Die bril en die ketting vooral.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:35 schreef SCH het volgende:
Kek jasje toch en mooie ketting
Alleen dat haar is wat oubollig met zo'n middenscheiding
Niet gemakkelijk om het spits af te bijten - ze komt aardig op gang
Ik vond hem ook een beetje vergezocht. Die andere PvdA-kandidaat (Hamer) had het leuker kunnen brengen.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
"Verbeet" staat voor verbeteren![]()
Zielig argument
De PvdA heeft al de vice-voorzitter van de Raad van State.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:50 schreef rebel6 het volgende:
Vreemd dat daar een stemming voor nodig is.
We hebben al een CDAer als Eerste Kamer voorzitster en de VVD is net geweest, logisch toch dat Verbeet de enige overblijvende kandidaat is?
CDA levert de premier al, over gelegenheidsargumenten gesproken.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:40 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De PvdA heeft al de vice-voorzitter van de Raad van State.
Maar goed, volgens mij telt dit soort verdelingen niet echt meer mee tijdens de verkiezing.
Er werd in het verleden altijd gewezen op een driemanschap aan adviseurs van de koningin, te weten de voorzitters van Eerste en Tweede Kamer en de vice-voorzitter van de Raad van State. Bij benoemingen werd er op gelet dat deze posten onder de belangrijkste politieke stromingen verdeeld werden.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:53 schreef rebel6 het volgende:
[..]
CDA levert de premier al, over gelegenheidsargumenten gesproken.![]()
Hier geloof ik...quote:Op woensdag 6 december 2006 15:59 schreef _The_General_ het volgende:
Is dit op tv te volgen nu? Zie het nergens!
Een opportunist die voor de verkiezingen nog wilde aanblijven als minister "vanwege Uruzgan".quote:
www.tweedekamer.nlquote:Op woensdag 6 december 2006 16:03 schreef _The_General_ het volgende:
En nu gooit politiek24 het eruit
Klik!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:03 schreef _The_General_ het volgende:
En nu gooit politiek24 het eruit
ja verschrikkelijkquote:Op woensdag 6 december 2006 16:02 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Een opportunist die voor de verkiezingen nog wilde aanblijven als minister "vanwege Uruzgan".![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |