Het is net als met de teflon laag van een anti aanbakpan er blijft helemaal niets aan die jongen kleven.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:49 schreef yellowfirst het volgende:
Jeroen heeft genoten van het filmpje...de sfeer is ietwat gespannen..maar ach.....
Dankquote:Op woensdag 22 november 2006 22:55 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie TT !
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is net als met de teflon laag van een anti aanbakpan er blijft helemaal niets aan die jongen kleven.
Als ze elkaar hadden vermoord dan had ie het heel lastig gevonden waarschijnlijk en was gewoon doorgegaan.
Jeroen is er nu bijna.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:56 schreef gerxan het volgende:
daarom gaat Jeroen winnen? hij hield zich op de vlakte... niks van hem gezien...
maarja, hij heeft ook geen mening.. pakje shag is geel
was n leuk promo film voor Jeroen...
winnar is bekend
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is net als met de teflon laag van een anti aanbakpan er blijft helemaal niets aan die jongen kleven.
Als ze elkaar hadden vermoord dan had ie het heel lastig gevonden waarschijnlijk en was gewoon doorgegaan.
Ik zat het waarschijnlijk met dezelfde verbazing als jij te bekijkenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met het woord "autistisch"
Yup. een lach onder een plukje haar. That's all you need to win BB......quote:Op woensdag 22 november 2006 22:56 schreef gerxan het volgende:
daarom gaat Jeroen winnen? hij hield zich op de vlakte... niks van hem gezien...
maarja, hij heeft ook geen mening.. pakje shag is geel
was n leuk promo film voor Jeroen...
winnar is bekend
Het kwam alleen wat rottig je keyboard uitquote:Op woensdag 22 november 2006 22:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met het woord "autistisch"
Wat moet hij dan doen?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met Sabrina.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:56 schreef Nostalgist het volgende:
Etiennne : Saar begrijpt het allemaal niet.
ik hoop dat hij zich bedenkt.... ik heb liever dat die semih, egbert en marcia vertrekken... wat een achterbakse lullen en bitchquote:Op woensdag 22 november 2006 22:59 schreef arneaux het volgende:
Etiënne gaat echt hoor.
Inderdaad. Jeroen ziet het nu gelaten aan omdat hij geen aandeel heeft in de verrote kutsfeer die er nu hangt.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen?
Net zo hysterisch worden als de rest
Ja. Dit verdient ze niet, hoor. Wat ze wel verdient, is de winstquote:Op woensdag 22 november 2006 22:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met Sabrina.
Vanaf dat de oud bewoners terug zijn heeft zij schok over schok gehad.
Ze heeft al heel wat gehuild, eerst om Monique en nu weer om Etienne.
Op zijn minst emotie tonen ?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen?
Ja, dat is waar. Voor haar vind ik het wel erg allemaal.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met Sabrina.
Vanaf dat de oud bewoners terug zijn heeft zij schok over schok gehad.
Ze heeft al heel wat gehuild, eerst om Monique en nu weer om Etienne.
Je hebt andere streams gezien?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop dat hij zich bedenkt.... ik heb liever dat die semih, egbert en marcia vertrekken... wat een achterbakse lullen en bitch
In ieder geval een poging doen om te snappen wat er allemaal gaande isquote:Op woensdag 22 november 2006 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen?
Dat heeft BB tegen hun geroepen het zou een gezellige week worden en ze zouden nergens mee geconfronteerd wordenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:57 schreef Sonique het volgende:
Lijkt wel of alles over de exen gaat, en niet over de finalisten.
Hoe asociaal ben je dan, om de wind bij de finalisten uit de zeilen te stelen.
Maar ondertussen roepen dat ze er voor hun zitten, en vooral voor de gezelligheid...
Wat een grap dit.
Oh, maar dat snapt hij perfect. Hij kan zich er alleen niet druk over maken.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval een poging doen om te snappen wat er allemaal gaande is
Ja tuurlijk joh.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop dat hij zich bedenkt.... ik heb liever dat die semih, egbert en marcia vertrekken... wat een achterbakse lullen en bitch
Ik hoop wel dat hij gaat! Het is een zielig ventje die niet tegen de waarheid kan!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat hoop ik oprecht.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. Dit verdient ze niet, hoor. Wat ze wel verdient, is de winst![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Monique krijgt d'r vet nog wel, buiten het huis. Don't worry be happy.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Voor haar vind ik het wel erg allemaal.
Voor d'r zus niet![]()
Ik vind hem nou juist wel goed bezigquote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef GeKa het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij gaat! Het is een zielig ventje die niet tegen de waarheid kan!
Hij zegt dat hij geen partij wil kiezen, omdat hij er niet bij is geweest.quote:
Geweldig gezegdquote:Op woensdag 22 november 2006 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
Jeroen is nu echt op top niveau aan het schaken
dat is wel waar... hij kan niet tegen de waarheid... maar waarom moet hij weg? Semih en egbert zijn net zo achterbaks....quote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef GeKa het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij gaat! Het is een zielig ventje die niet tegen de waarheid kan!
Als hij gaat zou dat de enige goede actie zijn die hij heeft gedaan en zeker voor Sabrina zou het goed zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef GeKa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef Kinga het volgende:
Link van de film staat op fok.
E10 pleite en de rest blijvenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee jij? Ik mag die 3 gewoon niet... klaar...
Lief van jequote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef Kinga het volgende:
Semihquote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is wel waar... hij kan niet tegen de waarheid... maar waarom moet hij weg? Semih en egbert zijn net zo achterbaks....en Marcia is gewoon een birch
Dat magquote:Op woensdag 22 november 2006 23:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind hem nou juist wel goed bezig
Semih en Egbert kunnen wel wat hebbenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is wel waar... hij kan niet tegen de waarheid... maar waarom moet hij weg? Semih en egbert zijn net zo achterbaks....en Marcia is gewoon een bitch
egbertquote:Op woensdag 22 november 2006 23:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Semih en Egbert kunnen wel wat hebben
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:05 schreef Sonique het volgende:
E10 "Ik trek het niet meer om elke keer die kutopmerkingen naar m;n hoofd geslimgert te krijgen'
Nou e10, dan weet je een klein beetje hoe het is om ge-discrimineerd te worden...
Ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 23:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind hem nou juist wel goed bezig
CA ik ben het met je eens. Die drie zijn erg achterbaks.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is wel waar... hij kan niet tegen de waarheid... maar waarom moet hij weg? Semih en egbert zijn net zo achterbaks....en Marcia is gewoon een bitch
Hij toont zich nu niet iemand die het jammer vindt dat Sabrina en Etienne verdriet hebben. Het blijft maar een beetje napraten en gelijk geven.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:03 schreef Day het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij geen partij wil kiezen, omdat hij er niet bij is geweest.
Dat hij begrijpt hoe beide partijen zich voelen. En raad ze aan om het uit te praten.
Wat is daar mis mee?
Staat Janine nu nog steeds onder de douche??quote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
Ik zie nu 4 kutstreams.
hij zei dat Etienne moest oprotten. Zowel Janine als Hilde hebben blijkbaar daarover iets gezegd en kregen ook snauwenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:09 schreef Verida het volgende:
hilde en janine zijn kwaad omdat egbert gezegd heeft dat ze op moesten rotten of zo iets?
Maar waarom, hij wil nu juist de wijste zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 23:06 schreef GeKa het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Ik denk er alleen anders over
Sjaan is om te kotsenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:10 schreef Sonique het volgende:
Janine stuurd de imperial probe droid (Jeroen) naar het andere groepje
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:10 schreef Sonique het volgende:
En uiteraard doet onze robot held dat.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:10 schreef Sonique het volgende:
Hij kan zich ook overal inlevenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En uiteraard doet onze robot held dat.
Misschien komt dat nog wel. Sommige mensen reageren direct, andere mensen moeten even nadenken voordat ze iets zeggen. Bij het exit-diner viel ook iedereen over hem heen. Later kon hij haarfijn aan Sa uitleggen wat hij bedoelde en hoe hij zich voelde. Daarbij moet je ook optellen dat heel veel dingen voor hem nieuw zijn. De rest was al van heel veel op de hoogte.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij toont zich nu niet iemand die het jammer vindt dat Sabrina en Etienne verdriet hebben. Het blijft maar een beetje napraten en gelijk geven.
Koud en hulpeloos vind ik hem overkomen, maar ik weet ook wel dat mijn bril gekleurd is naar hem.....![]()
Terechte correctie.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En uiteraard doet onze robot held dat.
flinke verandering in nederland qua stemmenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
Even tussendoor. 82% Van de mensen hebben gestemd. Fantastisch.
Sexquote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
Ik zie nu 4 kutstreams.
part of the gamequote:Op woensdag 22 november 2006 23:13 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn snapt nu dat Jeroen bijna miljonair is.......
Het is een spekgladde kameleon....
Alleen op de verkeerde partijquote:Op woensdag 22 november 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
Even tussendoor. 82% Van de mensen hebben gestemd. Fantastisch.
Houd die gedachte nog 5 dagen vast, Mo......quote:Op woensdag 22 november 2006 23:13 schreef Day het volgende:
En Mo is helemaal overtuigd van haar gelijk. De rest is gewoon jaloers op haar en haar zus.
VVD en CDA zijn te klein om te regeren, dus dat is prima. We krijgen nu een enorm links blok; PvdA, SP, GL en dan nog 2 partijen die de meerderheid zullen vormen. Superonstabiel natuurlijk. Goed om te zien dat dat windvaantjesgelul van Bos niet heeft gewerkt.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
flinke verandering in nederland qua stemmen![]()
Sorry Henk liever nietquote:
Die kunnen geen regering vormen, zowieso. Dus die vergelijking gaat niet op.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wie de SP? nee man![]()
met bos, balkenende en rutte moet je blij zijn![]()
Is er iets werkbaars te maken nog met een stabiele meerderheid ?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
VVD en CDA zijn te klein om te regeren, dus dat is prima. We krijgen nu een enorm links blok; PvdA, SP, GL en dan nog 2 partijen die de meerderheid zullen vormen. Superonstabiel natuurlijk. Goed om te zien dat dat windvaantjesgelul van Bos niet heeft gewerkt.
Ach kindje...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:15 schreef Sonique het volgende:
Echt, het leven wordt ZO uit mij gezogen door Hilde en Janine...
Het is gewoon TE ERG die twee.
ZO MOE!
En maar blijven puiteren bij Marcia wat het is. En de feiten verdraaien.
Want ze zitten er uiteraard alleen voor de gezelligheid.
Zeg blijf je alles 1000x herhalen, het liefst heb ik dat jij je kop houdt, maar dat zie ik ook niet gebeurenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zullen we maar ontopic blijvenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die kunnen geen regering vormen, zowieso. Dus die vergelijking gaat niet op.
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:16 schreef petraa het volgende:
IHebben ze dat stukje van E10 en Sabrina ook laten zien dat E10 aan Sabrina's borsten zat en dat hj zei nee dat deed jezelf.
Mwa nee. Het punt is dat als CDA en VVD willen regeren ze vertrouwen moeten krijgen om een minderheidskabinet te vormen. Het punt is alleen dat de funderingen van beide partijen te ver uit elkaar liggen om te kunnen regeren.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Is er iets werkbaars te maken nog met een stabiele meerderheid ?
mag ik dan mee ik word al 2 dagen gek van dat mensquote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef Day het volgende:
Het lijkt gvd wel de Janine-show.
Mag ik please please please een uurtje met haar in 1 kamer!
hij is geschrokken van zichzelf. logisch toch ookquote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef schatje het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voor dat die sukkel van een Tijn over Jeroen begint.
Je sig.quote:
als wij mogen meekijkenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef Day het volgende:
Weet ik niet, ik heb alleen de film gezien.....quote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhh hoe reageerde Sabrina daarop ?
keeeeeej jammerquote:Op woensdag 22 november 2006 23:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb alleen de film gezien.....
Hier is ze. Hang 'm boven je bed, gooi er pijltjes naarquote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef Day het volgende:
Semih heeft zn woord gehouden, dat is top.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:17 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Zeg blijf je alles 1000x herhalen, het liefst heb ik dat jij je kop houdt, maar dat zie ik ook niet gebeuren
Ik heb aan 5 minuten al genoeg hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef Day het volgende:
Wat wou je met 'r doen dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef Day het volgende:
Kan dit in het POL-topic. Het is nu echt te druk hier om het over andere onderwerpen te hebben. Dankje!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa nee. Het punt is dat als CDA en VVD willen regeren ze vertrouwen moeten krijgen om een minderheidskabinet te vormen. Het punt is alleen dat de funderingen van beide partijen te ver uit elkaar liggen om te kunnen regeren.
Dan kun je dus voor links een meerderheidskabinet gaan vormen, wat ik net al zei. Maargoed, je kunt je voorstellen dat als er 5 partijen met een regeeraccoord moeten komen, dit nagenoeg onmogelijk is.
Je ziet 'm nu pas? Hij staat er al bijna anderhalf uurquote:
Money money moneyquote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:. Nu verlult Tijn zich! "Ik zit in de finale, ik moet blijven!" Maar waarom Tijn, je wil het geld toch niet, dan kun je nu toch gaan?
Ik heb er bewust voor gekozen om het hier even te melden. Ik denk dat iedereen hier wel met de verkiezingsuitslag bezig was. Op deze manier wil ik even duidelijkheid geven over de stand van zaken. No harm intended.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Kan dit in het POL-topic. Het is nu echt te druk hier om het over andere onderwerpen te hebben. Dankje!
hij moet niksquote:Op woensdag 22 november 2006 23:22 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn moet blijven omdat hij in de finale zit, anders zou hij eruit gaan....
Lijkt me logisch, hoe vaak heb je een kans van 1 op 4 op de hoofdprijs?quote:
Dat is inderdaad het betere werk.....quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef schatje het volgende:
En dan te bedenken hoe ze stonden te juichen toen ze hoorden dat ze een filmpje gingen kijken.
O.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je ziet 'm nu pas? Hij staat er al bijna anderhalf uur
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef Kinga het volgende:
Niet vaak. Het is alleen zo dat Tijn constant geroepen heeft dat het geld hem niet interesseert.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, hoe vaak heb je een kans van 1 op 4 op de hoofdprijs?
Nou ja, hij heeft tig keer gezegd dat hem niet om het geld te doen is.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, hoe vaak heb je een kans van 1 op 4 op de hoofdprijs?
Dat heeft natuurlijk niets met de situatie in huis te maken.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:25 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne : Saar weet niet wat er buiten speelt.....
Lijkt me heerlijk om haar als buurvrouw te hebben!quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om haar als buurvrouw te hebben!
Zullen we haar eens uitnodigen op de koffie, Ruby?![]()
Maar Saar staat dan ook niet op het internet met een hitlergroetquote:Op woensdag 22 november 2006 23:25 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne : Saar weet niet wat er buiten speelt.....
Dat is de Janine tactiekquote:Op woensdag 22 november 2006 23:24 schreef Day het volgende:
Misschien Janine, moet je eens leren af en toe je bek te houden!
Zeker als dingen je totaal niet aangaan en je er niks mee te maken hebt
Etienne weet dat zijn broertje en moeder nu weer hard worden aangepakt.....quote:Op woensdag 22 november 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niets met de situatie in huis te maken.
Het gaat niet om wat Sabrina inziet. Het gaat wel om wat Etiënne doet.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Etienne weet dat zijn broertje en moeder nu weer hard worden aangepakt.....
Wel hoor, hij bedoelt dat ze niet snapt waarom hij wil gaan en dat heeft te maken met wat er buiten het huis is gebeurdquote:Op woensdag 22 november 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niets met de situatie in huis te maken.
Etienne spreekt idd volledig voor zichzelf. Maar hij kan en wil niet alles vertellen aan Sabrina.....Daar komt het eigenlijk op neer.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat Sabrina inziet. Het gaat wel om wat Etiënne doet.
Sabrina is een beetje een skijtert. Wat is er nu raar gezegd over haar?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:28 schreef pullup het volgende:
Sabrina durft blijkbaar echt niet meer uit de badkamer te komen vanwege al die leuke ex-bewoners in de woonkamer, In de slaapkamer in de tuin enz.![]()
Ongelooflijk toch. Waarom zou Rob überhaupt met Tijn willen praten? Wat een arrogantie.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef Bartoli het volgende:
tijn "ik hoop dat ik een keer met rob kan praten voordat hij me neerslaat met de koekenpan"
Ga nou naar SC. Daar kun je dom lullen.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel hoor, hij bedoelt dat ze niet snapt waarom hij wil gaan en dat heeft te maken met wat er buiten het huis is gebeurd
Idd, de beelden spreken voorzich...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ongelooflijk toch. Waarom zou Rob überhaupt met Tijn willen praten? Wat een arrogantie.
Hij zal toch een kaar daar langs moeten gaan om die schoenen en al d'r andere shit op te halen.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ongelooflijk toch. Waarom zou Rob überhaupt met Tijn willen praten? Wat een arrogantie.
Ja enig! Kunnen we lekker de wekelijkse roddels met haar doornemen.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja. Als Rob nou echt losse handjes heeft, mag ie wat mij betreft Tijn best een hoek geven. Maar ja, Tijn kickbokst weer ofzo...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, de beelden spreken voorzich...
Hij kan altijd nog een gedicht voor Rob makenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, de beelden spreken voorzich...
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:31 schreef schatje het volgende:
Etiënne komt best wel volwassen over hoor.
Hij is idd 100% veranderdquote:Op woensdag 22 november 2006 23:31 schreef schatje het volgende:
Etiënne wordt met zijn neus op de feiten gedrukt. Het enige wat hij doet is een woordelijke omschrijving geven van het beeld wat wij van hem hebben.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:31 schreef schatje het volgende:
Maar dat doet hij niets mee dan he.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja. Als Rob nou echt losse handjes heeft, mag ie wat mij betreft Tijn best een hoek geven. Maar ja, Tijn kickbokst weer ofzo...
Arneaux, doe effe normaal!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga nou naar SC. Daar kun je dom lullen.
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog een gedicht voor Rob maken![]()
het heet niet voor niets BB harder dan ooitquote:Op woensdag 22 november 2006 23:32 schreef gerxan het volgende:
bb speelt echt wel n vuil spelletje in de allerlaatste bb
Het is de 1e keer dat ik om je moet lachenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mocht ook wel een keer:quote:Op woensdag 22 november 2006 23:32 schreef gerxan het volgende:
quote:20:58De poolparty op het scherm
Dan verschijnen de beelden van de poolparty op het scherm. De Bewoners vinden het hilarisch om zichzelf dansend en in (licht) beschonken toestand te zien en gillen van genot. Ook worden er mooie uitspraken gedaan waarover de Bewoners nog weinig weten. Zo zegt Monique over Jeroen tegen haar zusje: "Met die spencer en die pantoffels lijkt hij op iemand met een heel oude ziel." Monique kijkt een beetje ongemakkelijk maar Jeroen kan het makkelijk hebben. Hij zou kunnen denken: "Ja, maar ik sta met die oude ziel in de Finale en jij niet."
Daar heeft die ook eigenlijk de leeftijd voor.quote:
Harder dan ooit hè!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:32 schreef gerxan het volgende:
Ik ben net als BB, ik kom een beetje laat op gangquote:Op woensdag 22 november 2006 23:33 schreef NS het volgende:
[..]
Het is de 1e keer dat ik om je moet lachen![]()
[..]
Beste Rob,quote:Op woensdag 22 november 2006 23:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Word het te inhoudelijk?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga nou naar SC. Daar kun je dom lullen.
[..]
En dit is de 2e keerquote:Op woensdag 22 november 2006 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben net als BB, ik kom een beetje laat op gang![]()
Ik vind E10 nog steeds erg lijken op het huilende zigeunerjongetje..quote:Op woensdag 22 november 2006 23:31 schreef schatje het volgende:
Eendje!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Word het te inhoudelijk?
Dit is niet de eerste keer dat je dit tegen me zegt, zou je het een beetje ontopic kunnen houden?
Mag ik dan ook komenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was van de politiequote:Op woensdag 22 november 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Beste Rob,
Ik had zin in je vrouw
Zij had geen zin meer in jou.
Ik heb achter haar aan gelopen
En zij liet mij maar hopen.
Toen heb ik haar gevingerd in het bad
Dat maakte niks uit, ze was toch al nat.
Ik hoop dat je me kunt vergeven
Ik ben een kickbokser, dus ik sta niet te beven.
Ofzo.
Ik denk Mo die weggaat.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:38 schreef ruby het volgende:
Ik hoor een brommer op de achtergrond. Dat zou Rob kunnen zijn.
Doe ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Eendje!![]()
Kappen nou! Ik wil de streams volgen.
Maandagquote:Op woensdag 22 november 2006 23:38 schreef GeKa het volgende:
Wanneer gaat hij nou eens weg?
Kijk hij heeft het niet gehaald maar hij is ervan overtuigd dat hij het kijkcijferkanon van BB2006 is.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:38 schreef GeKa het volgende:
Wanneer gaat hij nou eens weg?
Nee, want jij brengt natuurlijk de spacecake meequote:Op woensdag 22 november 2006 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Mag ik dan ook komen![]()
Live Hildo bashen![]()
Is daar ook een jongetjes model vanquote:Op woensdag 22 november 2006 23:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik vind E10 nog steeds erg lijken op het huilende zigeunerjongetje..
Ik vind Etiënne wel veranderd. In het begin moest hij bijvoorbeeld niets hebben van Rik hebben omdat ie homo is. Dat is echt wel veranderd. Ik vind het ook makkelijk om hem steeds maar weer om de oren te slaan met bepaalde uitspraken. Maar goedquote:Op woensdag 22 november 2006 23:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik vind E10 nog steeds erg lijken op het huilende zigeunerjongetje..
Ja heel erg. Die jongen bedoelt het allemaal zo goedquote:
Kindjes in Cambodja hebben geen schoenenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik was van de politie
maar ik kon niet schieten met mijn munitie
In Cambodja was het ook zo leuk
nog leuker als deze hele meuk
als vervolg ofzo![]()
![]()
Dan doet hij het slechtquote:Op woensdag 22 november 2006 23:39 schreef marky het volgende:
[..]
Kijk hij heeft het niet gehaald maar hij is ervan overtuigd dat hij het kijkcijferkanon van BB2006 is.
Zo zeg dat is best veel.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef marky het volgende:
1500 euro voor een weekje
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kindjes in Cambodja hebben geen schoenen
En daarom wil ik het geld van Roene.
hoe vet is da..quote:Op woensdag 22 november 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Beste Rob,
Ik had zin in je vrouw
Zij had geen zin meer in jou.
Ik heb achter haar aan gelopen
En zij liet mij maar hopen.
Toen heb ik haar gevingerd in het bad
Dat maakte niks uit, ze was toch al nat.
Ik hoop dat je me kunt vergeven
Ik ben een kickbokser, dus ik sta niet te beven.
Ofzo.
Jammer, geen 3e keerquote:Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef marky het volgende:
1500 euro voor een weekje
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:39 schreef Sug4r het volgende:
Laat die andere bewoners nou eens zien, Ik ben die kop van E-10 en Tijn beu
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nu wel, hij wil zelf weg als voorzorgsmaatregelquote:Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ja heel erg. Die jongen bedoelt het allemaal zo goed
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is daar ook een jongetjes model van![]()
Kansloos.quote:
Ach, kom op..quote:Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind Etiënne wel veranderd. In het begin moest hij bijvoorbeeld niets hebben van Rik hebben omdat ie homo is. Dat is echt wel veranderd. Ik vind het ook makkelijk om hem steeds maar weer om de oren te slaan met bepaalde uitspraken. Maar goed.
Sorryquote:Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je lijkt LS wel met dat zuigenquote:
Dat filmpje was een soort van samenvatting, dat nu net jij dat moet missenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:41 schreef Coos het volgende:
Ik heb even bijgelezen. Sjéééssss wat gaaf allemaal. Maar ik begreep ook dat het nu pauze is. Komt dat volgende filmpje nog?![]()
Ik vind het wel héél zielig voor Saatje.
Die kan gewoon niet tegen dat geblèr.
Ik geloof niet in de 'veranderde" E10. Maar daar gaat het me niet eens om.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind Etiënne wel veranderd. In het begin moest hij bijvoorbeeld niets hebben van Rik hebben omdat ie homo is. Dat is echt wel veranderd. Ik vind het ook makkelijk om hem steeds maar weer om de oren te slaan met bepaalde uitspraken. Maar goed.
Heb tijdens het lezen direct de link gebookmarked.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat filmpje was een soort van samenvatting, dat nu net jij dat moet missen![]()
Begint jouw ook al op te vallenquote:
Boter en hoofd, Eendje. Jij zit ook te zuigen. Kap nou eensquote:Op woensdag 22 november 2006 23:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begint jouw ook al op te vallen
Volgens mij is hem al vriendelijk gevraagt om te stoppen en zit hij me gewoon uit te dagen, wat jij?
Een beschonken vrouw onzedelijk aanraken vind jij kunnen?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de 'veranderde" E10. Maar daar gaat het me niet eens om.
Hij gaat om zijn beschuldiging richting BB dat alles gemanipuleerd is. Dat is gewoon dikke bullshit.
Hij moet nu niet gaan doen alsof hij een poppetjes was waar mee gespeeld is. Hij heeft bepaalde dingen gedaan, hij heeft bepaalde dingen gezegd. Dus hij moet nu niet Mr. Onschuld gaan spelen.
Overigens geef ik hem over de Marcia-kwestie wel gelijk, maar ik kan ergens ook Egbert's woede gebruiken. Het gaat om zijn dochter en die wil hij hoe dan ook beschermen, net zoals Marcel het ook voor E10 opnam.
Bang dat ie Egbert gaat aanvallen ofzo.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:43 schreef GeKa het volgende:
Waarom gaat E10 niet gewoon naar de dbk?
Is hij zo bang voor de rest?
PMquote:Op woensdag 22 november 2006 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boter en hoofd, Eendje. Jij zit ook te zuigen. Kap nou eens![]()
Weet je, daar kan je over twisten.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Een beschonken vrouw onzedelijk aanraken vind jij kunnen?
Ik niet..
Dat zegt nogal wat van E10, hij vertrouwt zichzelf dus nietquote:Op woensdag 22 november 2006 23:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Bang dat ie Egbert gaat aanvallen ofzo.
Heeft het koud.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef Sonique het volgende:
Saar loopt ook helemaal inelkaar trouwens.
Die heeft het echt moeilijk volgens mij
Helemaal mee eens. Hij praat zichzelf alles behalve vrij en ziet het allemaal aardig goed. Hij is ontzettend genaaid door de film, omdat het nu idd leek alsof hij een half slapende 'nee' zeggende meid heeft aangerand, en krijgt het allemaal nog een keer voor z'n kiezen. En Egbert en Marcia spelen de onschuld.... de mensen die onrecht is aangedaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ik al die persoonlijke vetes hier niet had gelezen had ik een kwartier eerder klaar geweest met al die Cossen.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begint jouw ook al op te vallen
Volgens mij is hem al vriendelijk gevraagt om te stoppen en zit hij me gewoon uit te dagen, wat jij?
Ja, een heel gevoelig meisje vrouwquote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef Sonique het volgende:
Saar loopt ook helemaal inelkaar trouwens.
Die heeft het echt moeilijk volgens mij
Een beschonken vrouw raak je niet aan, punt.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Weet je, daar kan je over twisten.
Ik vind niet dat Marcia helemaal onschuldig is, sorry.
De slogan: drank maak meer kapot dan je lief is, klopt in haar geval dan ook helemaal.
Het kan ook weer stoere prietpraat zijn. Gaytiënne kennende.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zegt nogal wat van E10, hij vertrouwt zichzelf dus niet![]()
dat doe die heel bewust maar zo tussen mond en lippen door dat het niet echt opvaltquote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
Whahaha, van de week zong hij ook al 'Ich bin wie du'.
Kort samengevat: haar bemoeizucht!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding dat Sjaan kale klootzat naar Egbert riep?
Ik zeg alleen wat ik van e10 vind en krijg een of andere hijgende gek in mijn nek, ook als ik het niet eens tegen hem hebquote:Op woensdag 22 november 2006 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boter en hoofd, Eendje. Jij zit ook te zuigen. Kap nou eens![]()
Ik ben het met het eerste gedeelte eens, hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij praat zichzelf alles behalve vrij en ziet het allemaal aardig goed. Hij is ontzettend genaaid door de film, omdat het nu idd leek alsof hij een half slapende 'nee' zeggende meid heeft aangerand, en krijgt het allemaal nog een keer voor z'n kiezen. En Egbert en Marcia spelen de onschuld.... de mensen die onrecht is aangedaan.
Ik hoop dat Etienne idd de eer aan zichzelf houdt en gewoon het huis verlaat.
Gevoelig? Kijk even op stream 1. Ze is nu opeens weer gezellig met E10. Snap jijh het nog, snap ik het nog?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, een heel gevoelig meisje vrouw![]()
Doe jij es wat meer danquote:
Niet helemaal?? Totaal niet onschuldig. Het was Marcia die de hele avond zo geil als boter was en het was Marcia die Etienne al vrij suggestief over zijn broer aan het strelen was in de gang. En het was ook Marcia die met haar benen wijd ging liggen zodat hij er goed bij kon (was allemaal te zien op de streams). De uitdrukking van Etienne 'kan ik eindelijk neuken' zat wel in het filmpje, maar de kloppende klit en als die andere uitspraken van marcia niet. De mensen die ook maar enigszins denken dat Etienne misbruik heeft gemaakt van Marcia, hebben echt de beelden niet goed gezien... of wíllen ze niet goed zien (Egbert).quote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Weet je, daar kan je over twisten.
Ik vind niet dat Marcia helemaal onschuldig is, sorry.
De slogan: drank maak meer kapot dan je lief is, klopt in haar geval dan ook helemaal.
Tot zover mijn psychologie van de kouwe grondquote:Op woensdag 22 november 2006 23:53 schreef NS het volgende:
[..]
Gevoelig? Kijk even op stream 1. Ze is nu opeens weer gezellig met E10. Snap jijh het nog, snap ik het nog?
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik al die persoonlijke vetes hier niet had gelezen had ik een kwartier eerder klaar geweest met al die Cossen.
btw ik moet nog zien of E10 morgen echt weggaat.
Semih komt uit de berichten best sterk over.
Wat was de aanleiding dat Sjaan kale klootzat naar Egbert riep?
Maar daar zitten we nietquote:Op woensdag 22 november 2006 23:54 schreef Bartoli het volgende:
op VOL is het weer kontenkruipen tijd
Ja gevoelig. Wat ze doet is eik net als een struisvogel haar kop in het zand steken om het gevaar te ontvluchten. En hoe maf het ook is, bij E10 voelt ze zich kennelijk veilig.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:53 schreef NS het volgende:
[..]
Gevoelig? Kijk even op stream 1. Ze is nu opeens weer gezellig met E10. Snap jijh het nog, snap ik het nog?
Omdat hij deze walgelijke actie van BB niet moet pikken. Er schijnt ook te zijn beloofd dat ze dit soort dingen niet zouden flikken... en dan komen ze toch met die film. Laat het dan op z'n minst zo zien zoals het was en probeer niet opnieuw iets van iemand te maken wat hij niet is. En Marcia vindt het allemaal wel prima. De schuld volledig op Etienne schuiven was denk ik de enige manier om haar Floris te houden.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben het met het eerste gedeelte eens, hoor.
Maar waarom moet Etienne weg? Dan is 't net alsof de manier waarop hij in de film werd neergezet, de waarheid was. Alsof hij zich dus schaamt.
Ze houden zich in he...dat is beter voor de sfeer.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:54 schreef Sonique het volgende:
Opvallend stil vanuit de Hilde/Sjaan hoek naar Eggie toe...
als je konten wil horen dan schijn je naar VOL te moetenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:55 schreef Sonique het volgende:
wat zegt Monique nu allemaal?
Hoor er geen kont van.
Dat kan ookquote:Op woensdag 22 november 2006 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
neuhh ik hou van kort en krachtig![]()
Hij had zelf verschrikkelijk veel drank op. Veel meer dan Marcia. Ze heeft ook vanalles bij hem gedaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Een beschonken vrouw raak je niet aan, punt.
Daar komen alleen maar problemen van.
Zeker als er cameras op staan.
Lijkt wel een strontvlieg inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:56 schreef Sug4r het volgende:
Sjaan hobbelt er gelijk weer achteraan![]()
Als BB zo kwaad was op E10 hadden ze hem toen aan moeten pakken, zoals ze met Egbert deden en niet nu achteraf met een film. Laf vind ik datquote:Op woensdag 22 november 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat hij deze walgelijke actie van BB niet moet pikken. Er schijnt ook te zijn beloofd dat ze dit soort dingen niet zouden flikken... en dan komen ze toch met die film. Laat het dan op z'n minst zo zien zoals het was en probeer niet opnieuw iets van iemand te maken wat hij niet is. En Marcia vindt het allemaal wel prima. De schuld volledig op Etienne schuiven was denk ik de enige manier om haar Floris te houden.
Ow ja, voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze houden zich in he...dat is beter voor de sfeer.
Scan, wind je niet op. Ik zei al dat hij wat Marcia betreft gelijk heeft.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet helemaal?? Totaal niet onschuldig. Het was Marcia die de hele avond zo geil als boter was en het was Marcia die Etienne al vrij suggestief over zijn broer aan het strelen was in de gang. En het was ook Marcia die met haar benen wijd ging liggen zodat hij er goed bij kon (was allemaal te zien op de streams). De uitdrukking van Etienne 'kan ik eindelijk neuken' zat wel in het filmpje, maar de kloppende klit en als die andere uitspraken van marcia niet. De mensen die ook maar enigszins denken dat Etienne misbruik heeft gemaakt van Marcia, hebben echt de beelden niet goed gezien... of wíllen ze niet goed zien (Egbert).
Omdat Egbert er oude normen en waarden aan over houdt?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij had zelf verschrikkelijk veel drank op. Veel meer dan Marcia. Ze heeft ook vanalles bij hem gedaan.
Waarom zou het dan Etienne zijn die fout zit, terwijl ze duidelijk heel erg lag te genieten van alles?
Mocht er een BB7 komen, ga ik er in.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:00 schreef T-lex het volgende:
Tijn is best geschrokken van de beelden...snap echt niet waarom. Zag er toch leuk uit...heb genoten.![]()
Ook heeft hij het er steeds over dat het "houden van" verhaal overtrokken is...dat zou wel meevallen. Denk dat hij toch een beetje bang is voor de reacties buiten het huis na dit filmpje.
Beetje jammer Tijn...je steld me teleur.![]()
Je staat voor wat je doet of niet...zelf z'n moeder heeft het blijkbaar gezien en buiten besproken...en nu ontkennen..kom op man.![]()
Wij kerels nemen niet heel snel de woorden "houden van" in onze mond...we kijken wel uit.Dus nou moet die Tijneman niet gaan roepen dat het allemaal wel mee viel. Hij is gewoon smoor op Mo...en dat kan de beste overkomen.
![]()
Mocht er een BB'07 komen dan geef ik me op...hoop dat Mo dan ook weer van de partij is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |