Politiek adviseuse van achtereenvolgens Tineke Tolpoort en Ad Melkert.quote:Op maandag 4 december 2006 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Verbeet is een stuk kekker.
[afbeelding]
Ben je bij GeenStijl in dienst getreden?quote:Op maandag 4 december 2006 17:00 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Politiek adviseuse van achtereenvolgens Tineke Tolpoort en Ad Melkert.
Ik zou het niet eens op mijn CV durven zetten!
Het lijkt me wel wat voor Ada Gerkens eigenlijk. Die wilde eigenlijk niet meer in de kamer en was dus op plaats 20 gezetquote:Ik hoop dat de SP nog met een kandidaat komt. Bij voorkeur Jan de Wit. Of Remi Poppe, dat lijkt me wel lachen. Het CDA beslist overigens morgen of ze iemand naar voren schuiven. Op dit moment heeft zich vanuit de fractie nog niemand gemeld.
Die sexy portefeuille heeft Hamer ook niet. Maar ze heeft wel ervaring die haar geschikt maakt als voorzitter. Ben benieuwd naar de presentatie van Verbeet, waarom zij zichzelf als Kamervoorzitter ziet.quote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat zo'n punt dan? Niet iedereen heeft een sexy portefeuille. Verbeet zit vooral op de pensioenen enzo, daar trek je nou eenmaal geen volle zalen mee.
Verbeet heeft zo te zien ook behoorlijk wat bestuurservaring. Hamer is een soort Sharon Dijksma in het kwadraat (figuurlijk dan).quote:Op maandag 4 december 2006 17:03 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Die sexy portefeuille heeft Hamer ook niet. Maar ze heeft wel ervaring die haar geschikt maakt als voorzitter. Ben benieuwd naar de presentatie van Verbeet, waarom zij zichzelf als Kamervoorzitter ziet.
Gerkens? Als we het over mutsen hebben...quote:Op maandag 4 december 2006 17:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat voor Ada Gerkens eigenlijk. Die wilde eigenlijk niet meer in de kamer en was dus op plaats 20 gezet
quote:Op maandag 4 december 2006 17:16 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Gerkens? Als we het over mutsen hebben...
[afbeelding]
Ze krijgt al harde tepels van een beëdiging als Kamerlid.quote:Op maandag 4 december 2006 17:17 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Prima koppel als Hermien met Jan Peter Potter toch
Dat plaatje roept eerder associaties op met Jomanda.quote:Op maandag 4 december 2006 17:17 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Prima koppel als Hermien met Jan Peter Potter toch
Ze ziet er zo snugger uit.quote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef SCH het volgende:
Maar een beetje onzin Kozzmic. Is ze een muts vanwege die jurk? Doet u aan sexe-discriminatie?
Was die dronken lor van een Weisglass dan zo'n succes?
Dat is mevrouw van Geilswijk. Een SP-bobo in de zin dat ze al een tijd deel uitmaakt van het partijbestuur. Ze was daarbij fractievoorzitter in Groningen.quote:Wie is die boze mevrouw die achter Ada zit. Die heeft wel de uitstraling van een voorzitter.
Het gaat natuurlijk altijd indirect over sex.quote:
Ik zie het nu.quote:heb je mijn fleur-fantopic nog niet gezien?
Rosita is geweldig. Straatkat.quote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef SCH het volgende:
Wie is die boze mevrouw die achter Ada zit. Die heeft wel de uitstraling van een voorzitter.
Geen humor? Het zwerfafval-probleem toeschrijven aan de toestroom van asielzoekers, ik heb er in ieder geval erg om kunnen lachen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:47 schreef SCH het volgende:
Kamp zal de regels wel goed kunnen handhaven maar hij mist denk ik een beetje de humor en de knipoog.
Hou je 's in, proestte m'n thee bijna over mn toetsenbordquote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef Jurgen21 het volgende:
Dat wordt dus Henk Kamp. Het CDA zal na die pardonmotie zeker niet een of andere omhoog gevallen PvdA-tuthola gaan steunen. Met steun van VVD, CDA, PVV, SGP en CU wint Kamp dus. HIj blijft als voorzitter gewoon lid van de kamer en mag ook gewoon meestemmen.
Ik dacht dat Jan nogal met zijn gezondheid tobte (tobde?)quote:Op maandag 4 december 2006 17:36 schreef Floripas het volgende:
Ik vind overigens, als je toch 'n SP-er wil, Jan de Wit wel heel geschikt. De geschiktste van allemaal, denk ik.
Oh echt...?quote:Op maandag 4 december 2006 17:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jan nogal met zijn gezondheid tobte (tobde?)
Nee, maar onafhankelijker dan een CdK of een Burgemeester die bij collegevergaderingen zit. Weisglas was volgens mij voorstander van een 151e kamerlid (de voorzitter die dan niet mee mag stemmen).quote:Op maandag 4 december 2006 17:42 schreef Ludger het volgende:
Hoe zit 't trouwens, hoort zo'n kamervoorzitter gewoon bij de 150 ? Is ie dan wel onafhankelijk ?
alsof ze net auditie heeft gedaan voor de 18+ versie van Heidi aus Tirol.quote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ze krijgt al harde tepels van een beëdiging als Kamerlid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |