Hoe kon jij aan die bonus puntenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef erkel het volgende:
'erkel - 9101 punten'Iets te veel geloof ik, zo'n 9000 eraf
![]()
... ......... aannemersquote:Op donderdag 23 november 2006 13:39 schreef ChillyWilly het volgende:
veiligheids cysteem aannemers
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe kon jij aan die bonus punten![]()
Ik vertrouw het niet helemaal hoorquote:
[boratmode]quote:Op donderdag 23 november 2006 13:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet helemaal hoor![]()
![]()
dat is het tweede woordquote:Op donderdag 23 november 2006 13:59 schreef ChopperMick het volgende:
checklist!
De eerste drie letters vormen ook een afkorting. In deze afkorting staan 3 héle belangrijke zaken als het om werk gaat.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:11 schreef erkel het volgende:
V staat voor Via?
Bijna, alleen is veiligheid de eerste van de afkorting.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:13 schreef ChopperMick het volgende:
veiligheids checklist aannemers
belangrijk voor een aannemer?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
De eerste drie letters vormen ook een afkorting. In deze afkorting staan 3 héle belangrijke zaken als het om werk gaat.
Inderdaad, die kutaannemers, alleenn......VCA is oorspronkelijk afkomstig van de petrochemische industrie.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:17 schreef ChopperMick het volgende:
drie letters / 3 woorden en toch niet goed???? ik geef het op....is de V weer een afkorting in de afkorting?? Zal dan welklote aannemers
Heb je slechte ervaringen met aannemers?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:20 schreef ChopperMick het volgende:
vergeet er nog een:
sociaal arm zijn.
huis is net een paar maanden klaar, ben blij dat ik er van af ben. Laten we het daar maar op houden.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:21 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Heb je slechte ervaringen met aannemers?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |