Nou en of!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef Nostalgist het volgende:
Zooooo, wat een verschil met BB5 !!!!!!
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Mo!!! Mo!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mo: "Sommige dingen over jou zijn wel bevestigd"
Marlies: "Wat dan?"
Mo: "Ja die keer met zwembad dat je boos was en Tijn..."
Marlies: "Ik was niet boos"
Mo: "Jaa, het is wel verder goed hoor weetjuh lamazegguh...."
Ja en waar gaat 't over... nérgens over.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies nu in gevecht met Mo.....
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:43 schreef Day het volgende:
Jeroen is echt top, hoor.
Hij trekt zich zelf het geroddel niet aan.
Wie is het onschuldige stel ?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:39 schreef Day het volgende:
[..]
Wat? Wat? ik volg het 'onschuldige' stel.
Hallo! Mo is jaloers, dat begrijp je toch wel, hoe pijnlijk dat voor haar is allemaal die beelden vanTijn en Marlies.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja en waar gaat 't over... nérgens over.
Big talk little action, want hij staat er nog steeds hoorquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hallo! Mo is jaloers, dat begrijp je toch wel, hoe pijnlijk dat voor haar is allemaal die beelden vanTijn en Marlies.
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:48 schreef arneaux het volgende:
Wat een topavond.
Jammer van het vormende links kabinet.
Vertel! Wie heeft gewonnen?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens hebben we vanavond ook een onbestuurbaar Nederland gekregen maar dat terzijde
OT: Ze ruzieën nog
Cool!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wie is het onschuldige stel ?
Semih gaat eindelijk eens tekeer als een Rotterdammer![]()
![]()
![]()
In beide opzichten dus een topavondquote:Op woensdag 22 november 2006 21:48 schreef arneaux het volgende:
Wat een topavond.
Jammer van het vormende links kabinet.
Tijn @ Janine: "Ja, ik heb toch ook tegen JOU gezegd "ik hou van jou" en tegen Marcia ook, en nu planten ze zo'n muziekje eronder met Monique.... moet ook aan de kinderen thuis denken!"quote:
Dat zei ze niet. Ze heeft ook wel eens gerooddeld, maar ze heeft nooit iemand dood gewenst.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:47 schreef T-lex het volgende:
En micheline heeft nooit slecht over andere gesproken....tuurlijk meisie.
Bizar, dit.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies geeft aan dat het er erg intens uitzag
Eenschquote:Op woensdag 22 november 2006 21:50 schreef schatje het volgende:
Het breekt Monique nog wel op hoor. Ze houdt zich groot en vooral voor de gek.
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
Etiënne roept dat ie weg gaat en boos is op BB, maar checkt wel braaf z'n zender
conditioneringquote:Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
Etiënne roept dat ie weg gaat en boos is op BB, maar checkt wel braaf z'n zender
Ze ging d'r badspullen pakken. Ze gaat douchen. Dat sekreet verlaat het huis echt niet. Dit is helemaal haar ding, kan ze konkelen.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoorde Janine iets zeggen over spullen pakken... Nu weet ik niet meer zeker of ik het goed gehoord heb.
Wanneer gaat ze eindelijk eens begrijpen dat ze er niet meer toe DOET?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde gaat weer in haar Queen-rol
Er komt écht een deel 2?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
De film mag verder wat mij betreft.
ja nu alle roddelsquote:Op woensdag 22 november 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
Als dat echt zo is... tja.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Maar waarom huilt Sa nou? Is ze niet teleurgesteld in E10?
Ze is verdrietig voor Marcia?![]()
![]()
![]()
![]()
Typerend
In het bejaardenhuis waarschijnlijk...quote:Op woensdag 22 november 2006 21:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze eindelijk eens begrijpen dat ze er niet meer toe DOET?![]()
Ja kom maar op.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
komt er nog meer dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
Die gast is werkelijk subliem, zweeft gewoon door alle problemen heen omdat hij zelf eigenlijk relatief schone handen heeftquote:Op woensdag 22 november 2006 21:55 schreef marky het volgende:
Jeroen eet weer rustig zijn bakje pocorn leeg
Dit zijn zijn geen grapjes.quote:
Hoe vaak hebben ze dat woord niet in hun bek gehad?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:54 schreef rooie3 het volgende:
Wauw wat een film.
Jeroen is een topper.
Wie zijn er niet met het spel bezig.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 22 november 2006 21:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik denk dat eg hem strx samen met semmi gaat villen
Omdat hij zo weinig van zichzelf heeft laten zien en zich altijd op de vlakte gehouden heeft. Nu blijkt dus dat zoiets een perfecte tactiek is. Jezelf 3 maanden wegcijferen kan je dus de winst bezorgen.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die gast is werkelijk subliem, zweeft gewoon door alle problemen heen omdat hij zelf eigenlijk relatief schone handen heeft
't Is gewoon een leeghoofd.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die gast is werkelijk subliem, zweeft gewoon door alle problemen heen omdat hij zelf eigenlijk relatief schone handen heeft
Ja daarom!!!! Whahahaha!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deel 2 is niet nodig, het halve huis wil nu al weg![]()
Mag en kun je het hem kwalijk nemen?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat hij zo weinig van zichzelf heeft laten zien en zich altijd op de vlakte gehouden heeft. Nu blijkt dus dat zoiets een perfecte tactiek is. Jezelf 3 maanden wegcijferen kan je dus de winst bezorgen.
Dat schiet op. dadelijk is alleen Jeroen nog over.....quote:
Kan ook de reacties van de bewoners mee bedoeld worden natuurlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:57 schreef arneaux het volgende:
Er stond dus : To be continued.
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat schiet op. dadelijk is alleen Jeroen nog over.....
Mwa. Het verhaal is nog niet af natuurlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef Day het volgende:
[..]
Kan ook de reacties van de bewoners mee bedoeld worden natuurlijk.
Prachtig dit.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:57 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze dat woord niet in hun bek gehad?
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef Day het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat schiet op. dadelijk is alleen Jeroen nog over.....
En dat vindt Tijn dus niet gek zegt ie.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:02 schreef Marrije het volgende:
Egbert tegen Tijn: als jullie 12 uur wakker zijn dan zitten jullie 11 uur bij elkaar, misschien overdrijf ik iets, maar het overgrote deel van de dag zitten jullie bij elkaar. Vind je het dan gek dat heel nederland denkt dit kan niet het is een vrouw met 2 kinderen. . .
asjeblieft niet. Van mij mag TIjn winnen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.
Vind Eg wel eerlijk![]()
Mijn sig, wat doe je...quote:Op woensdag 22 november 2006 21:58 schreef arneaux het volgende:
Monique. Je handen zijn schoon, maar je hart is vuil. Stil maar.
Ach, die hangt over 10 minuten weer om Mo d'r nekquote:Op woensdag 22 november 2006 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
TIjn is er stil van.
Maar is dat erg?quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef Day het volgende:
[..]
Die heeft ook echt wat te verliezen. Die heeft 140.000 euro in zijn kluis.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:01 schreef NS het volgende:
Er is een stabiele factor in het huis en dat is JEROEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hou van extroverte mensen. Stille mensen werken me op de zenuwen. Smaken verschillen dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar is dat erg?
Is er ooit een Syndroom van Down patient een oorlog begonnen?
Nee, altijd de extroverte leiders, die het allemaal wel weten. Grote bek hier, grote bek daar. Misschien is het mongooltje gewoon een stuk sympathieker.
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik hou van extroverte mensen. Stille mensen werken me op de zenuwen. Smaken verschillen dus.
Je hebt dus duidelijkheid nodig om een situatie te kunnen controleren. Logisch dat je Jeroen dus niet mag.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik hou van extroverte mensen. Stille mensen werken me op de zenuwen. Smaken verschillen dus.
ze moeten wel opschieten hoor... wil om 0:00 uur naar bedquote:Op woensdag 22 november 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
O ja. En als de film niet verder zou gaan, zou de lounge al gesloten zijn.
Hilde is erg op dreef de laatste dagen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef Marrije het volgende:
En nu gaat Hilde tekeer tegen Egbert!!
Dat was hij alquote:Op woensdag 22 november 2006 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Semih komt nu wel een stuk sympathieker over.
Scan, nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen...quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Etienne moet in ieder geval meteen het huis uit stappen. Dat waren wel heel erg gemanipuleerde beelden in die film. Ik was zelf tijdens de film nog eruit gelopen trouwens. Schandalig wat hier gebeurt. De overige bewoners hebben nu ook een totaal verkeerd beeld. Egbert roept wel dat het belachelijk was dat Etienne riep dat hij eindelijk ging neuken, maar vergeet dat zijn dochter rondliep met een 'kloppende klit' en iedereen wilde aflikken. Walgelijke vertoning. Wel mooi voor de streamers, maar een aantal bewoners wordt gigantisch misbruikt.
Ik ook!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef marky het volgende:
Ik blijf het zo jammer vinden dat Semih en Jeroen niet samen in de finale zitten.
Die jongen is gewoon sympathiekquote:Op woensdag 22 november 2006 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Semih heeft bij mij ook punten erbij gescoord. Hij is lekker op dreef, net als Hilde.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Vergeet de muziekjes nietquote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Etienne moet in ieder geval meteen het huis uit stappen. Dat waren wel heel erg gemanipuleerde beelden in die film. Ik was zelf tijdens de film nog eruit gelopen trouwens. Schandalig wat hier gebeurt. De overige bewoners hebben nu ook een totaal verkeerd beeld. Egbert roept wel dat het belachelijk was dat Etienne riep dat hij eindelijk ging neuken, maar vergeet dat zijn dochter rondliep met een 'kloppende klit' en iedereen wilde aflikken. Walgelijke vertoning. Wel mooi voor de streamers, maar een aantal bewoners wordt gigantisch misbruikt.
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Ook E10 niet joh....meen me andere dingen te herinneren.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:51 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zei ze niet. Ze heeft ook wel eens gerooddeld, maar ze heeft nooit iemand dood gewenst.
Ik van Tijn..................................hij blijft weer hangen op Jeroen net een oude langspeelplaatquote:
Wat Marcia en E10 betreft geef ik je gelijk, de rest absoluut niet!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Eindelijk zegt ze de waarheidquote:Op woensdag 22 november 2006 22:10 schreef pullup het volgende:
Janine noemt Egbert een kale klootzak nu![]()
![]()
![]()
of morgenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
"To be continued" kan ook betekenen: in het huis![]()
Hij is een slechte verliezerquote:Op woensdag 22 november 2006 22:10 schreef marky het volgende:
Nou Tijn is weer begonnen met zijn Jeroen bash. Zwak hoor Tijn.
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
"To be continued" kan ook betekenen: in het huis![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef Day het volgende:
[..]
Dat komt omdat Roene hem nu niet nodig heeft, aan Semih heeft hij veel meerquote:Op woensdag 22 november 2006 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne: "Ik heb Roene hier nog niet gezien, en dat valt me ook weer vies van hem tegen".
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:12 schreef gerxan het volgende:
wat zeuren ze toch... was t ijsje niet lekker??
Het zijn maar figuranten, aldus Hummie, hiermee dus aangetoondquote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
SC is ergens anders. Blijf daar lekker joh.quote:
Serieus? Dat is echt kut.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef n1ek het volgende:
Die film is afgelopen volgens de BBsite
Je suggereert toch hopelijk niet dat Roene een paternalistische egoïst is, als het erop aankomtquote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat komt omdat Roene hem nu niet nodig heeft, aan Semih heeft hij veel meer
Dan bedoelden ze dus dat het vervolg zich in het huis gaat afspelen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:12 schreef Kimbolientje het volgende:
Op de site van BB staat dat de film is afgelopen; Als de film is afgelopen, komen de emoties los..."Ik heb geen zin om te blijven"
Denk dat het nu voor Jeroen heel moeilijk is.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne: "Ik heb Roene hier nog niet gezien, en dat valt me ook weer vies van hem tegen".
Roene heeft dankzij BB nu ook een totaal verkeerd beeld van wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zover is het nog niet, hij zei net nog dat die jankpot de enige reden zou zijn om te blijven.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Etienne is heel redelijk trouwens, over alles. Met zijn 20 jaar schetst hij een beter beeld.. en zoekt meer de fout vooral ook bij zichzelf dan al die anderen. Hij heeft gelijk dat hij weg gaat.
Ik ben gelijk mijn hoofdpijn kwijt.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:15 schreef Marrije het volgende:
Tis wel een aaneenschakeling van ruzies, zowaar de beste avond van BB![]()
Of ze hebben deeltje 2 toch maar gecanceld.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan bedoelden ze dus dat het vervolg zich in het huis gaat afspelen.
Of komt het omdat E10 sinds hij in dat huis is alleen maar aandacht aan Sa besteed? Om haar vooral te vertellen hoe erg haar vriend zich misdraagt? Is dat zijn taak om dat tegen Sa te vertellen? Of heeft hij daar voordelen van?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, heel redelijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Etienne is heel redelijk trouwens, over alles. Met zijn 20 jaar schetst hij een beter beeld.. en zoekt meer de fout vooral ook bij zichzelf dan al die anderen. Hij heeft gelijk dat hij weg gaat.
Je vriend ook weer blij.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben gelijk mijn hoofdpijn kwijt.
pcies, Janine zou wel effies met Eggie praten en wat doet ze? Ze staat al meer dan een kwartier te douchen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:18 schreef Sonique het volgende:
zelfs nu, na zo'n filmpje houden de bewoners zich in en confronteren ze er niemand mee en lopen ze achter ieder z'n rug om elkaar dood te steken...
Wat je nu ziet is typisch BB6
En waarom BB6 gefaalt heeft imo
Er is actie, maar reactie blijft uit.
Haar carrière, hèquote:Op woensdag 22 november 2006 22:39 schreef D.Rose het volgende:
Waarom wil Janine zo nodig naakt in beeld?
Is ze jaloers op de dames die wel caps hadden?
wie zegt dat?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:39 schreef gerxan het volgende:
deel 2 is gecanceld, er kwamen toch ook mooie momenten?
vanwege de reacties laten ze t maar zo...er was veel meer uit te zenden..
Alsof Egbert en Semih niet kwaad op hem zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:42 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zien we niet terug.....Hij wil onder begeleiding naar de dbk anders gaat ie uit zijn dak naar Eg en Sem
Niemand, maar ik denk zelf ook dat deel 2 wel de bedoeling was, maar ivm de heftige reakties is gecanceld.quote:
Grootheidswaan die Etiënne.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:42 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zien we niet terug.....Hij wil onder begeleiding naar de dbk anders gaat ie uit zijn dak naar Eg en Sem
Jongste bitch in het huisquote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Marcia is blij dat er door het filmpje nu eindelijk duidelijkheid is. WTF
Wat een fickung bitch zeg. Er gebeuren wel de meest walgelijke dingen venavond.
Ze valt weer aardig door de mand.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Marciaquote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Dit is het toppunt inderdaadquote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[Of komt het omdat E10 sinds hij in dat huis is alleen maar aandacht aan Sa besteed? Om haar vooral te vertellen hoe erg haar vriend zich misdraagt? Is dat zijn taak om dat tegen Sa te vertellen? Of heeft hij daar voordelen van?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij gaat het 8 uur opzetten ?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:44 schreef Marrije het volgende:
Nou ik zie morgen wel weer wie er nog allemaal inzitten![]()
Anders gaat Floris d'r vermoordenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is het toppunt inderdaadik dacht dat ze er nog wel reeel over was tot nu toe, maar nu kiest ze de veilige weg
Ik heb gewoon geen woorden voor dit akelige wijf. Behalve akelig wijf, danquote:Op woensdag 22 november 2006 22:45 schreef Sonique het volgende:
Hilde 'want ik kom hier voor de gezelligheid'
Ja Hilde, vanaf dag 1 ben je bezig de boel op te stoken en tegen elkaar op aan het zetten.
Fucked up idea van gezelligheid.
En nu iedereen elkaar loopt af te zeiken, en er geen aandacht naar jou toe gaat, ga je huilen...
Ja hilde, met jou wordt het een knalfuif...
Ga toch weg meid...
Hildo gooide GVD zelf het eerste bommetje dat huis in door na een kwartier Mo een opmerking naar d'r hoofd te gooien.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:45 schreef Sonique het volgende:
Opstoken is juist leuk, het is BB of geen BB, dus ga maar door Hilde.......quote:Op woensdag 22 november 2006 22:45 schreef Sonique het volgende:
Hilde 'want ik kom hier voor de gezelligheid'
Ja Hilde, vanaf dag 1 ben je bezig de boel op te stoken en tegen elkaar op aan het zetten.
Fucked up idea van gezelligheid.
En nu iedereen elkaar loopt af te zeiken, en er geen aandacht naar jou toe gaat, ga je huilen...
Ga toch weg meid...
Jeroen heeft gewoon niet écht iets fout gedaan. Jeroen is altijd echt geweest. Wat ik nu echt al 100x heb gezegd, Jeroen heeft geen pretenties.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:45 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen ziet de problemen allemaal niet. Die jongen heeft echt een autistisch probleem....
? Ik bedoel dat ik zo naar bed ga en morgenochtend de streams wel weer aanzet als ik wakker ben om te zien wie er nog inzitten. Waarschijnlijk liggen ze dan allemaal in bed en lees ik dat hier op Fok.quote:
Ik bedoelde de problemen die andere mensen met de film hebben.....quote:Op woensdag 22 november 2006 22:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen heeft gewoon niet écht iets fout gedaan. Jeroen is altijd echt geweest. Wat ik nu echt al 100x heb gezegd, Jeroen heeft geen pretenties.
Hier nog wel.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:47 schreef arneaux het volgende:
Ie-de-reen gunt Jeroen de overwining geloof ik.
Eens.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Opstoken is juist leuk, het is BB of geen BB, dus ga maar door Hilde.......
Waarom zou Jeroen zich druk moeten maken om al die schijnheilige mensen?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik bedoelde de problemen die andere mensen met de film hebben.....
Maar ze haalt wel de werkelijkheden aanquote:Op woensdag 22 november 2006 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen woorden voor dit akelige wijf. Behalve akelig wijf, dan![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:49 schreef yellowfirst het volgende:
Jeroen heeft genoten van het filmpje...de sfeer is ietwat gespannen..maar ach.....
Nee hoor. In feite zijn er ook helemaal geen problemen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:45 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen ziet de problemen allemaal niet. Die jongen heeft echt een autistisch probleem....
Jeroen heeft nooit talent van inzicht gehadquote:Op woensdag 22 november 2006 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Een verbazende positiviteit over Jeroen, in dat groepje.
Grappig.
OK 1-0 voor jou, maar Etienne en Sabrina huilen, misschien dat hij wat meer compassie hebben kan ?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom zou Jeroen zich druk moeten maken om al die schijnheilige mensen?
Doe normaal man. Het kan hem geen moer schelen wat ze over hem hebben gezegd. Hij gaat ervan uit dat het bij het spel hoort.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:45 schreef Nostalgist het volgende:
Ik doelde er meer op dat Marlies ronduit zegt dat ze Jeroen de overwinning gunt.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jeroen heeft nooit talent van inzicht gehad
Juist welquote:Op woensdag 22 november 2006 22:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jeroen heeft nooit talent van inzicht gehad
Precies.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom zou Jeroen zich druk moeten maken om al die schijnheilige mensen?
Klopt. Hij is oersaai en niet altijd even snel met het nadenken, maar hij heeft nooit echt over andere mensen lopen lullen op een groffe manier, zodat hij zich nu moet draaien en goedpraten net als een paar andere mensen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen heeft gewoon niet écht iets fout gedaan. Jeroen is altijd echt geweest. Wat ik nu echt al 100x heb gezegd, Jeroen heeft geen pretenties.
heb jij mooie momenten gezien?quote:
Ze gilde natuurlijk zo tegen Egbert omdat ze waarschijnlijk bang was dat BB de werkelijke versie laat zien, dat zij er helemaal niet vies van was.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |