quote:Op donderdag 23 november 2006 09:07 schreef Againzender het volgende:
Axel staat hier opeens heel trots naast mij en roept 'Op! Op!' zwaaiend met een lege koekjesverpakking
Toch eens wat beter dat soort spul opbergen
daar was de communitische partij altijd groot vroegerquote:Op donderdag 23 november 2006 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
Het noord-oosten is weer erg rood, wat is dat toch
Ben je weer aan het rellenquote:
Moet je dat nog vragen?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben je weer aan het rellen
Onderontwikkelde boeren.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
Het noord-oosten is weer erg rood, wat is dat toch
Gewoon net zoals in Italie, rechts tegen links, je bent het 1 of het ander. Het grootste blok wint, de grootste partij van dat linkse of rechtse blok levert de premier en die mag dan een soort super bisonkit gaan uitvinden om iedereen in dat blok met de neus dezelfde kant op te krijgen en houden.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:47 schreef maril het volgende:
Ik heb ook het vermoeden dat we zo weer nieuwe verkiezingen krijgen,geen combi is te doen lijkt mij.
waarquote:
Het lijkt me bijna een vaststaand feit. Net als dat vooral vrouwen op de SP stemmen, omdat ze volgens Ferry op gevoel ipv rationaliteit stemmen (lees: niet nadenken bij hun keuze).quote:Op donderdag 23 november 2006 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Onderontwikkelde boeren.
Als je de rode PvdA vlekken ziet zou je bijna zeggen dat alleen allochtonen in steden en boeren in het Noord-Oosten op de partij stemmen
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het lijkt me bijna een vaststaand feit. Net als dat vooral vrouwen op de SP stemmen, omdat ze volgens Ferry op gevoel ipv rationaliteit stemmen (lees: niet nadenken bij hun keuze).
Je hebt ons gevondenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Pffffffffffffffff, ik zocht me rot naar jullie
Ik kom dus uit die donkerrooie vlek in Zuid-Limburgquote:Op donderdag 23 november 2006 11:26 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
en dit is het NEderland van na de verkiezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |