Dat schiet op. dadelijk is alleen Jeroen nog over.....quote:
Kan ook de reacties van de bewoners mee bedoeld worden natuurlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:57 schreef arneaux het volgende:
Er stond dus : To be continued.
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat schiet op. dadelijk is alleen Jeroen nog over.....
Mwa. Het verhaal is nog niet af natuurlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef Day het volgende:
[..]
Kan ook de reacties van de bewoners mee bedoeld worden natuurlijk.
Prachtig dit.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:57 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze dat woord niet in hun bek gehad?
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef Day het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat schiet op. dadelijk is alleen Jeroen nog over.....
En dat vindt Tijn dus niet gek zegt ie.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:02 schreef Marrije het volgende:
Egbert tegen Tijn: als jullie 12 uur wakker zijn dan zitten jullie 11 uur bij elkaar, misschien overdrijf ik iets, maar het overgrote deel van de dag zitten jullie bij elkaar. Vind je het dan gek dat heel nederland denkt dit kan niet het is een vrouw met 2 kinderen. . .
asjeblieft niet. Van mij mag TIjn winnen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.
Vind Eg wel eerlijk![]()
Mijn sig, wat doe je...quote:Op woensdag 22 november 2006 21:58 schreef arneaux het volgende:
Monique. Je handen zijn schoon, maar je hart is vuil. Stil maar.
Ach, die hangt over 10 minuten weer om Mo d'r nekquote:Op woensdag 22 november 2006 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
TIjn is er stil van.
Maar is dat erg?quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef Day het volgende:
[..]
Die heeft ook echt wat te verliezen. Die heeft 140.000 euro in zijn kluis.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:01 schreef NS het volgende:
Er is een stabiele factor in het huis en dat is JEROEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hou van extroverte mensen. Stille mensen werken me op de zenuwen. Smaken verschillen dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar is dat erg?
Is er ooit een Syndroom van Down patient een oorlog begonnen?
Nee, altijd de extroverte leiders, die het allemaal wel weten. Grote bek hier, grote bek daar. Misschien is het mongooltje gewoon een stuk sympathieker.
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik hou van extroverte mensen. Stille mensen werken me op de zenuwen. Smaken verschillen dus.
Je hebt dus duidelijkheid nodig om een situatie te kunnen controleren. Logisch dat je Jeroen dus niet mag.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik hou van extroverte mensen. Stille mensen werken me op de zenuwen. Smaken verschillen dus.
ze moeten wel opschieten hoor... wil om 0:00 uur naar bedquote:Op woensdag 22 november 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
O ja. En als de film niet verder zou gaan, zou de lounge al gesloten zijn.
Hilde is erg op dreef de laatste dagen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef Marrije het volgende:
En nu gaat Hilde tekeer tegen Egbert!!
Dat was hij alquote:Op woensdag 22 november 2006 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Semih komt nu wel een stuk sympathieker over.
Scan, nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen...quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Etienne moet in ieder geval meteen het huis uit stappen. Dat waren wel heel erg gemanipuleerde beelden in die film. Ik was zelf tijdens de film nog eruit gelopen trouwens. Schandalig wat hier gebeurt. De overige bewoners hebben nu ook een totaal verkeerd beeld. Egbert roept wel dat het belachelijk was dat Etienne riep dat hij eindelijk ging neuken, maar vergeet dat zijn dochter rondliep met een 'kloppende klit' en iedereen wilde aflikken. Walgelijke vertoning. Wel mooi voor de streamers, maar een aantal bewoners wordt gigantisch misbruikt.
Ik ook!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef marky het volgende:
Ik blijf het zo jammer vinden dat Semih en Jeroen niet samen in de finale zitten.
Die jongen is gewoon sympathiekquote:Op woensdag 22 november 2006 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Semih heeft bij mij ook punten erbij gescoord. Hij is lekker op dreef, net als Hilde.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Vergeet de muziekjes nietquote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Etienne moet in ieder geval meteen het huis uit stappen. Dat waren wel heel erg gemanipuleerde beelden in die film. Ik was zelf tijdens de film nog eruit gelopen trouwens. Schandalig wat hier gebeurt. De overige bewoners hebben nu ook een totaal verkeerd beeld. Egbert roept wel dat het belachelijk was dat Etienne riep dat hij eindelijk ging neuken, maar vergeet dat zijn dochter rondliep met een 'kloppende klit' en iedereen wilde aflikken. Walgelijke vertoning. Wel mooi voor de streamers, maar een aantal bewoners wordt gigantisch misbruikt.
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Ook E10 niet joh....meen me andere dingen te herinneren.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:51 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zei ze niet. Ze heeft ook wel eens gerooddeld, maar ze heeft nooit iemand dood gewenst.
Ik van Tijn..................................hij blijft weer hangen op Jeroen net een oude langspeelplaatquote:
Wat Marcia en E10 betreft geef ik je gelijk, de rest absoluut niet!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Eindelijk zegt ze de waarheidquote:Op woensdag 22 november 2006 22:10 schreef pullup het volgende:
Janine noemt Egbert een kale klootzak nu![]()
![]()
![]()
of morgenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
"To be continued" kan ook betekenen: in het huis![]()
Hij is een slechte verliezerquote:Op woensdag 22 november 2006 22:10 schreef marky het volgende:
Nou Tijn is weer begonnen met zijn Jeroen bash. Zwak hoor Tijn.
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
"To be continued" kan ook betekenen: in het huis![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:00 schreef Day het volgende:
[..]
Dat komt omdat Roene hem nu niet nodig heeft, aan Semih heeft hij veel meerquote:Op woensdag 22 november 2006 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne: "Ik heb Roene hier nog niet gezien, en dat valt me ook weer vies van hem tegen".
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:12 schreef gerxan het volgende:
wat zeuren ze toch... was t ijsje niet lekker??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |