bij mij is de mediaplayer gestopt met beelden doorgeven maar het geluid loopt doorquote:Op donderdag 30 november 2006 16:08 schreef venomsnake het volgende:
sharon dijksma *ril*
Wordt zij het?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:08 schreef venomsnake het volgende:
sharon dijksma *ril*
hij doet het ook wel, maar mijn mediaplayer denkt meequote:
ze had het iig over een vrouw als voorzitter bij gelijke kwalificatie. dus volgens mij aast ze eropquote:
Nee, ze was gewoon in beeld..quote:
Ok, dat is al erg genoegquote:Op donderdag 30 november 2006 16:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, ze was gewoon in beeld..![]()
Dude... Donner is van alles maar COOL is ie in de verste verte niet....quote:Op donderdag 23 november 2006 17:39 schreef freako het volgende:
[..]
Donner = cool.. En een baantjesjager is het zeker niet.
Daar is ze weerquote:Op donderdag 30 november 2006 16:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, ze was gewoon in beeld..![]()
hehequote:Op donderdag 30 november 2006 16:28 schreef rubbereend het volgende:
de SGP wil het woord vernieuwend er niet in![]()
niet echt verrassend.
Ah, iemand die voor discriminatie isquote:Op donderdag 30 november 2006 16:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze had het iig over een vrouw als voorzitter bij gelijke kwalificatie. dus volgens mij aast ze erop
Donner is zeker wel cool. In mijn woordenboek is Donner een synoniem voor coolquote:Op donderdag 30 november 2006 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dude... Donner is van alles maar COOL is ie in de verste verte niet....
Oh, dan hebben wij niet hetzelfde woordenboek. Even kijken, wat zegt mijn woorenboek... "Arrogante grefolul". Verrassend hoe die woordenboeken kunnen verschillen.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Donner is zeker wel cool. In mijn woordenboek is Donner een synoniem voor cool![]()
Donner is coolquote:Op donderdag 30 november 2006 18:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, dan hebben wij niet hetzelfde woordenboek. Even kijken, wat zegt mijn woorenboek... "Arrogante grefolul". Verrassend hoe die woordenboeken kunnen verschillen.
quote:PvdA'ers Hamer en Verbeet willen Kamervoorzitter worden
DEN HAAG - De PvdA-Tweede Kamerleden Mariëtte Hamer en Gerdi Verbeet willen voorzitter worden van de Tweede Kamer. Dat hebben ingewijden donderdag gemeld.
De Kamer besprak donderdag de profielschets van de nieuwe voorzitter, die de woensdag vertrokken VVD'er Frans Weisglas moet opvolgen. Kandidaten kunnen zich tot begin volgende week melden. Daarna kunnen ze zich presenteren in het parlement en neemt de Kamer een besluit.
Vooralsnog lijken vanuit de andere partijen geen kandidaten te komen. In de CDA-fractie, de grootste in het parlement, is de animo niet groot. Volgens ingewijden houdt het CDA bij het invullen van het voorzitterschap rekening met de post van vicepresident van de Raad van State, die volgend jaar vrijkomt en die de christendemocraten graag zouden hebben. Nu bekleedt PvdA'er Herman Tjeenk Willink die functie maar er zijn speculaties dat hij volgend jaar terugtreedt. Oud-CDA-minister Piet Hein Donner is naar verluidt kandidaat.
Als het CDA nu ook het voorzitterschap van de Tweede Kamer zou opeisen, wordt de kans kleiner dat het vicepresidentschap van de Raad van State ook binnengehaald kan worden.
De vicepresident van de Raad van State en de voorzitters van de Eerste en Tweede Kamer gelden als belangrijke adviseurs van koningin Beatrix tijdens een kabinetsformatie. Ook het voorzitterschap van de senaat is nu in handen van het CDA.
http://www.telegraaf.nl/b(...)orzitter_worden.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |