Verdonk!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:53 schreef Jurgen21 het volgende:
Die post gaat naar een VVD'er of een SP'er. Het CDA heeft al het voorzitterschap van de Eerste Kamer en de PvdA levert de vice-voorzitter van de Raad van State. Zo worden de posten meestal verdeekd.
Maar als het CDA het handig speelt, dan kan Donner wel eens op de voorzittersstoel terech komen.
Als Rouvoet justitie inneemt... Donner kan dan altijd nog op Sociale zaken of Jeugd en Gezinquote:
Zou idd leuk zijn, alleen zal hij dat denk ik niet willen, omdat de SGP maar met hun tweetjes zijn, en kamervoorzitterschap een druk beroep is en Bas dan nauwelijks meer toe komt aan zijn partij. Daarom zal het denk ik niet snel naar een kleine partij gaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik stel voor het kamervoorzitterschap aan Bas van der Vlies cadeau te doen voor zijn 25 jarig jubileum.
Ik wil Donner idd weer terugzien in het kabinetquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:20 schreef Ludger het volgende:
[..]
Als Rouvoet justitie inneemt... Donner kan dan altijd nog op Sociale zaken of Jeugd en Gezin![]()
Donner moet weer in het kabinet![]()
Zalm is helaas wegquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:43 schreef Petera het volgende:
Donner? Mag het ook iemand zijn die weleens een wat vrolijker gezicht trekt![]()
Zoiets?quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:43 schreef Petera het volgende:
Donner? Mag het ook iemand zijn die weleens een wat vrolijker gezicht trekt![]()
quote:
Veel mensen lijken te denken dat Donner een humorloze boekhouder is, maar dat is niet zo. Hij kan bijzonder droog en ironisch uit de hoek komen. Het is subtiele humor, maar het hoeft ook niet altijd "van dik hout zaagt men planken" te zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:08 schreef Petera het volgende:
Maar zoiets ja, als hij dat ook langer kan volhouden dan alleen eventjes voor de foto dan![]()
Dikke kansquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:58 schreef tvlxd het volgende:
Donner moet eerst nog de formatie leiden,.
En daar is ie niet zomaar klaar meequote:Op vrijdag 24 november 2006 15:58 schreef tvlxd het volgende:
Donner moet eerst nog de formatie leiden,.
Oeh, goede suggestie. Zou inderdaad ook nog kunnen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:19 schreef Kozzmic het volgende:
Misschien dat de SP met een kandidaat gaat komen, Jan de Wit bijvoorbeeld?
D'r zijn straks 25 SP kamerleden die vragen kunnen stellen. En 9 Wildersen. ik zie geen problemen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:39 schreef okee6 het volgende:
En hoe gaat Jan de Wit dan zijn vragengemiddelde hooghouden? Geen kans.
Des te meer uitdagers dus.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
D'r zijn straks 25 SP kamerleden die vragen kunnen stellen. En 9 Wildersen. ik zie geen problemen.
Ow, dat gaat echt druk worden in Den Haagquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
D'r zijn straks 25 SP kamerleden die vragen kunnen stellen. En 9 Wildersen. ik zie geen problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |