Ik had me al een paar keer ingehouden, een beetje prikkenlend gedag zeggen vond ik nog net kunnen...quote:Op donderdag 23 november 2006 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik word soms zo moe van je, Eendje![]()
Ze lieten weer zien dat Milica zei dat ze Jeroen seksueel totaal niet aantrekkelijk vond en absoluut niets met hem wil.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik heb de filmpjes niet kunnen zien is er een link naar?
preciesquote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe langer iemand een relatie heeft, deste opwindender wordt het voor onze Tijn.
Marlies had geen relatie, dus die viel snel af. Toen was het Micheline, maar die was nog niet zo lang met Semih, dus richtte hij zijn pijlen maar op Monique.
Dat denk ik ook. Tijn wéét dat hij niet verliefd moet/mag worden en zal dit dus ten alle tijden tegenover zichzelf ontkennen. En ook ten opzichte van de rest van de wereld.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tijn mag en kan niet toegeven dat het verliefheid is, ze heeft een man met kinderen immers.
-knip-
Aan de andere kant moest Jeroen ook niet veel van haar hebben in het beginquote:Op donderdag 23 november 2006 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze lieten weer zien dat Milica zei dat ze Jeroen seksueel totaal niet aantrekkelijk vond en absoluut niets met hem wil.
Denk je dat echt?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe langer iemand een relatie heeft, deste opwindender wordt het voor onze Tijn.
Marlies had geen relatie, dus die viel snel af. Toen was het Micheline, maar die was nog niet zo lang met Semih, dus richtte hij zijn pijlen maar op Monique.
Zegt de eend die meer weg heeft van een pitbullquote:Op donderdag 23 november 2006 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had me al een paar keer ingehouden, een beetje prikkenlend gedag zeggen vond ik nog net kunnen...
Maar dan kom jij er altijd weer achteraan die er nog even op door moet gaan, zucht
Ik vond het op z'n minst heel opvallend. Ik dacht even dat hij met opzet een onbereikbaar iemand zoekt, omdat hij eigenlijk op mannen valt. Maar ik denk toch dat hij hetero is, dus dan zal er een andere verklaring moeten zijn.quote:
Misselijke opmerking Scanquote:Op donderdag 23 november 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gemerkt. Met een beetje drank op wil ze opeens iedereen aflikken en trekt Etienne af.
dat was in het begin; niets verders wat we nog niet wisten of alleen wat de oud bewoners al hadden gezegdquote:Op donderdag 23 november 2006 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze lieten weer zien dat Milica zei dat ze Jeroen seksueel totaal niet aantrekkelijk vond en absoluut niets met hem wil.
Eens.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misselijke opmerking Scan
Jij weet ook dat je een vrouw die dronken is niet mag misbruiken
En dat een een dronken vrouw meer dingen doet, en je daar als echte heer geen misbruik van mag maken
Ja er zijn, hoe triest ook echt genoeg mannen/vrouween die juist verliefd worden op vrouwen/mannen die al een relatie hebben.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het op z'n minst heel opvallend. Ik dacht even dat hij met opzet een onbereikbaar iemand zoekt, omdat hij eigenlijk op mannen valt. Maar ik denk toch dat hij hetero is, dus dan zal er een andere verklaring moeten zijn.
Wat dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:21 schreef Suikeroom het volgende:
Mo is het eens met Lekker Simpel
De vraag blijft wie nou precies wie heeft misbruikt. Beide waren dronken. Etienne had vele malen meer gedronken dan Marcia en werd al ee tijdje flink door Marcia opgegeild. Ze vertelde hem in geuren en kleuren hoe geil ze was geworden van de kus tussen Rik en hem. In de gang zat ze heel suggestief over zijn been te wrijven. Alles wees erop dat Marcia zo snel mogelijk iemand in bed wilde..... en dat bleek later ook zo te zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En dat een een dronken vrouw meer dingen doet, en je daar als echte heer geen misbruik van mag maken
Het gaat er niet eens over of het in het BB huis gebeurt of in real lifequote:Op donderdag 23 november 2006 01:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Eens.
Zie het gedonder wat je ermee krijgt.
Absoluut mee oneens en zeer typerend weer hoe er altijd in het voordeel van de vrouw wordt gedacht. Je kunt Marcia niet verontschuldigen omdat ze dronken was, want dan moet je dat met Etienne ook doen. Wat mij betreft slaan die opmerkingen dus echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Eens.
Zie het gedonder wat je ermee krijgt.
precies marcia is er wat dat betreft ook schuldig aanquote:Op donderdag 23 november 2006 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vraag blijft wie nou precies wie heeft misbruikt. Beide waren dronken. Etienne had vele malen meer gedronken dan Marcia en werd al ee tijdje flink door Marcia opgegeild. Ze vertelde hem in geuren en kleuren hoe geil ze was geworden van de kus tussen Rik en hem. In de gang zat ze heel suggestief over zijn been te wrijven. Alles wees erop dat Marcia zo snel mogelijk iemand in bed wilde..... en dat bleek later ook zo te zijn.
Ik heb dat ook gezien hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 01:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En dan nog blijf je er van af.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vraag blijft wie nou precies wie heeft misbruikt. Beide waren dronken. Etienne had vele malen meer gedronken dan Marcia en werd al ee tijdje flink door Marcia opgegeild. Ze vertelde hem in geuren en kleuren hoe geil ze was geworden van de kus tussen Rik en hem. In de gang zat ze heel suggestief over zijn been te wrijven. Alles wees erop dat Marcia zo snel mogelijk iemand in bed wilde..... en dat bleek later ook zo te zijn.
dat is makkelijk de man de schuld geven. Ik keur niet goed wat E10 gedaan heeft maar als Marcia toegeeft dat zei ook fout zat is het toch goed. Het hele verhaal wordt gewoon opgeklopt en zo neergezet dat alleen E10 wat deed omdat Marcia laveloos wasquote:Op donderdag 23 november 2006 01:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan nog blijf je er van af.
Tenminste, een echte vent zou daar van af blijven.
Als die'echte vent' nuchter was geweest, zou ik het misschien met je eens zijn. In dit geval was dat niet zo en ben ik het heel erg met je oneens. Ik had zelfs die nacht het idee (en ook hoe Etienne er de volgende dag over praatte) dat Marcia er meer van heeft genoten dan Etienne.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan nog blijf je er van af.
Tenminste, een echte vent zou daar van af blijven.
Hmmm, ik vind 't een hellend vlak.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens en zeer typerend weer hoe er altijd in het voordeel van de vrouw wordt gedacht. Je kunt Marcia niet verontschuldigen omdat ze dronken was, want dan moet je dat met Etienne ook doen. Wat mij betreft slaan die opmerkingen dus echt helemaal nergens op.
En Marcia werkt daar nu aan mee en blijkt een selectief geheugen te hebben (of is gehersenspoeld door Egbert en Floris). Wat nog veel erger is dat BB er aan mee werkt.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is makkelijk de man de schuld geven. Ik keur niet goed wat E10 gedaan heeft maar als Marcia toegeeft dat zei ook fout zat is het toch goed. Het hele verhaal wordt gewoon opgeklopt en zo neergezet dat alleen E10 wat deed omdat Marcia laveloos was
Jeroen zegt niet echt iets verkeerds nuquote:Op donderdag 23 november 2006 01:34 schreef mazaru het volgende:
Dit gaat de goeie kant op, Jeroen sluit zich aan bij de roddelpartij.
Daar gaat zijn winst
Eens!quote:Op donderdag 23 november 2006 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind 't een hellend vlak.
Ik kan me goed voorstellen dat Etienne Marcias 'uitnodiging', hoe dronken ook, als een echte uitnodiging opvatte. Hormonen enzo.
Eigenlijk vind ik niet dat je je, of je nou man of vrouw bent, niet zo dronken moet worden dat je niet meer weet wat je doet. Beiden hebben in dit geval schuld, voor zover er van schuld sprake is.
tijn dan ook (de muur)quote:Op donderdag 23 november 2006 01:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
omdat tijn het zich is gaan realiseren wat het voor een impact heeft terwijl Mo gewoon een chinese muur (ipv plank) voor haar kop heeft
vastnagelen, tietjes lek prikken, slaan, rossen, stampenquote:Op donderdag 23 november 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
Ik zit me nog steeds verbijstert af te vragen wat Day nou een uur lang met sjaan zou willen doen![]()
Dus bent een zelfde man als E10, die een vrouw misbruiktquote:Op donderdag 23 november 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens en zeer typerend weer hoe er altijd in het voordeel van de vrouw wordt gedacht. Je kunt Marcia niet verontschuldigen omdat ze dronken was, want dan moet je dat met Etienne ook doen. Wat mij betreft slaan die opmerkingen dus echt helemaal nergens op.
Marcia lag op haar zij en draaide zich op een gegeven moment op haar rug en deed haar benen voor hem uit elkaar. Je kunt het draaien of keren zoals je wilt, maar zo is het gewoon gegaan. Marcia zal dat nu ontkennen, maar als je de beelden goed hebt gezien, zie je echt dat dat is wat er gebeurde. BB zelf heeft dat waarschijnlijk ook niet eens opgepikt en denken daarom misschien wel dat het een vorm van misbruik was.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind 't een hellend vlak.
Ik kan me goed voorstellen dat Etienne Marcias 'uitnodiging', hoe dronken ook, als een echte uitnodiging opvatte. Hormonen enzo.
Eigenlijk vind ik niet dat je je, of je nou man of vrouw bent, niet zo dronken moet worden dat je niet meer weet wat je doet. Beiden hebben in dit geval schuld, voor zover er van schuld sprake is.
Marcia was een stuk verder van de wereld dan E10.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als die'echte vent' nuchter was geweest, zou ik het misschien met je eens zijn. In dit geval was dat niet zo en ben ik het heel erg met je oneens. Ik had zelfs die nacht het idee (en ook hoe Etienne er de volgende dag over praatte) dat Marcia er meer van heeft genoten dan Etienne.
Jij hebt mijn bericht gelukkig helemaal begrepen...quote:Op donderdag 23 november 2006 01:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus bent een zelfde man als E10, die een vrouw misbruikt
Mijn hele fantasie aan diggelenquote:Op donderdag 23 november 2006 01:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vastnagelen, tietjes lek prikken, slaan, rossen, stampen![]()
Roddelen, roddelen.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:34 schreef mazaru het volgende:
Dit gaat de goeie kant op, Jeroen sluit zich aan bij de roddelpartij.
Daar gaat zijn winst
Ik meen me te herinneren (maar pin me er niet op vast, want ik ben niet voor 100% zeker) dat de opmerking 'niet doen' pas veel later was. Toen was er al vrij veel gebeurd. In het BB filmpje leek het alleen alsof het meteen in het begin was.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Marcia was een stuk verder van de wereld dan E10.
Hij kon in ieder geval nog goed rennen, en zeggen dat die om het even wie ging neuken.
Marcia lag al te slapen toen hij bij haar in bed kroop
Ze zei zeer duidelijk"Niet Doen!"
"Niet Doen", betekent stoppen, dus hoor je als man te stoppen.
Als ik me niet vergis zijn daar zelfs wetten voor.
precies jeroen zegt in deze verstandig niks te veelquote:Op donderdag 23 november 2006 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
Roddelen, roddelen.
Hilde en Sjaan vertellen wat er nou tussen E10 en Egbert speelt.
HIj geeft aan dat hij het jammer vindt dat alles zo gelopen is en dat hij hoopte dat het een gezellige week zou worden.
Had je aangifte gedaanquote:Op donderdag 23 november 2006 01:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Marcia was een stuk verder van de wereld dan E10.
Hij kon in ieder geval nog goed rennen, en zeggen dat die om het even wie ging neuken.
Marcia lag al te slapen toen hij bij haar in bed kroop
Ze zei zeer duidelijk"Niet Doen!"
"Niet Doen", betekent stoppen, dus hoor je als man te stoppen.
Als ik me niet vergis zijn daar zelfs wetten voor.
Ik heb duidelijk gezien dat Marcia zei "NIET DOEN"quote:Op donderdag 23 november 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia lag op haar zij en draaide zich op een gegeven moment op haar rug en deed haar benen voor hem uit elkaar. Je kunt het draaien of keren zoals je wilt, maar zo is het gewoon gegaan. Marcia zal dat nu ontkennen, maar als je de beelden goed hebt gezien, zie je echt dat dat is wat er gebeurde. BB zelf heeft dat waarschijnlijk ook niet eens opgepikt en denken daarom misschien wel dat het een vorm van misbruik was.
Als een vrouw zegt 'niet doen' en je probeert het toch nog een keer, waarop die vrouw voor je op de rug gaat liggen met haar benen wijd.... dan ben je blijkbaar fout bezig als je dan wat doet.quote:
Scan, mag ik je vragen hoe jij had gereageerd als het om jouw dochter ging?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt mijn bericht gelukkig helemaal begrepen...
Geloof me nou maar als ik zeg dat een figuur als E10 nooit het lef zou hebben om bij mij in bed te kruipenquote:
En dat is nou net waar iedereen de mist in gaat ja. Omdat ze het filmpje vanavond niet verder hebben laten zien, heeft dus niemand gezien hoe zeer ze lag te genieten van Etienne's handelingen. Om nog maar te zwijgen van de dingen die Marcia bij Etienne heeft gedaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk gezien dat Marcia zei "NIET DOEN"
Nee, het was beslist geen misbruik. Alleen dom gedrag van beide kanten. Dat zeg ik: waarom word je zo godsgruwelijk dronken dat je dat allemaal OK vindtquote:Op donderdag 23 november 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia lag op haar zij en draaide zich op een gegeven moment op haar rug en deed haar benen voor hem uit elkaar. Je kunt het draaien of keren zoals je wilt, maar zo is het gewoon gegaan. Marcia zal dat nu ontkennen, maar als je de beelden goed hebt gezien, zie je echt dat dat is wat er gebeurde. BB zelf heeft dat waarschijnlijk ook niet eens opgepikt en denken daarom misschien wel dat het een vorm van misbruik was.
Ik had het aan mijn dochter gevraagd en zou haar absoluut geloven. Maar ik weet dus niet of Marcia het hele verhaal opeens verdraaid heeft tegen hem. De dag erna zei ze dat ze het samen hadden gedaan. Als ze later (vanwege Floris) opeens gzegd heeft dat ze zo ongeveer is aangerand... tja...quote:Op donderdag 23 november 2006 01:41 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, mag ik je vragen hoe jij had gereageerd als het om jouw dochter ging?
Misschien WILDE ze wel even met opzet Floris vergeten. Ze kozen er ook niet voor niets voor om naast elkaar te gaan slapen die nacht.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, het was beslist geen misbruik. Alleen dom gedrag van beide kanten. Dat zeg ik: waarom word je zo godsgruwelijk dronken dat je dat allemaal OK vindt
Hij zegt alleen dat hij begrijpt wat er is gebeurd en dat BB een verkeerde voorstelling van zaken geeft.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus bent een zelfde man als E10, die een vrouw misbruiktAls ze wat gedronken heeft
![]()
Ik snap hem ook wel maar marcia gaf nogmaals haar fout ook toe de dag erna. Dus om nu van aanranding te sprekenquote:Op donderdag 23 november 2006 01:44 schreef Day het volgende:
Ik snap Egbert's gevoel hierbij wel.
Nou, volgens mij heeft Marcia echt wel haar verantwoording genomen.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had het aan mijn dochter gevraagd en zou haar absoluut geloven. Maar ik weet dus niet of Marcia het hele verhaal opeens verdraaid heeft tegen hem. De dag erna zei ze dat ze het samen hadden gedaan. Als ze later (vanwege Floris) opeens gzegd heeft dat ze zo ongeveer is aangerand... tja...
Ik op zich ook wel, maar ga zeer zeker niet meer naar hem luisteren. Hij is toch heel erg bezig met struisvogelpolitiek. Dat zijn dochter gewoon bloedgeil was, kan hij niet verkroppen blijkbaar.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:44 schreef Day het volgende:
Ik snap Egbert's gevoel hierbij wel.
Wat valt er nou te geloven?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had het aan mijn dochter gevraagd en zou haar absoluut geloven. Maar ik weet dus niet of Marcia het hele verhaal opeens verdraaid heeft tegen hem. De dag erna zei ze dat ze het samen hadden gedaan. Als ze later (vanwege Floris) opeens gzegd heeft dat ze zo ongeveer is aangerand... tja...
Ik heb Floris gezien en ik zou 'm ook willen vergetenquote:Op donderdag 23 november 2006 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien WILDE ze wel even met opzet Floris vergeten. Ze kozen er ook niet voor niets voor om naast elkaar te gaan slapen die nacht.
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof me nou maar als ik zeg dat een figuur als E10 nooit het lef zou hebben om bij mij in bed te kruipen![]()
En zou die dat wel doen, dan zou dat hele leuke beelden opleveren, en dan denk ik dat E10 degene zou zijn die aangifte zou hebben gedaan![]()
Wat heb jij dan meer gezien dan ik ?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is nou net waar iedereen de mist in gaat ja. Omdat ze het filmpje vanavond niet verder hebben laten zien, heeft dus niemand gezien hoe zeer ze lag te genieten van Etienne's handelingen. Om nog maar te zwijgen van de dingen die Marcia bij Etienne heeft gedaan.
Dus jij hebt je oordeel al klaar vanwege dingen die hij eerder heeft gedaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat valt er nou te geloven?
E10 heeft zelf in het begin al gezegd dat hij altijd voor de zwakste gaat.
Toen Sabrina bezopen was, probeerde hij het bij haar ook, gelukkig voor Sabrina hield Monique de boel in de gaten, en kreeg hij de kans niet om door te gaan.
Egbert en E10 negeren elkaar nog steedsquote:Op donderdag 23 november 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laatste peukie misschien?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Eggie zit weer 20 minuten hetzelfde te zeggen
Ik weet het wel zeker, daar zinspeelde ze ook over en ze had het ook over die fokking camera's en dat het anders wel een stuk makkelijker was, dus ze is er normaal ook niet vies van en ik denk dat ze floris wel vaker eventjes is vergetenquote:Op donderdag 23 november 2006 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien WILDE ze wel even met opzet Floris vergeten. Ze kozen er ook niet voor niets voor om naast elkaar te gaan slapen die nacht.
Bommie!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 november 2006 01:51 schreef versabommie het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Vieze kale meisjesaanrandende kutleugenaar!
KUTEGBERT!
Van mij wel. Morgen stoppen met rokenquote:
Ik vorm mijn oordeel door de beelden die ik zie, en de dingen die gezegd worden.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij hebt je oordeel al klaar vanwege dingen die hij eerder heeft gedaan.
Wat ben ik blij dat jij geen rechter bent in nederland zeg.
Juist jaquote:Op donderdag 23 november 2006 01:46 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft Marcia echt wel haar verantwoording genomen.
Ik heb ook zo'n gevoel dat Egbert voornamelijk E10's gedrag de dag erna heel erg kwalijk neemt. Dat hij het er met Jeroen en Sa over heeft gehad en het zo brengt dat Marcia's aandeel heel groot was.
hoi Waquote:
Its alivequote:Op donderdag 23 november 2006 01:51 schreef versabommie het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
KUTEGBERT!
Eerder van een stijve pik.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vorm mijn oordeel door de beelden die ik zie, en de dingen die gezegd worden.
En je hebt mij nergens horen zeggen dat Marcia onschuldig was.
Marcia was ook superstom bezig. Ik zeg alleen dat een echte vent geen dronken vrouw wakker maakt door tussen haar benen te gaan frummelen.
Dat getuigd van een slap karakter.
Vraag dat maar eens aan Sab dan, of ze het daar mee eens is. Ze lacht je rechtstreeks uit.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juist jaE10 schepte op tegen Jeroen en tegen Sab zei hij dat er nagenoeg niks gebeurt was. E10 is om te braken, Marcia weet heel goed dat ze fout zat en heeft dat ook toegegeven. E10 is gewoon een misselijk mannetje, zowel bij Marcia als bij Sab. En zal hij dat toegeven, tuurlijk niet
![]()
Als hij komtquote:Op donderdag 23 november 2006 01:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoi Wa![]()
Kan niet wachten tot Marcel erinkomt!![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vorm mijn oordeel door de beelden die ik zie, en de dingen die gezegd worden.
Marcia was ook superstom bezig. Ik zeg alleen dat een echte vent geen dronken vrouw wakker maakt door tussen haar benen te gaan frummelen.Dat getuigd van een slap karakter.
Marcel = D66quote:Op donderdag 23 november 2006 01:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoi Wa![]()
Kan niet wachten tot Marcel erinkomt!![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:54 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Eg vindt het bij een slapende vrouw kruipen niet kunnen... Ok, kan ik inkomen.
Hij kwam gewoon die afspraak na, sterk karakterquote:Op donderdag 23 november 2006 01:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Marcia was ook superstom bezig. Ik zeg alleen dat een echte vent geen dronken vrouw wakker maakt door tussen haar benen te gaan frummelen.
Dat getuigd van een slap karakter.
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:51 schreef versabommie het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
KUTEGBERT!
En laat me raden: geen woord over hoe geil zijn dochter de hele avond al deed en hoe prettig ze het opeens vond om naast Etienne in bed te liggen die nacht?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:54 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Eg vindt het bij een slapende vrouw kruipen niet kunnen... Ok, kan ik inkomen. Maar nu zwijgt hij toch erg over zijn eigen actie bij Sa (zonder hier meer woorden aan vuil te willen maken over wat nu exact zijn intenties toen waren).
Van Militia verwacht ik ook nog wel watquote:Op donderdag 23 november 2006 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Marcel = D66Dus daar valt verdomde weinig van te verwachten.
En als Etienne weggaat, komt paps natuurlijk helemaal niet.
Ze had toch een kloppende clit die avond?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En laat me raden: geen woord over hoe geil zijn dochter de hele avond al deed en hoe prettig ze het opeens vond om naast Etienne in bed te liggen die nacht?
Jij bent een ouwe frummelaarquote:Op donderdag 23 november 2006 01:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij maak je vrouwen zo wakker heur
![]()
Nou sorry, maar dat vindt ik écht geen vergelijking.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:54 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Eg vindt het bij een slapende vrouw kruipen niet kunnen... Ok, kan ik inkomen. Maar nu zwijgt hij toch erg over zijn eigen actie bij Sa (zonder hier meer woorden aan vuil te willen maken over wat nu exact zijn intenties toen waren).
Nietszeggendquote:Op donderdag 23 november 2006 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van Militia verwacht ik ook nog wel wat![]()
Tuurlijk niet. Verder heb ik niet geluisterd... kan het niet aan, dus neem me dat dan ook niet kwalijk ajb.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En laat me raden: geen woord over hoe geil zijn dochter de hele avond al deed en hoe prettig ze het opeens vond om naast Etienne in bed te liggen die nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |