meer foto's, meer hints !quote:Op maandag 27 november 2006 17:11 schreef RuneRose het volgende:
geen key largo.
Ben ik in elk geval niet de enigequote:Op maandag 27 november 2006 17:15 schreef JelleS het volgende:
Doet me denken aan een shot van Buñuel.
Je zou iets meer hints kunnen geven. 2 plaatjes in 6.5 uur is nou niet echt veel. Of je conclusie trekken dat niemand het weet en een andere vraag stellen.quote:Op maandag 27 november 2006 21:47 schreef RuneRose het volgende:
Ja, twee plaatjes, jaartal. De regisseur heeft ook een remake van M gemaakt. Ik kan er ook niets aan doen dat jullie het niet weten.
c'est Sidney Poitier mais alors ce n'est pas gravequote:Op dinsdag 28 november 2006 08:52 schreef cwk het volgende:
Sidney Poiter
Twee plaatjes waarvan de eerste een redelijk bekend shot is. Nationaliteit van de regisseur, jaartal, werk dat de regisseur nog meer gedaan heeft. Bovendien was het niet zo dat het zo enorm druk was. Maargoed, het is schijnbaar alleen leuk als een iets moeilijkere vraag praktisch voorgezegd wordt.quote:Op maandag 27 november 2006 22:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je zou iets meer hints kunnen geven. 2 plaatjes in 6.5 uur is nou niet echt veel. Of je conclusie trekken dat niemand het weet en een andere vraag stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |