren geleden rapporteerde een andere buurvrouw naar mijn ex dat ik foto's van het huis gemaakt had .. en gelijk de roddel erbij dat ik hem ging verkopen.![]()
Terug naar de bewuste buur.......wel grappig dat ze dachten dat het een lease bak was.
De buurjongen had al 2 dagen voordat ik hem sprak heel enthousiast aan zijn pappa gerapporteerd dat ik een geweldige nieuwe auto van de zaak had.![]()
Verbazing alom![]()
![]()
![]()
![]()
toen ik vertelde dat ik de eigenaar ben.
De buurman weken daarna nog steeds... ik kan maar niet geloven dat die auto van jou is..
![]()
..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:56 schreef 4x2 het volgende:
En de Viffer doet het weer prima.
Voor nop
Is'goe..quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De snelheidsbeleving is compleet anders met dit frame/vering/banden/remmen.![]()
Ik vind het alleen vervelend als vrachtwagens voorbijkomen omdat ik het aantal toeren in de perken houdt.![]()
De nieuwe Aprilia's hebben 7 versnellingen.. met deze setup heb ik er wel 8 nodig.![]()
2 tandjes meer voor doet wonderen denk ik.Rij ik hem de teller uit.
Jij rijdt 'm de teller uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn ook allemaal hetzelfdequote:[..]
Jaren geleden rapporteerde een andere buurvrouw naar mijn ex dat ik foto's van het huis gemaakt had .. en gelijk de roddel erbij dat ik hem ging verkopen.![]()
Terug naar de bewuste buur.......wel grappig dat ze dachten dat het een lease bak was.
De buurjongen had al 2 dagen voordat ik hem sprak heel enthousiast aan zijn pappa gerapporteerd dat ik een geweldige nieuwe auto van de zaak had.![]()
Verbazing alom![]()
![]()
![]()
![]()
toen ik vertelde dat ik de eigenaar ben.
De buurman weken daarna nog steeds... ik kan maar niet geloven dat die auto van jou is..
![]()
..........
maar toch weer uniek
![]()
En bij een doordraaier op de terugweg naar huis zat ik nog steeds te "vloeken"@auto's die daar niet doorreden. Ik was alleen net wel voor de bocht door een vrachtwagen ingehaald.quote:
Wat hetzelfde.. de criminele typetjes?quote:Ze zijn ook allemaal hetzelfdemaar toch weer uniek
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd in een bocht ingehaald vandaag... Ik durf echt niet door te rijden als het asfalt wat nattig isquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En bij een doordraaier op de terugweg naar huis zat ik nog steeds te "vloeken"@auto's die daar niet doorreden. Ik was alleen net wel voor de bocht door een vrachtwagen ingehaald.![]()
quote:[..]
Wat hetzelfde.. de criminele typetjes?buren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dacht jij, ik wist het antwoord zonder na te denken!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wel een dame die zeer aangenaam op het oog isMaarre jij doet dat beter bedoel je?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat dacht jij, ik wist het antwoord zonder na te denken!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat dacht jij, ik wist het antwoord zonder na te denken!
Daar ben je goed in he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dan ben je echt een fucking lijer johquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind het alleen vervelend als vrachtwagens voorbijkomen omdat ik het aantal toeren in de perken houdt.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:57 schreef hicham het volgende:
Luister vriend, ik vind je een aardige gozer, maarreuuh... don't push your luck [afbeelding]
Ik was ook verbaasd van je te horen dat je nog niet was bekeerde tot het PilotPowerismequote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef Rib-i het volgende:
Ik werd in een bocht ingehaald vandaag... Ik durf echt niet door te rijden als het asfalt wat nattig is![]()
![]()
Missen zijn vaak helemaal niet mooi, echt kansloos joh. Dat wijf kan beter van een flatgebouw springen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef BazzieK het volgende:
Wel een dame die zeer aangenaam op het oog is![]()
Pilot Powers staan bij ons bekend als banden die te snel sneller oprullen en dan kleefkracht verliestquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:27 schreef worldpimber het volgende:
Ik was ook verbaasd van je te horen dat je nog niet was bekeerde tot het PilotPowerismeJij als motorkenner moet het iig toch echt even geprobeerd hebben. Topbanden
![]()
Achter het raam en het geld overmaken aan Worldpimberquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Missen zijn vaak helemaal niet mooi, echt kansloos joh. Dat wijf kan beter van een flatgebouw springen.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:34 schreef Rib-i het volgende:
Pilot Powers staan bij ons bekend als banden die te snel sneller oprullen en dan kleefkracht verliest![]()
De eerstvolgende keer gaan er mischien MPP's onder. Ligt eraan wanneer ik het moet vervangen![]()
Ik zal het doorlezen. Een andere test van dit jaar gaf de BT14 als winnaar aanquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Laat je nie gekmake joh![]()
Desnoods neem je 2CT's
Tuurlijk is de band misschien nu gehypedmaar volgens mij is het echt een van de beste compromissen tussen sportief rijgedrag en lange levensduur. Echt, als de wereld zou vergaan en iedereen zou sterven, terwijl jij als enige overblijft met een verdorde planeet is het enige wat je nodig hebt volgens mij Pilot Powers om deze tijd te kunnen doorstaan.
http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=review&id=3693
Is de account van Pimber gekraakt door Rietvaerder.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:
Echt, als de wereld zou vergaan en iedereen zou sterven, terwijl jij als enige overblijft met een verdorde planeet is het enige wat je nodig hebt volgens mij Pilot Powers om deze tijd te kunnen doorstaan.
Beetje onzin. Rullen sneller in vergelijking met Pilot Roads ja.. toerband.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:34 schreef Rib-i het volgende:
Pilot Powers staan bij ons bekend als banden die te snel sneller oprullen en dan kleefkracht verliest![]()
De eerstvolgende keer gaan er mischien MPP's onder. Ligt eraan wanneer ik het moet vervangen![]()
Die rullen dan nog sneller door de zachtere (dual compound) zijkant.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:41 schreef worldpimber het volgende:
Laat je nie gekmake joh![]()
Desnoods neem je 2CT's
MPP is vanaf de introductie altijd al de beste van wat ik gezien heb.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:46 schreef Rib-i het volgende:
Ik zal het doorlezen. Een andere test van dit jaar gaf de BT14 als winnaar aan
BT14's zijn niet geschikt voor jou simpelweg omdat ze kenkerhard slijten of plat worden. Het gaan niet alleen om kleefkrachtquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:46 schreef Rib-i het volgende:
Ik zal het doorlezen. Een andere test van dit jaar gaf de BT14 als winnaar aan
Stop bullying mequote:Op vrijdag 24 november 2006 20:47 schreef Worldbeater het volgende:
Is de account van Pimber gekraakt door Rietvaerder.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef Rib-i het volgende:
Zo heb ik ooit iemand aan de deur gehad ..
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:27 schreef worldpimber het volgende:
Dan ben je echt een fucking lijer joh![]()
Alleen omdat je niet boven de 4.500 rpm wil komen
![]()
Welke specifiek?quote:En de rest van je verhalen weer:![]()
![]()
![]()
Ervaren circuitrijders waar ik weleens mee babbel hebben liever Bridgestones omdat ze beter plakken. Begrijp me goed, het zijn persoonlijke voorkeuren. Ik als n00biestroll moet het allemaal nog zelf ervarenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje onzin. Rullen sneller in vergelijking met Pilot Roads ja.. toerband.![]()
En wat is bij ons?
quote:fastfreak schreef op 4-7-2006 om 00:41...
leuke spielerei mannen!! ,ook geinig dat je het voorelkaar krijgt om e.a. te organiseren
Wel vreemd dat de uitkomst heeeel anders is als bij gerenommeerde (vak)bladen![]()
Ik twijfel niet aan de objectiviteit ....maar wel aan de rest ...:?
Ik ga wel af op de echte testers!
veel lol bij de volgende test
Tja, wie zal het zeggen. Mijn ervaring is in ieder geval dat ik met dit weer snel vierkante krijg en als ze koud zijn niet echt veel grip in bochten hebquote:
[..]
MPP is vanaf de introductie altijd al de beste van wat ik gezien heb.
BT14 is een beetje een generatie terug zeg maar.![]()
Wordt aanbevolen door motordealers uit concurentie overweging.
Powers staan meer onder prijsdruk.![]()
Nog nooit eerder gehoord.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:59 schreef Rib-i het volgende:
Ervaren circuitrijders waar ik weleens mee babbel hebben liever Bridgestones omdat ze beter plakken. Begrijp me goed, het zijn persoonlijke voorkeuren. Ik als n00biestroll moet het allemaal nog zelf ervaren![]()
MPP will make your life easier.quote:Tja, wie zal het zeggen. Mijn ervaring is in ieder geval dat ik met dit weer snel vierkante krijg en als ze koud zijn niet echt veel grip in bochten heb![]()
* Rib-i is zo fanatiek om te kijken of hij er iets van kan makenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
Tetetetetetèdoeodoeodoeoetetetete....etc..
Rib=i .. welk nummer is dit .. hoor het net op de radio.
Volledig instrumentaal .. klassieker.. etc. Lijkt of een riff van Metallica, maar is 10/15 jaar ouder.
Duidelijk?![]()
Ik ben de tune ook weer kwijt, net wist ik hem nog.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:03 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is zo fanatiek om te kijken of hij er iets van kan maken
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben de tune ook weer kwijt, net wist ik hem nog.![]()
En ik dacht hem wel te kunnen voordoen met dit ezelsbruggetje...![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Fietser zwaargewond na botsing met intercity
Uitgegeven: 24 november 2006 20:06
Laatst gewijzigd: 24 november 2006 20:59
AMSTERDAM - Een fietsende man is vrijdagavond op de overweg bij station Bilthoven aangereden door een intercity. De fietser is zwaargewond naar het Universitair Medisch Centrum Utrecht vervoerd. Dat meldt de politie.
De man werd door nog onbekende oorzaak rond 18.20 uur geraakt door de intercity van Groningen naar Utrecht. Het treinverkeer rond Utrecht heeft enige tijd hinder ondervonden, maar sinds 20.30 uur rijden de treinen weer volgens planning, laat spoorbeheerder ProRail weten.
En en wat issie?quote:
tetetete doedoeodoequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben de tune ook weer kwijt, net wist ik hem nog.![]()
En ik dacht hem wel te kunnen voordoen met dit ezelsbruggetje...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:27 schreef worldpimber het volgende:
Gaat het er dan toch van komen die meet
^^quote:Ik stel wel voor tussen 12.00 of 13.00 af te spreken?
Men loopt op krukken!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
heb net afgesproken dat ik ga rijden morgen en op tijd weer terug ga, dus zal niet [afbeelding] zijn --> ben gewoon mobiel as in, geen kruk nodig
[..]
^^![]()
ja toch..? toch???quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:25 schreef -XX- het volgende:
Men loopt op krukken!
Whats happening![]()
Oneeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!![]()
quote:Ehm, hoezo blond???
Een klein, blond meisje komt op een avond thuis van school. Ze loopt
naar haar moeder en zegt: "Mama, vandaag hebben we leren tellen op
school. Alle andere meisjes konden maar tot 5 tellen, maar luister eens
naar mij: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10! Dat is toch heel goed he, niet?"
"Jazeker lieverd, heel flink." "Is dat omdat ik blond ben, mama?"
"Jazeker lieverd, dat is omdat je blond bent."
De volgende dag komt ze opnieuw van school en zegt tegen haar moeder:
"Mama, vandaag hebben we het alfabet geleerd op school. Alle andere
kinderen raakten maar tot aan de D, maar luister eens naar mij:
A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K! Da's toch goed van mij he?" "Jazeker lieverd,
heel flink." "Is dat omdat ik blond ben, mama?" "Jazeker lieverd, dat is
omdat je blond bent." De volgende dag komt ze huilend terug van school:
"Mama, vandaag zijn we gaan zwemmen. Geen van de andere kinderen heeft
borsten, maar kijk eens naar mij!" Ze opent haar blouse en toont haar
indrukwekkende D-cups aan haar moeder. "Is dat ook omdat ik blond ben,
mama?" "Neen lieverd, dat is omdat je 25 bent."
quote:Uitdeuken
Een blondje rijdt naar huis en komt in een verschrikkelijke hagelstorm
terecht.De hagelbollen zijn zo groot als tennisballen en haar wagen
raakt helemaal onder de deuken. De volgende dag gaat ze met haar wagen
naar de garage. De monteur ziet dat ze blond is en besluit een beetje
lol te trappen. Hij zegt haar dat ze gewoon naar huis moet gaan en in de
uitlaatpijp moet blazen, heel hard, en dat de deuken er zo automatisch
uit zullen worden "geduwd". Het blondje rijdt dus terug naar huis, stapt
uit de wagen, gaat op haar knieën zitten en begint in de uitlaat te
blazen. Er gebeurt niets. Dus begint ze wat harder te blazen, maar nog
altijd gebeurt er niets. Intussen komt haar vriendin, ook een blondje,
langs en vraagt: "Wat in 's hemelsnaam ben jij aan het doen?!" Het
eerste blondje vertelt haar hoe de monteur haar had aangeraden in de
uitlaatpijp te blazen om zo alle deuken uit de wagen te krijgen. De
blonde vriendin draait met haar ogen en roept uit: "Halloooooooo?!? Zou
je dan eerst niet de ramen dichtdoen?!"

quote:
Renkerdekenkerquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:04 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=25151
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |