299quote:
300quote:Op donderdag 23 november 2006 10:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoezo? Vertelwat gebeurt er wel/niet
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:58 schreef Meeh het volgende:
Hallo, ik ben al een tijdje met m'n motorrijbewijs bezig en nu lees ik dit op de FP:
Zware motor definitief pas vanaf 24 jaar
Heeft iemand enig idee waneer dit in zou gaan?
1 januari 2007 (las ik ergens) Kan het alleen niet terug vinden, maar iig ergens in 2007.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:58 schreef Meeh het volgende:
Hallo, ik ben al een tijdje met m'n motorrijbewijs bezig en nu lees ik dit op de FP:
Zware motor definitief pas vanaf 24 jaar
Heeft iemand enig idee waneer dit in zou gaan?
Neuh...quote:Op donderdag 23 november 2006 08:21 schreef hicham het volgende:
PNG
Rib-i, heb je nog iets omhoog gekregen gister(avond)?
Dat is slecht voor je vesnellingsbak heur.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:20 schreef Rib-i het volgende:
Neuh...![]()
Wel veel met de kont geschud maar niets omhoog gekregen
Ik wist niet dat je kinderen had.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Waar de mini's echt voor zijn gemaaktvan kennis van een collega, minibike gekregen als kraamkado..
Regel tussen de plaatjes doorquote:Op donderdag 23 november 2006 11:32 schreef Roderick2085 het volgende:
ben ik de enige die last heeft van vage dingen op fok!?
ik krijg de 'berichtgegevens' (naam ,tijd enzo) op hele vage plaatsen over de hele pagina
Ben nog steeds op zoek naar een ruilblokquote:Op donderdag 23 november 2006 11:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is slecht voor je vesnellingsbak heur.![]()
Kijk, dat past toch een stuk beterquote:Op donderdag 23 november 2006 11:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Waar de mini's echt voor zijn gemaaktvan kennis van een collega, minibike gekregen als kraamkado..
Ok, dan zit ik wel veilig aangezien ik bijna voor mijn 1ste examen op kan moet alleen nog de remproeven iets meer oefenen. Ik heb de neinig om de achterrem te hard door te trappen.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
1 januari 2007 (las ik ergens) Kan het alleen niet terug vinden, maar iig ergens in 2007.
Volgens mij was het in 2012. Alleen ik weet niet meer waar ik het gelezen heb.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
1 januari 2007 (las ik ergens) Kan het alleen niet terug vinden, maar iig ergens in 2007.
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dankjeik heb al mijn edit kwaliteiten in de strijd gegooid
Hoelang les je pas/alquote:Op donderdag 23 november 2006 11:56 schreef Meeh het volgende:
[..]
Ok, dan zit ik wel veilig aangezien ik bijna voor mijn 1ste examen op kan moet alleen nog de remproeven iets meer oefenen. Ik heb de neinig om de achterrem te hard door te trappen.
Ik denk ruim 2 maanden nu. Ik heb alleen het idee dat het langer duurt dan nodig is. Het is telkens een stuk rijden en een klein beetje speciale verrichtingen. Maar ik denk dat het rijden niet echt nodig is nu omdat m'n instructeur geen punten meer vind die ik eigenlijk beter zou kunnen doen op de weg. Vraag het hem wel eens maar dan is alles gewoon goedquote:Op donderdag 23 november 2006 12:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Deze OP is wel een stuk beter iig![]()
[..]
Hoelang les je pas/al
Als je jezelf een keer goed onderuit hebt geremd doe je dat niet meer![]()
Nee, ik spreek niet uit ervaring![]()
quote:
0. Vertrek in westelijke richting 0 m 00:00:00
1. Ga na 45 m rechtsaf de Alsemstraat op 44 m 00:00:14
2. Ga na 100 m rechtsaf de Foeliestraat op 153 m 00:00:50
3. U bent gearriveerd (Foeliestraat hoogvliet rotterdam,3193) 163 m 00:00:53
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bronquote:...
Het zal echter nog wel een jaar of vijf gaan duren eer deze rijbewijsrichtlijn, in welke vorm dan ook, een feit is.
Harry Beugelink
Commissie Verkeer
OOoooowwwwwww dannnnnnnnnnnnnn, maar dan heb ik em allangquote:Op donderdag 23 november 2006 12:13 schreef Rib-i het volgende:
Wanneer het getrapte rijbewijs:
[..]
Bron
Dat is inderdaad standaard.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:08 schreef Meeh het volgende:
Over dat onderuit gaan, volgens een collega van me heb je 2 soorten motorrijders:
Degenen die onderuit zijn gegaan en degenen die dat nog moeten doen
Waar blijft jouw persoonlijke verslag van de brikken meet?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:08 schreef Knuffelslet het volgende:
oh, en er gebeurt echt niets
dat is het hele probleem
maar ik heb wel een boek over Rotondes gevonden (ludiek kadootje)
Zoals OPM gisteren al zei: politiek kan niet met grote veranderingen.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:14 schreef koffiekoekje het volgende:
OOoooowwwwwww dannnnnnnnnnnnnn, maar dan heb ik em allang
Dan zal het wel niet in 2007 gebeuren, nu vraag ik me alleen af wat er dan wel in 2007 zou gebeuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |