Hoe groter de leugen hoe meer mensen het geloven.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:57 schreef Cyclonis het volgende:
1) de hoeveelheid mensen die in iets gelooft is onafhankelijk van of datgene wel of niet waar is.
als ik een metalen plaat aan 1000 mensen wijs en 99% denkt dat het ijzer is, kan het nog steeds een
ander metaalsoort zijn.
leuk en aardig maar hoe komt het dan diep in de kelders ?quote:2) behalve van ondeskundige ooggetuigen is er geen bewijs dat het metaal dat uit het WTC stroomde gesmolten staal was. gezien de kennis dat het metaal net naar buiten stroomde uit de verdieping waar het vliegtuig in zat, en het feit dat een vliegtuig uit aluminium legeringen bestaat en kunnen smelten vanaf 450-650 graden,en het feit dat aluminium begint te gloeien rond een temperatuur van 800 graden, en het feit dat temperaturen in gebouwbranden gemiddeld tegen de 1100 graden liggen, en het feit dat het WTC ook een gebouw is, en het feit dat brandveilige materialen alleen geen giftige stoffen afgeven bij verbranding en dat ze wat minder snel brand vatten maar nog steeds op dezelfde temperaturen kunnen branden als niet brandveilige materialen doet mij hieruit logisch concluderen dat het gloeiende metaal wat naar buiten stroomde uit de brandende verdieping waar het vliegtuig in zat, aluminium was. ik ben benieuwd als iemand mij kan aantonen waar deze conclusie niet op feiten maar op geloof is gebasseerd
Bij dat plaatje wordt gesuggereerd dat het 6 weken na dato is, en dan dus nog roodgloeiendquote:3) dat plaatje van die hijskraan met een stuk GLOEIEND metaal kan best staal zijn. gloeiend is namelijk niet hetzelfde als gesmolten. staal gloeit voordat het smelt, in tegenstelling tot metalen zoals aluminium, lood en kwik
Ik wil beste geloven dat er bij de impact verdiepingen de boel wat verzwakt is. Maar het kon NOOIT en te NIMMER zo instorten als het gedaan heeft. Een miljard trusses dat consequent op het zelfde moment begeven. Aperte kolder is het.quote:4) de zogenaamde zeeen van vloeibaar staal zijn en alleen maar gebasseerd op getuigenverklaringen van brandweerlieden, en het zegt niks over de toestand van dat metaal voor de crash en tijdens het branden, aangezien ik al heel vaak naar voren heb gebracht dat zelfs als er thermate was gebruikt dan nog zou het gebouw al zijn ingetort lang voordat het thermate het staal tot smelten had gebracht, aangezien staal al bij 900 graden nog maar 10% van zijn kracht overheeft. nu weet ik van structuren dat er meestal een aardige veiligheidsfactor erin zit, maar een veiligheidsfactor van 1000% is wel behoorlijk absurd
verder is het principe van CD dat de dragende balken worden verzwakt door hoge temperaturen totdat ze hun taak niet meer kunnen uitvoeren. er is geen sprake van dat het staal eerst gesmolten wordt alvorens het instorten begint. wil er iemand beweren dat de stalen balken eerst smolten en dat toen het gebouw ineens besloot in te storten? dus dat het gebouw pas instortte toen de draagkracht nog maar 0% bedroeg?
In 93 was de kelder ernstig beschadigd. Vervolgens kon men dus bom-expert mensen binnenloodesen. Bovendien was in deze periode tot 911, Broer van Bush hoofd beveilging. Daarnaast zijn er claims van tientallen ongebruikelijke drills in de weken voor 911. In het weekend er voorafgaand is het 36 uur offline geweest. in de 25+ jaar dat de Torens bestaan is dat nooit eerder gebeurd. Op leegstaande verdiepingen zijn rare en harde geluiden gehoord.quote:zo, ik ben benieuws als iemand in deze post tekenen van 'geloof' kan uithalen. ik zou wel graag willen weten waar ik dan niet berust op feiten
verder wacht ik NOG STEEDS op een goede verklaring, hoe de explosieven ongemerkt zijn aangebracht en aan de muren konden blijven zitten al die tijd. en dan in detail he? niet zo een verklaring van 's nachts kwamen er stiekum mannetjes naar binnen en die bevestigden dan thermate aan de muren.
nee, ik wil weten HOE ze elke verdieping hebben afgesloten, door de muren hebben geboord, thermate hebben bevestigd en dan vooral hoe ze dat dan zouden hebben afgeschermd dat niemand dat zou zien
zolang dit niet goed verklaard wordt, is het begrijpelijk dat niemand de thermate theorie aanneemt
Er zijn veel meer chemicalien geregistreerd die duiden op Thermatequote:de zogenaamde bewijzen voor thermate
-> gesmolten staal uit het gebouw/op de grond
ik heb al uitgelegd waarom het logischer is dat dat gesmolten aluminium was wat uit het gebouw stroomde. als je toch wilt beweren dat het staal was, vraag ik me dan af wat er dan met het aluminium is gebeurd? waarom kwam dat niet naar buiten stromen?
en dat staal op de grond wat ik dan 'for the sake of argument' aanneem als waarheid, verklaar waarom dat zou wijzen op de aanwezigheid van thermate, mijn bovenstaande uitleg in rekening nemend
-> aluminium, en zwavel gevonden in het puin
deze materialen kwamen sowieso al voor in het gebouw. aluminium van het vliegtuig, en zwavel in het gypsum.
zijn er verder nog bewijzen voor thermate?
Ga jij dit nou constant als een mantra blijven herhalen?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe groter de leugen hoe meer mensen het geloven.
En bovendien, je moet een sterke jongen zijn om niet in de leugens van andere te trappen. Er is nog zoiets als groep druk.
[..]
leuk en aardig maar hoe komt het dan diep in de kelders ?
[..]
Bij dat plaatje wordt gesuggereerd dat het 6 weken na dato is, en dan dus nog roodgloeiend
[..]
Ik wil beste geloven dat er bij de impact verdiepingen de boel wat verzwakt is. Maar het kon NOOIT en te NIMMER zo instorten als het gedaan heeft. Een miljard trusses dat consequent op het zelfde moment begeven. Aperte kolder is het.
[..]
In 93 was de kelder ernstig beschadigd. Vervolgens kon men dus bom-expert mensen binnenloodesen. Bovendien was in deze periode tot 911, Broer van Bush hoofd beveilging. Daarnaast zijn er claims van tientallen ongebruikelijke drills in de weken voor 911. In het weekend er voorafgaand is het 36 uur offline geweest. in de 25+ jaar dat de Torens bestaan is dat nooit eerder gebeurd. Op leegstaande verdiepingen zijn rare en harde geluiden gehoord.
[..]
Er zijn veel meer chemicalien geregistreerd die duiden op Thermate
Er is gewooneg teveel aan een schakelingen van vreemde gebeurtenissen, uitspraken, incompetenties om sec plane-fire-collapse te geloven.
Daar gaat het niet over.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe groter de leugen hoe meer mensen het geloven.
En bovendien, je moet een sterke jongen zijn om niet in de leugens van andere te trappen. Er is nog zoiets als groep druk.
Gesmolten metaal gedraagt zich als een vloeistof? Lijkt me een mooie mogelijkheid.quote:leuk en aardig maar hoe komt het dan diep in de kelders ?
Ja en?quote:Bij dat plaatje wordt gesuggereerd dat het 6 weken na dato is, en dan dus nog roodgloeiend
Waarom kan dat niet dan? Volgens je boeren verstand?quote:Ik wil beste geloven dat er bij de impact verdiepingen de boel wat verzwakt is. Maar het kon NOOIT en te NIMMER zo instorten als het gedaan heeft. Een miljard trusses dat consequent op het zelfde moment begeven. Aperte kolder is het.
Allemaal leuk en aardig maar dat verklaart bij lange na niet hoe en wanneer de explosieven aan zijn gebracht.quote:In 93 was de kelder ernstig beschadigd. Vervolgens kon men dus bom-expert mensen binnenloodesen. Bovendien was in deze periode tot 911, Broer van Bush hoofd beveilging. Daarnaast zijn er claims van tientallen ongebruikelijke drills in de weken voor 911. In het weekend er voorafgaand is het 36 uur offline geweest. in de 25+ jaar dat de Torens bestaan is dat nooit eerder gebeurd. Op leegstaande verdiepingen zijn rare en harde geluiden gehoord.
Zoals?quote:Er zijn veel meer chemicalien geregistreerd die duiden op Thermate
Maar het wetenschappelijke/natuurkundige/scheikundige verhaal schuif je gewoon maar aan de kant?quote:Er is gewooneg teveel aan een schakelingen van vreemde gebeurtenissen, uitspraken, incompetenties om sec plane-fire-collapse te geloven.
Tuurlijk. En dan ook nog zonder bewijs.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
Maar het wetenschappelijke/natuurkundige/scheikundige verhaal schuif je gewoon maar aan de kant?
De geschiedenis van de *911 gelovers* blijft zich herhalen.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
@ Lambiekje.
Ik ben niet echt thuis in complotten maar wel in discussieren.
Ik ben het dus met de anderen eens, jij blijft zaken herhalen, mag, maar onderbouw deze dan op een juiste manier.
Op deze manier sla je de discussie steeds dood.
Waarom doe je dat nu niet?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:57 schreef pietje77 het volgende:
Verder ga ik binnenkort ook wel eens rustig aangeven waar cyclonis de fout ingaat.
hoe staat het met jouw onderbouwde bewijzen van de betrokkenheid van osama bij 911, calvados ?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nu niet?
Er zijn toch zoveel duidelijke bewijzen, dat heb je al vaak geroepen, maar nooit laten zien.
Het is heel wat nuttiger om daar rustig voor te gaan zitten ipv allerlei ononderbouwde beweringen te doen die al 98712398723198 keer gedaan zijn.
Hier lijkt het alsof de instorting ook plaats had gevonden wanneer er alleen brand was geweest in het gebouw en geen planecrash . Je zegt immers dat er bij 900 graden nog maar 10 % van de draagkracht van staal over is . Andere gebouwen in het verleden bleven staan na veel intensere en langer durende branden. Kan dat wel als er nog maar 10 % van de draagkracht over is?quote:de zogenaamde zeeen van vloeibaar staal zijn en alleen maar gebasseerd op getuigenverklaringen van brandweerlieden, en het zegt niks over de toestand van dat metaal voor de crash en tijdens het branden, aangezien ik al heel vaak naar voren heb gebracht dat zelfs als er thermate was gebruikt dan nog zou het gebouw al zijn ingetort lang voordat het thermate het staal tot smelten had gebracht, aangezien staal al bij 900 graden nog maar 10% van zijn kracht overheeft. nu weet ik van structuren dat er meestal een aardige veiligheidsfactor erin zit, maar een veiligheidsfactor van 1000% is wel behoorlijk absurd
verder is het principe van CD dat de dragende balken worden verzwakt door hoge temperaturen totdat ze hun taak niet meer kunnen uitvoeren. er is geen sprake van dat het staal eerst gesmolten wordt alvorens het instorten begint. wil er iemand beweren dat de stalen balken eerst smolten en dat toen het gebouw ineens besloot in te storten? dus dat het gebouw pas instortte toen de draagkracht nog maar 0% bedroeg?
Heb ik ergens beweerd dat OBL overduidelijk achter de aanslag zit?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:22 schreef Orwell het volgende:
hoe staat het met jouw onderbouwde bewijzen van de betrokkenheid van osama bij 911, calvados ?
Prima. Kom maar eens met duidelijke inhoud dan.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:20 schreef atmosphere1 het volgende:
Calvobbes , het zou de discussie goed doen al sjij ook bij het inhoudelijke deel bleef .
Als je zo graag een discussie wilt voeren, waarom reageer je dan niet op de openingspost?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:28 schreef pietje77 het volgende:
[blaat]
Jij beschuldigd iedereen overal van zonder bewijs te geven. Waarom mag jij dat wel doen?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:45 schreef pietje77 het volgende:
Verder is het ongeloofelijk dat jij niet snapt dat de U.S. iemand beschuldigd zonder bewijs, dat mag dus niet.
Inderdaad. Begin eens bij de openingpost ipv tijd te verspillen met ander gezeur.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:55 schreef pietje77 het volgende:
Begin bij het begin
Ik ben nu al benieuwd!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:10 schreef pietje77 het volgende:
Maar omdat cyclonis zijn post in principe een reactie op mijn gesmolten staal post was(zij het weer niet alle punten adresserend), krijgt hij nog een nette reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |