Ach, ik ben niet bang in het donkerquote:Op woensdag 22 november 2006 21:51 schreef JelleS het volgende:
Eng he, de buitenwereld.
Willen Democraten 66 de democratie afschaffen?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:56 schreef frenkck het volgende:
Stem dan D66, lijkt nog het meeste op wat jij wilt.
is niet helemaal waar he!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:54 schreef Damzkieee het volgende:
Beter niet dan blanco, dat slaat werkelijk nergens op
ach, ik ben nou eenmaal geen taalfascist. Vrijheid van spelling noem ik datquote:
leg eens uit?quote:
Niet is slechter dan blanco, want als je niet stemt gaat je stem naar de grootste partij en in dit geval ben je een vieze kut CDAerquote:Op woensdag 22 november 2006 21:54 schreef Damzkieee het volgende:
Beter niet dan blanco, dat slaat werkelijk nergens op
Onzin.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:08 schreef OFfSprngr het volgende:
want als je niet stemt gaat je stem naar de grootste partij
omdat je dan aangeeft dat je wel wilt stemmen, maar dat er geen enkele rukpartij is waar jij achter staat.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:05 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
leg eens uit?
Ik heb wel eens met zo'n folderaar van D66 gesproken maar dat stimuleerde mij niet om op hun te stemmen.
Had wel een leuk gesprek verder en sommige dingen hadden we wel gemeen met elkaar en sommige punten die ik aandroeg vondt hij ook wel interesant, maar toch..
Ook met Wilders had ik wel wat gemeen, maar een heleboel punten spraken mij weer niet aan bij hem. Vind 'm te rechts en nationalisties.
wilde eigenlijk ook blanco stemmen, maar was niet gemotiveerd genoeg om die stemkaart te zoeken. Heb ff gezocht, maar na 10 minuten had ik geen zin meer. Dacht bij mezelf waarom doe ik het toch? Zit nu MIJN kostbare vrije tijd op te offeren voor een systeem dat mij ongevraagt opgedrongen is.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Niet is slechter dan blanco, want als je niet stemt gaat je stem naar de grootste partij en in dit geval ben je een vieze kut CDAer
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:10 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Hier nog een zeer bewuste niet-stemmer. Ooit zullen mensen beseffen dat ze uiteindelijk altijd een keer de lul zijn als ze een meerderheid over hun persoonlijke en economische vrijheden laten beslissen. Zonder enige valse bescheidenheid durf ik te beweren dat wij, de niet-stemmers, de enige echte intellectuele voorhoede (wel even leren spellen Karzeuler) van Nederland zijn en de enigen die zichzelf morgenochtend recht in de spiegel kunnen aankijken. Wij hebben er namelijk voor gepast om op immorele wijze (namelijk het halen van een meerderheid) te trachten aanspraak te maken op de bezittingen en vruchten van de arbeid van een ander.
Lang leve het individu.
Huldequote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef VeX- het volgende:
Ik heb ook niet gestemd.
Lachwekkend verhaal. Vind jij dan niet dat er om 15 miljoen mensen in het gareel te houden een organisatie nodig is die leiding geeft aan dit alles? Hebben wij als land geen verdediging nodig? Hebben ondernemers geen zekerheid nodig dat hun eigendommen worden beschermt? Vervuiling? Maar laten gaan? Een vangnet voor zieken, gehandicapten en werklozen? Nou goed ik kan zo wel even verder gaan maar ik vraag me af of dat nog nut heeft bij mensen die denken dat je de bijstand kan laten regelen door verzekeringsbedrijvenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:10 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Hier nog een zeer bewuste niet-stemmer. Ooit zullen mensen beseffen dat ze uiteindelijk altijd een keer de lul zijn als ze een meerderheid over hun persoonlijke en economische vrijheden laten beslissen. Zonder enige valse bescheidenheid durf ik te beweren dat wij, de niet-stemmers, de enige echte intellectuele voorhoede (wel even leren spellen Karzeuler) van Nederland zijn en de enigen die zichzelf morgenochtend recht in de spiegel kunnen aankijken. Wij hebben er namelijk voor gepast om op immorele wijze (namelijk het halen van een meerderheid) te trachten aanspraak te maken op de bezittingen en vruchten van de arbeid van een ander.
Lang leve het individu.
_0_ Mooi te weten dat ik niet alleen ben in mijn strijd tegen de altruistische collectivistische a-rationele ijdeltuiten (ja, je ziet het, ik heb "Atlas Shrugged" gelezen)quote:Op woensdag 22 november 2006 22:10 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Lang leve het individu.
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:10 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Lang leve het individu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |