abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2789824
Kan maar alvast klaar staan
pi_2789843
MY GOD! David gaat um winnen, ik voel ut!
pi_2789845
Mooi zo!
Come on David!
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
pi_2789856
YES!!!!!!!!!!!!!!! David wint van Taylor!
Wiiiiiieeeee dit ROCKS!

David door naar de halve finale!

pi_2789857
Dubbel tien!
Yes!

Game Shot and the Match!

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
pi_2789860
APPLAUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...........
The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
  zaterdag 12 januari 2002 @ 00:06:27 #7
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_2789863
Tony Boy sensatie man feest downunder
don't call to the bullpen
pi_2789894
Hehehe en natuurlijk juichen de FeyenoordFans (die weer ruim aanwezig zijn) voor David!
Top publiek!

[Dit bericht is gewijzigd door richardc op 12-01-2002 00:11]

zaterdag 12 januari 2002 @ 00:10:24 #10
6146 SpankSpankeronie
pi_2789895
Alleen jammer dat Woolfie morgen gehakt van Tony gaat maken
pi_2789910
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 00:10 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Alleen jammer dat Woolfie morgen gehakt van Tony gaat maken
Ja, zoals ie vandaag gooide, echt wereldklasse... Ik weet dat je het niet zo hebt op Adams, maar ik gun het hem dit jaar zeker weten, Wolfie for the crownnnnnnn
pi_2789928
Slaap ze iedereen, ik duik mijn bedje in
  zaterdag 12 januari 2002 @ 00:18:39 #13
6146 SpankSpankeronie
pi_2789958
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 00:11 schreef qwerty1973 het volgende:

[..]

Ja, zoals ie vandaag gooide, echt wereldklasse... Ik weet dat je het niet zo hebt op Adams, maar ik gun het hem dit jaar zeker weten, Wolfie for the crownnnnnnn

Ik verwacht als Merv de finale haalt tegen Woolfie en net zo gooit als tegen Barney dat het retespannend tussen die 2 wordt en we 11 sets zinderend darts krijgen voorgeschoteld.
Alleen bij darts weet je het nooit,het komt allemaal aan op de vorm van de dag.
  zaterdag 12 januari 2002 @ 00:22:42 #14
6146 SpankSpankeronie
pi_2789999
Adams 5 (33.76)
Jones 1 (30.97)
dit was een duidelijke zaak
Taylor 4 (30.98)
David 5 (30.97) maar dit ontloopt elkaar vrij weinig
pi_2790124
Even quoten van Embassy Darts deel 3,
quote:
richardc - vrijdag 11 januari 2002 10:05

Even kijken dan krijgen we dus vanavond:
Taylor - David
Adams - Jones

Taylor tegen David vind ik een moeilijke. Taylor gooide uiteraard zeer sterk tegen Co maar de partij van hem in de 1st round was niet veel. (Dart average van 27,56)
Alhoewel Taylor wel enorm goed zijn dubbnels gooit.
Toch zou ik mijn geld op de man uit Down Under inzetten.
David gooit wat constanter vind ik.
Taylor is natuurlijk wel favoriet maar ik hoop dus toch op een overwinning van de Australier.

Adams heb ik al vanaf het begin als winnaar van de embassy neergezet. (mag ook wel eens een keer)
Van Jones weten we dat het aan zijn vorm van de dag ligt. Of hij gooit brandhout of hij wint overtuigend.
Maar eerlijk is eerlijk Adams is favoriet natuurlijk.

Ok, mijn voorspelling:
-Taylor vs David: 3 -5 (David heeft een hogere average maar Taylor gooit zijn dubbels en pakt dus nog wel 3 sets)

-Adams vs Jones: 5 - 1 (Jones gooit brandhout, Adams gewoon in zijn normale doen)

Mag dus echt niet ontevreden zijn!
De partij van Adams vs Jones helemaal goed voorspelt.
De partij van Taylor - David op 1 set na van Taylor goed.
Dit komt door het feit dat Taylor nog beter zijn dubbels stond te gooien en dus toch zo een extra setje pakte.

* richardc gaat dat kratje bier verdienen op deze manier!

pi_2791134
Goed, morgen de halve finales dus, en de finale voor de vrouwen.

King-Monk 5-2
Adams-David 5-2
Gulliver-Hoenselaar 2-1

Ik hoop dat het een stuk spannender wordt dan dat

Dus King-Adams a.s. zondag als het aan mij ligt

En dat wordt 5-5 in sets en 5-5 in legs huppatee voor de bull!!! (In m'n dromen in elk geval )

zaterdag 12 januari 2002 @ 13:31:25 #17
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_2792247
Dit schreef ik in t vorige deel om rond 00:14
quote:
Oeehhhhhhh jaa daar gaat ie jaaaa komooop! Ohyeah gaaf man!

voor de commentator brrr

Yo dat was t weer

Land down under geschiedenis is geschreven!

Iedereen flauwgevallen?
Anywee morgenmiddag is het al om 14:00 Game on totdan!

Dat is t nadeel van modje zijn je ziet het automatische slotje niet

Nog een halfuurtje en dan gaan we alweer los! En toch een Nederlander in de finale Geef Hoenselaar best een goede kans als Gulliver zo gooit als in de halve finale, zou besteens een leuke partij tussendoor kunnen worden

King-Adams zou waarschijnlijk de meest hoogstaande finale zijn en aangezien de finale David-Monk er haast niet inzit hoop ik dat ook anders is de kans op een 5-0 walkover best groot. Zal mij benieuwen ben er helemaal klaar voor(erg gaaf geluid over de boxen btw *ponk* <-- dart in enkel *tjjjonk* <-- dart in triple

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_2792250
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 02:41 schreef qwerty1973 het volgende:
Goed, morgen de halve finales dus, en de finale voor de vrouwen.

King-Monk 5-2
Adams-David 5-2
Gulliver-Hoenselaar 2-1

Ik hoop dat het een stuk spannender wordt dan dat

Dus King-Adams a.s. zondag als het aan mij ligt

En dat wordt 5-5 in sets en 5-5 in legs huppatee voor de bull!!! (In m'n dromen in elk geval )

Ok, mijn voorspelling voor vanmiddag,

King - Monk 5-3
Adams - David 5-2

Ik moet hier op Adams inzetten daar ik Adams als Embassy 2002 winnaar heb staan. Jammer want eerlijk is eerlijk zou ik het echt super vinden als David wint. Ik gun ze de overwinning beiden echt van harte (misschien David nog wel het meest), maar dat zou mij een kratje bier kunnen kosten. Dus vandaar dat ik toch voor Adams kies.

Finale word dan King tegen Adams waarin Adams uiteindelijk met 3 - 6 wint.

Check hier nog even de site van Adams:
http://www.adams180.freeserve.co.uk/

pi_2792356
Hier ben ik weer. Ik was er een paar dagen niet omdat mijn computer moest worden gerepareerd. Ik denk dat Adams nu het toernooi wel zal gaan winnen. Wolfie finisht fantastisch. Toch wel erg knap dat Tony David de halve finale heeft bereikt. hij speelde gisteren een superpartij tegen Bob Taylor. Ik heb geweldig genoten.
pi_2792359
Jammer dat Monk net niet de gelegenheid heeft gepakt om de eerste set direct naar hem toe te trekken
pi_2792378
1-0 King
pi_2792405
Van mij mag Colin Monk wel de finale halen. Dat vind ik wel een sympathieke speler. Ik heb er nu toch wel een hard hoofd in dat het hem zal lukken. Maar eigenlijk had ik veel liever dat Beach Boy Wayne Mardle de halve finale haalde.

[Dit bericht is gewijzigd door Leatherface op 12-01-2002 14:32]

pi_2792410
2e set ook voor King...
pi_2792439
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 14:32 schreef blauwe het volgende:
2e set ook voor King...
King is op weg om de finale te halen. Maar als hij tegen Adams moet spelen in de finale, denk ik dat hij het gaat af leggen. Het zou pas tof zijn wanneer Tony David The Embassy zou winnen. Die jongen blaakt nu van het zelfvertrouwen na zijn sensationele comeback tegen Taylor. Maar Wolfie is ook in goede doen. Adams gooit bijna al zijn dubbels raak.
pi_2792475
Als het King-Adams zou worden in de finale (wat ik overigens wel verwacht) dan moet King toch wel een erg goede dag hebben om Adams te kunnen kloppen. Aan de andere kant zijn er al zoveel onverwachte dingen gebeurd dit jaar dat ik in ieder geval nergens zeker meer van ben.

Vind King absoluut niet sterk spelen momenteel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')