abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44805937
Nou, je verhaal geeft me iig wel goede hoop! Dankjewel. En twee kindjes samen in een bedje lijkt me zo lief Maar ze is er nu idd nog te klein voor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 28 december 2006 @ 22:39:34 #277
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44809514
Zoë heeft dus ook die nachtelijke buien al zijn ze tegenwoordig erg afgezwakt. Dan was het gewoon vechten met je kind en zij zich overal maar tegen verzetten, huilen, slaan, schoppen. Soms na een uur of 2 zakten ze af en was ze ook echt buiten adem. Absolute herkenning dus.

Met Zoë gaat het steeds beter ze hoest nog wel maar is nu twee dagen aanval vrij. Ze begint ook weer te eten als een bouwvakker de ergste periode is dus gelukkig achter de rug

Meiden bedankt voor jullie medeleven
pi_44809778
Rottdog, precies hetzelfde dus!
Zou het toch iets te maken hebben met verwerken van indrukken?
pi_44810168
piet heeft ook wel eens van die ontroostbare buien gehad 's nachts, maar nooit zo lang als wat jullie noemen hoor. pfoeh, ik vond een half uurtje al bijna niet te harden. en 't stomme is dat je tussendoor soms denkt 'zeg zit jij hier een toneelstukje op te voeren of wat is dit!?' (het lijkt soms zo raar dat gehuil waar je met geen mogelijkheid doorheen dringt).

fijn dat 't beter gaat met zoë!
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:46:09 #280
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44829913
Er lag vanmiddag bij de post een brief van de basisschool..

"M.i.v. 22 februari 2008 is Saskia van harte welkom in groep 1. "

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44831426
Jeetje die zijn er op tijd bij
Saartje
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:39:46 #282
3011 E.T.
pi_44831760
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jeetje die zijn er op tijd bij
is nog maar iets meer dan een jaar, dus op zich valt 't wel mee.
De tweede helft van dit schooljaar proberen ze de planning voor volgend schooljaar te maken..

Vond 't ineens zo 'groot' en zo definitief enzo..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44832246
Ja, het gaat ineens heel hard dan.
Jongste van mij is ook al ingeschreven en ingedeeld enzo. Ik kan eigenlijk niet wcahten tot hij ook naar school mag Hij is er zo aan toe! Schrijft zijn naam, is de hele dag van gespelde letters woorden aan het maken enzo. Hij wordt groot
Saartje
  vrijdag 29 december 2006 @ 22:46:14 #284
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_44841807
Het is ook heel groot ET, gek vind ik dat soms zulke dingen. Dat je weet dat is over een bepaalde tijd al. Die tijd is niet eens zo lang en waarschijnlijk weer zo voorbij. Toch weet je dat jouw kind in die korte periode nog zoveel grote dingen gaat doen voordat het dat moment is.

Jolie liet me vanavond zien hoe bijzonder lief dat ze is. Ze vroeg zich al een tijdje af wat ze toch bij een oliebollenkraam verkochten. 'Bijzondehe kjentenbollen' vond ze het. De mensen die mijn dochter echt kennen weten dat dit waarschijnlijk een soort van heilig iets is voor Jolie En ik besloot vanavond om er eentje voor haar te kopen. Met oud en nieuw eten we ze niet en ik vind het eigenlijk ook wel jammer als dat zo aan haar voorbij zou gaan.
En toen zat ze thuis met d'r 'bijzondehe kjentenbol' aan tafel. En ik zat te wachten tot ze ging eten.
'Pak dan een mesje mama'
'Nee dat hoeft niet, je kunt er zo in bijten. Probeer maar.'
'Maar mama, maar jij dan?

pi_44841858
lief Joliebolletje
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:59:35 #286
24188 Belana
kloon van belana
pi_44853558
ow wat lief van jolie
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:53:14 #287
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_44856912
Ah wat liefff
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:34:52 #288
3011 E.T.
pi_44858082
wat lief!
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:52:24 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_44860822
ik heb de inschrijfformulieren voor Liam's school wel liggen, maar we gaan in maart naar de open dag en dan schrijf ik hem ook wel in.
ja, wat worden ze al groot he ET
stormy waters...
sailin'
  woensdag 3 januari 2007 @ 09:58:18 #290
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44965487
Kleine peuters worden kleuters. Hier ook. Fleur is met papa naar de schaatsbaan. Ze had het op de tv gezien en dat wilde ze dus ook. Dus mijn kleine 'ijsprinsesje' gaat kijken of ze op het ijs kan dansen of dat ze marianne Timmer achterna gaat. Helaas geen foto's, want ik zit thuis met een zeer verkouden Maud.
Ook hier staat in maart naar school gaan voor info op het programma. Vanaf half augustus gaat het toch echt beginnen...

En Jolie..samen delen zooooo

Hier kreeg ik vanochtend een door Fleur helemaal zelf gesmeerde boterham gebracht...hier mama..heb ik helemaal zelf gedaan. En ik kreeg dus helemaal verteld hoe ze het had gedaan...bordje gepakt enz..enz.
pi_44965595
en wat zat erop chacama? lief hoor!

en jolie ook al zo'n sociaal dier.
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:10:35 #292
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44965636
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:07 schreef bixister het volgende:
en wat zat erop chacama? lief hoor!

en jolie ook al zo'n sociaal dier.
'kleurtjes' oftewel vruchtenhagel.
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:41:59 #293
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44966124
Lekker, vruchtenhagel Hier een jongetje wat verslaafd is aan gestampte muisjes (muissies!)

Kai lijkt iets beter te gaan slapen. Oudejaarsnacht heeft hij geslapen van half acht tot negen uur zonder wakker te worden van het vuurwerk (terwijl het wel leek alsof we in Beiroet zaten met al die knallen) en gisteren en eergisteren werd hij pas om acht uur wakker Hij zit ook een stuk lekkerder in zijn vel. Alles is leuk, hij kletst de oren van je kop en is nog maar heel af en toe een vreselijke peuter alhoewel hij de gang al een dag of drie niet meer heeft gezien.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:38:35 #294
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44967287
M@x wat heerlijk. Dan kun je weer echt van Kai gaan genieten. En niet de tijd naar het slapen aftellen. (Dat had ik een paar dagen geleden....)
pi_44996287
M@x wat lekker!!! Wat heerlijk om te lezen dat Kai zo'n stuk beter in zijn velletje zit!! Wat voel je je trots dan he? Geniet er van
  donderdag 4 januari 2007 @ 07:44:37 #296
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44996979
Fleur vond het schaatsen geweldig. Op d'r kunstschaatsjes op de 400 meter baan. En ze was maar 2x gevallen....volgens Fleur dan.

Volgende week gaan we maar nog een keer. En misschien lukt het me dan om zelf ook mee te gaan. Dan zijn er tenminste ook foto's van.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:42:13 #297
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45022204
Vandaag voor de gewicht controle van Zoë naar het CB geweest. Wist niet wat ik zag, ze was namelijk maar 300 gram gegroeid in gewicht en 5 cm in de lengte Ze is nu 17,3 kg en zit dus weer goed op de lijn, er hoeven nu dus ook geen onderzoeken plaats te vinden. Ben ook echt helemaal happy het bureau uitgelopen
pi_45022282
Zo Janneke is over de 18 bij 104 cm
En hoe is het eraf gegaan. Ook gewoon vanzelf? Of heb je opgelet met dingen?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45024953
Rottdog wat fijn!!! Ik zie je al helemaal brede smile op je gezicht het bureau uitlopen

Djulian weer eens in de bocht. Slapen had hij geen zin in vanmiddag en hij weet dat als hij zegt dat hij een bah broek heeft ik naar boven kom. Doe ik zijn kamer deur open staat daar een jongetje heel trots: Kijk es mama boeffie niettuh bah broek.
Meneer had dus helemaal geen luier meer aan en toen ik vroeg waar hij die luier gelaten had deed hij de ladenkast open en heel trots met een grote lach op zijn gezicht: oppehruimd mama
gelukkig was het geen bah broek de luier was gewoon schoon dus ook nog een mij voor de gek gehouden
  vrijdag 5 januari 2007 @ 07:22:58 #300
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45029952
fijn zo Anitra..die kleine bijdehandjes. En dan maar een strak gezicht houden.

Rottdog, heerlijk als je met zo'n gevoel bij het CB weg kunt lopen.

Fleur begint het door te krijgen. Als ze 's middags gaat slapen, wordt het niet donker en als ze 's avonds gaat slapen wel. Dat betekent dat er een morgen komt. En de vraag nu is de standaard: wat gaan we morgen doen? En als ik het niet weet, dan weet zij het wel. Zoals gisteren: morgen gaan we weer schaatsen mama...Dus dat heb ik maar veranderd in boodschappen doen. Dat schaatsen komt volgende week weer....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')