Hier is ze. Hang 'm boven je bed, gooi er pijltjes naarquote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef Day het volgende:
Het lijkt gvd wel de Janine-show.
Mag ik please please please een uurtje met haar in 1 kamer!
Semih heeft zn woord gehouden, dat is top.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:17 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Zeg blijf je alles 1000x herhalen, het liefst heb ik dat jij je kop houdt, maar dat zie ik ook niet gebeuren
Ik heb aan 5 minuten al genoeg hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef Day het volgende:
Wat wou je met 'r doen dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef Day het volgende:
Kan dit in het POL-topic. Het is nu echt te druk hier om het over andere onderwerpen te hebben. Dankje!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa nee. Het punt is dat als CDA en VVD willen regeren ze vertrouwen moeten krijgen om een minderheidskabinet te vormen. Het punt is alleen dat de funderingen van beide partijen te ver uit elkaar liggen om te kunnen regeren.
Dan kun je dus voor links een meerderheidskabinet gaan vormen, wat ik net al zei. Maargoed, je kunt je voorstellen dat als er 5 partijen met een regeeraccoord moeten komen, dit nagenoeg onmogelijk is.
Je ziet 'm nu pas? Hij staat er al bijna anderhalf uurquote:
Money money moneyquote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:. Nu verlult Tijn zich! "Ik zit in de finale, ik moet blijven!" Maar waarom Tijn, je wil het geld toch niet, dan kun je nu toch gaan?
Ik heb er bewust voor gekozen om het hier even te melden. Ik denk dat iedereen hier wel met de verkiezingsuitslag bezig was. Op deze manier wil ik even duidelijkheid geven over de stand van zaken. No harm intended.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Kan dit in het POL-topic. Het is nu echt te druk hier om het over andere onderwerpen te hebben. Dankje!
hij moet niksquote:Op woensdag 22 november 2006 23:22 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn moet blijven omdat hij in de finale zit, anders zou hij eruit gaan....
Lijkt me logisch, hoe vaak heb je een kans van 1 op 4 op de hoofdprijs?quote:
Dat is inderdaad het betere werk.....quote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef schatje het volgende:
En dan te bedenken hoe ze stonden te juichen toen ze hoorden dat ze een filmpje gingen kijken.
O.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je ziet 'm nu pas? Hij staat er al bijna anderhalf uur
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef Kinga het volgende:
Link van de film staat op fok.
Niet vaak. Het is alleen zo dat Tijn constant geroepen heeft dat het geld hem niet interesseert.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, hoe vaak heb je een kans van 1 op 4 op de hoofdprijs?
Nou ja, hij heeft tig keer gezegd dat hem niet om het geld te doen is.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, hoe vaak heb je een kans van 1 op 4 op de hoofdprijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |