Ik heb me niet voor niets Gerdi toe-geigend. Oh ja, waar wedden we om?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:50 schreef rebel6 het volgende:
Vreemd dat daar een stemming voor nodig is.
We hebben al een CDAer als Eerste Kamer voorzitster en de VVD is net geweest, logisch toch dat Verbeet de enige overblijvende kandidaat is?
toe-geeigend?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb me niet voor niets Gerdi toe-geigend. Oh ja, waar wedden we om?
hij zal hoogstens de VVD, SGP en de PVV achter zich krijgen........ Het CDA staat achter van der Hoeven. Links zal zich verdelen over Verbeet en Van der Hoevenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:48 schreef SCH het volgende:
Het hangt een beetje van de eerste ronde af. Maar ik denk dat hij er in de eerste ronde al uitligt.
En het zal dit keer wel erg van de speeches van de kandidaten afhangen.
dat krijgt Balkenende vandaag door dit gedoe ook nog flink op zn hart gedruktquote:Op woensdag 6 december 2006 14:52 schreef SCH het volgende:
De SP-fractie is nu belangrijk en lijkt niet op Kamp te gaan stemmen, vanwege zijn ministerschap.
Agnes laat wel doorschemeren dat Verbeet haar favoriet is. En de SP-fractie doet er ineens toe. PvdA en SP samen is al een hele hap.
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:57 schreef venomsnake het volgende:
Wilders: ''Als het maar geen Moslim wordt''![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:57 schreef venomsnake het volgende:
Wilders: ''Als het maar geen Moslim wordt''![]()
heeft Henk dan koude of warme ballen?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:11 schreef venomsnake het volgende:
Lijkt de CL loting wel![]()
Zometeen dus eerst Gerdi, dan Henk en als laatst Maria.
Dat moet je aan SCH vragen..quote:Op woensdag 6 december 2006 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft Henk dan koude of warme ballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |