Hey een commuist,quote:
Ze zijn gewoon jaloers.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef venomsnake het volgende:
Kunnen al die huilies die hier op bezoek komen niet ''Het grote uithuil topic'' openen oid.?![]()
Ach, laat die jongens en meisjes ook even uithuilen.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef venomsnake het volgende:
Kunnen al die huilies die hier op bezoek komen niet ''Het grote uithuil topic'' openen oid.?![]()
*troost*quote:Op donderdag 23 november 2006 15:07 schreef Raski het volgende:
De puinhopen van SP wordt het volgende populaire politieke boek.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:14 schreef knowall het volgende:
[..]
Ach, laat die jongens en meisjes ook even uithuilen.![]()
Bedankt Urquhart.quote:
Voor zover ik weet zijn er meer zetels van de PvdA EN Groen-Links afgepakt.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:29 schreef Ludacriss het volgende:
Je boekt een blinkende overwinning over de rug van de vvd en gelijk komen al die rechtse FOK!ers hier uithuilen.... mmmm wat voelt het toch heerlijk aanMeer jongens meer!
bronquote:SP: links kabinet wordt lastig
(Novum) - SP-leider Jan Marijnissen voorziet grote moeilijkheden voor de vorming van een links kabinet. "Dan moeten veel partijen erbij", zei hij donderdag voor het begin van de eerste fractievergadering van de 26 leden.
Marijnissen houdt daarom ook de mogelijkheid open om met het CDA te gaan regeren. "Een coalitie met SP, CDA en PvdA is mogelijk. Wij zijn groot geworden in de oppositie tegen het CDA, maar door die grootte hebben we nu wel de verantwoordelijkheid om te onderzoeken of we met het CDA in zee kunnen gaan."
De 26 leden van de fractie kwamen donderdagmiddag in een Haags restaurant bijeen. De fractie is te groot geworden om in de huidige SP-ruimte van de Tweede Kamer te vergaderen. De SP had voor de verkiezingen acht zetels. Volgens Kamerlid Harry van Bommel wordt de formatie buitengewoon lastig. "De sleutel ligt bij het CDA."
Klopt, zo hebben mijn ouders helaas ook gestemd.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef Raski het volgende:
Nee ik huil niet. Ik lach me van binnen kapot.
Over een paar maanden weer nieuwe verkiezingen. Want wat SP wil is gewoon niet haalbaar met de partijen waar SP mee zou kunnen samenwerken. Eens kijken of jullie straks nog net zo blij zijn met deze uitslagen
De meeste mensen hebben niet SP gestemt omdat ze het met het partijprogramma eens zijn. Je moest eens weten! De meeste hebben het waarschijnlijk nog nooit gelezen. Nee Marijnissen komt sympathiek over, een goeie vent! Hup er op stemmen! Maar ja, na een paar maanden schelden we weer omdat het ''zo goed gaat met Nederland"
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:23 schreef concac het volgende:
de SP aanhangers denken dat ze erg sociaal zijn, waarom nemen ze niet een paar daklozen of illegalen in huis en laat deze daklozer bepalen wat er met het huishoud geld gebeurd.
![]()
![]()
bewijs eens hoe sociaal je bent, en laat deze meneer in je huis wonen, er is vast nog wel plaats.quote:
Ach zolang de VVD, die onafgebroken vanaf 1994 in de regering heeft gezeten, er maar niet weer bij is.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:50 schreef MrVVD het volgende:
maar nu moet de sp en pvda natuurlijk sportief zijn en het CDA ook uitsluiten.
grote praatjes maak ze dan ook waar zou ik zeggen.
sp, groenlinks, cu, pvda, partij voor de dieren en D66. waarom niet?
het ergste vind ik een regering CDA en pvda.
dat kunnen ze niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:48 schreef concac het volgende:
bewijs eens hoe sociaal je bent, en laat deze meneer in je huis wonen, er is vast nog wel plaats.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |