Je hebt het maar druk met plaatjes zoeken hé..quote:Op donderdag 23 november 2006 00:37 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
Wie weet bouwen we er gelijk een monumentje bij.
Ga je nu weer fijn verder met die Mozartkop van je feest vieren en laat je ons hier ons eigen feestje vieren?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:37 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
Wie weet bouwen we er gelijk een monumentje bij.
Het lag er wel heel dik bovenop ja!quote:Op donderdag 23 november 2006 00:35 schreef golfer het volgende:
Die Wilders.
Probeerde zich in een slachtofferrol al la Vlaams Blok te drukken, maar dat lukte dus niet.![]()
Liever met Venezuela, kan jij binnenkort weer met je asobak door Wassenaar crossen dankzij goedkope benzine.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:40 schreef star_gazer het volgende:
Nu kunnen we wel mooi de diplomatieke betrekkingen met Noord-Korea aanhalen
ja hele slechte zet van hem. ik hoop dat ie zijn hoofd cool houd en niet als een kip zonder kop gaat zeiken.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:35 schreef golfer het volgende:
Die Wilders.
Probeerde zich in een slachtofferrol al la Vlaams Blok te drukken, maar dat lukte dus niet.![]()
Afhankelijk van hoe je de PvdA ziet zijn ze dat al jarenquote:Op donderdag 23 november 2006 00:46 schreef venomsnake het volgende:
Over 4 jaar wordt de SP de grootste linkse partij.![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 00:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe je de PvdA ziet zijn ze dat al jaren.
Zolang zal de hype niet durenquote:Op donderdag 23 november 2006 00:46 schreef venomsnake het volgende:
Wat een geweldige avond zeg, 26 zetels had ik niet durven dromen!
Geweldig! Ik hoop dat er nu eens naar de kiezer geluisterd gaat worden.
Over 4 jaar wordt de SP de grootste linkse partij.![]()
Wat heeft dit met de SP te maken?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:52 schreef NorthernStar het volgende:
Ik hoor net wat de politie hier in Leeuwarden ook weer een nieuw hoogtepunt heeft bereikt. Bij een van de kiesbureaus hebben ze op alle wegen die er naartoe leiden staan controleren, zodat ze iedereen die op die fiets ging stemmen konden vangen en een boete voor het licht konden geven. Zoals de moeder van een vriendin die een hele dag had gewerkt en toch nog wilde gaan stemmen. Hup 20 euro boete.
Gelukkig was er ook goed nieuws vandaag!![]()
Welterusten!
De hype valt wel mee, dat wil rechts er graag van maken.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zolang zal de hype niet duren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |